- 6 خرداد 1402
- کد خبر 17059
- پرینت
- کپی لینک کوتاه

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فردونیوز؛در اين ديدار آيت الله اعرافي گردآوري و تحليل اطلاعات جامعه و انعكاس آن به سازمان را از جمله وظايف روابط عمومي برشمرد و در عين حال تاكيد كرد: انتشار عملكرد سازمان در جهت بيان خدمات ارائه شده و ترويج فرهنگ صحيح، اطلاع عملكرد سازمان است تا بتواند فرهنگ سازماني را منتشر كند.
وي افزود: اگر روابط عمومي بتواند به وظايف خود عمل و سازمان نيز به درستي از روابط عمومي بهره بگيرد مي تواند تاثير مضاعفي داشته باشد.
آیت الله اعرافي همچنين لازمه تاثيرگذاري فعالان روابط عمومي در فرهنگ سازي را حمايت از اين نهاد و فعالان اين عرصه دانست و تاكيد كرد: بايد در اين خصوص سرمايه گذاري شود.
مدير حوزه های علميه كشور با بيان اينكه در منطق اسلام همه كارهايي كه ذات خوبي دارد و خدمت جامعه است، مي تواند تبديل به عبادت شود، ياداور شد: اخلاق در عمل كه باعث افزايش عيار كار مي شود، نگاه و رويكرد خدايي و اقدام موثر در نقاط حساس كار و پيشگيري از بروز آسيب به كار از جمله مواردي است كه مي تواند باعث تبديل يك فعاليت به عبادت شود.
آیت الله اعرافی خاطرنشان کرد: تلاش براي فرهنگ سازي درست و مصرف بهينه برق از جمله فعاليت هايي است كه به دليل پيشگيري از افزايش آلايندگي، تامين برق صنايع و اشتغالزايي به عنوان يك عبادت تلقي مي شود.
در اين ديدار همچنين مهندس يوسف صادقی رئيس هيئت مديره و مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان قم نيز به بيان برخی برنامه هاي اين شركت براي تامين پايدار برق اين استان پرداخت و افزود: هم راستا با برنامه هاي ملي، با برنامه ريزي هاي صورت گرفته از سوي وزارت نيرو، تعداد ۱۴۰ برنامه عملياتي براي عبور از دوره پيك مصرف تابستان امسال در كشور تدوين شده كه تمامي اين برنامه ها در دست اقدام است و جهت مديريت مصرف برق در گذر از پيك تابستان امسال از ابتداي خرداد ماه آغاز تا پايان شهريور ماه، طرح كاهش مصرف برق در استان قم و ساير نقاط كشور اجرايي مي شود.
وی از رویکرد ویژه وزیر محترم نیرو و مدیران ارشد صنعت برق به شهر قم و پیگیری های روزانه جهت به بهره برداری رسیدن پست ۴۰۰ کیلولت قم۲ که پروژه ای چندین ساله هست، خبر داد و خاطر نشان کرد که تمام توان ستادی و عملیاتی برای رسیدن این پست به پیک بار به کار گرفته شده است.
بر اساس اين گزارش، محمد علي اكبري مديركل روابط عمومي توانير نيز در حاشيه اين ديدار با بيان اين كه صنعت برق متعهد است تمام تلاش خود را براي حفظ پايداري شبكه و تامين برق مردم انجام دهد، افزود: در اين ميان روابط عمومي نقشي موثر در تبيين عملكرد صنعت برق و تشريح برنامه هاي در دست اجراي اين صنعت دارد.
علي اكبري تصريح كرد: معتقديم اجراي طرح پاداش صرفه جويي براي مشتركان خانگي بدون اطلاع رساني صحيح و انجام فعاليت هاي تبليغي و آگاه سازي موفق نخواهد بود كه به اين منظور برنامه جامعي تدوين شده است.
پایان پیام
این مطلب بدون برچسب می باشد.