- کد خبر 14183
- پرینت
- کپی لینک کوتاه
به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فردونیوز؛مراسم گردهمایی فعالان حوزه ارتباطات و روابط عمومی شهرداری قم امروز با حضور عباس حلوایی زاده معاون فنی و عمرانی، احمد ترکمن مدیر منطقه شش، مهدی کلانترزاده مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری و جمعی از مدیران ادارات و مسئولان روابط عمومی مناطق و سازمانهای شهرداری قم در سالن رضوان برگزار شد.
در این جلسه برخی از مسئولان روابط عمومیهای مناطق و سازمانها با اشاره به چالشهای فعالیتهای روابط عمومی و اقدامات فرهنگی، بر لزوم پیوستگی فعالیتها، افزایش اختیارات، افزایش اعتبارات، ارتقای جایگاه روابط عمومی در چارت اداری و… تأکید کردند.
همچنین در این مراسم از محمد خلج مسئول روابط عمومی منطقه پنج و لیلا فتحی مسئول روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند، بهعنوان روابط عمومیهای برتر مجموعه شهرداری قم در سال گذشته تقدیر شد.
تقدیر از معاون فنی و عمرانی بهعنوان مدیر برتر حامی روابط عمومی شهرداری قم
در حاشیه برگزاری گردهمایی فعالان حوزه ارتباطات و روابط عمومی شهرداری قم که در سالن جلسات رضوان برگزار شد، از عباس حلوایی زاده بهعنوان مدیر برتر حامی روابط عمومی شهرداری قم تقدیر شد.
متن تقدیر اداره کل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری قم از معاون فنی و عمرانی به شرح زیر است:
با تغییر نگاه و رویکرد اجرایی مجموعه شهرداری قم در حوزه ارتباطات و روابط عمومی، و برنامهریزی و تلاش برای تحقق سیاستهای کلان ارتباطی در ایجاد زمینهها و بسترهای اطلاعرسانی هدفمند، مؤثر و مورد اقبال و استقبال جامعه مخاطبین با محوریت به اداره کل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری در طول سالهای اخیر شاهد اتفاقاتی مبارک بودهایم که با رویکرد علمی و فراگیر برای اجرای آن تلاش شده است.
در این مسیر علاوه بر کارکنان و مدیران حوزه ارتباطات، حضور و همراهی دیگر مدیران و همکاران خانواده بزرگ شهرداری قم و بهخصوص مدیران ارشد این مجموعه خدوم، باعث دلگرمی، ایجاد انگیزه و توان مضاعف برای انجام مأموریتهای ارتباطاتی و ادامه این مسیر توسط فعالان این حوزه بوده است.
جناب آقای مهندس حلوائیزاده، معاون محترم فنی و عمرانی شهرداری قم
به مناسبت فرارسیدن ۲۷ اردیبهشتماه روز جهانی “ارتباطات و روابط عمومی” بر اساس ارزیابیهای انجامگرفته و به پیشنهاد اداره کل ارتباطات و امور بینالملل بهپاس حمایت، پشتیبانی و همراهی با حوزه ارتباطات و روابط عمومی در تحقق اهداف و اجرای برنامههای این اداره کل در سال ۱۴۰۰، عنوان و نشان “مدیر برتر حامی روابط عمومی شهرداری قم” به جنابعالی تقدیم میگردد.
با آرزوی سلامتی و توفیق ادامه خدمت به زائرین و مجاورین شهر بانوی کرامت حضرت فاطمه معصومه سلامالله علیها، امیدوار به تداوم نگاه مثبت و استمرار پشتیبانیهای جنابعالی در امور مختلف شهری بهویژه حوزه خطیر ارتباطات در ادامه مسیر رشد و تعالی شهر مقدس قم هستیم.
از تدوین طرح جامع فرهنگی تا ساخت فیلم شهید مولوی در روابط عمومی شهرداری قم
مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری قم نیز گفت: پرسنل بخشهای روابط عمومی علاوه بر انعکاس عملکرد مدیران شهرداری، وکیل مدافع مردم و شهروندان بوده و باید از این جایگاه عمل کنند.
مهدی کلانترزاده در جلسه گردهمایی فعالان حوزه ارتباطات و روابط عمومی شهرداری قم که در سالن رضوان برگزار شد، با اشاره به اهمیت جایگاه روابط عمومی در امیدآفرینی در جامعه اظهار داشت: پرسنل بخشهای روابط عمومی علاوه بر انعکاس عملکرد مدیران شهرداری، وکیل مدافع مردم و شهروندان بوده و باید از این جایگاه عمل کنند.
وی ۹ محور مورد تأکید شهردار در برنامههای سال ۱۴۰۱ مجموعه ارتباطات و امور بینالملل شهرداری را موردتوجه قرارداد و افزود: تحقق شعار تولید و اشتغالزایی و حمایت از شرکتهای دانشبنیان بهعنوان مهمترین دغدغه مقام معظم رهبری، نخستین محور کاری شهرداری در سال ۱۴۰۱ بوده و در کنار آن باید به جهاد تبیین نیز اصولی و بهصورت ویژه توجه کرد.
مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری قم از تدوین طرح جامع فرهنگی خبر داد و گفت: این طرح در هفته آینده در شورای معاونین یا شهرداران مطرحشده و در صورت تصویب، اختیارات مدیران روابط عمومی افزایش پیدا خواهد کرد.
وی سپس به تکمیل پروژههای عمرانی اشاره و تصریح کرد: برای ارتباط با مردم نیاز به پوشش کامل خبری داریم و این اهتمام روابط عمومیها به دادن خبر خوش به شهر و امیدآفرینی قابلتقدیر است.
کلانترزاده حرکت اصولی شهرداری، نهضت ایجاد پارکینگ، برنامهریزی برای بازآفرینی بافت فرسوده را بخشی از برنامههای سال ۱۴۰۱ نام برد و خاطرنشان کرد: همچنین تسهیلگری آسان دسترسی زائران به حرم مطهر بخشی از اصولی است که باید در برنامههای ۱۴۰۱ به مردم اطلاعرسانی شده و شهردار محترم بر آن تأکید دارد.
وی از ساخت فیلم شهید مولوی در روابط عمومی مرکز خبر داد و گفت: کارگروهی با حضور نمایندگان کلانشهرهای کشور تشکیلشده که برای ارتقای حقوق حوزه روابط عمومی و کنشساز شدن آنها تشکیلشده است.
مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری قم ادامه داد: در روابط عمومی شهرداری مرکز ۷ بخش تعریفشده که ادارات تبلیغات، سامانه مردمی ۱۳۷، اطلاعرسانی، ارتباطات، امور بینالملل، تولیدات رسانهای و رسانههای نوین بهمنظور تخصصی شدن فعالیتها مشغول به فعالیت هستند.
وی اضافه کرد: انجام ۲۰۰ پویش تبلیغاتی، نصب ۲۱۲ بنر، افزایش ۳۳ درصد سازههای تبلیغاتی، اجرای دو تلویزیون پهنپیکر، برپایی مرکز اسناد، راهاندازی موزه تاریخ قم، برگزاری ۱۱۲ نشست خبری، انتشار ۱۸هزار خبر، افزایش ۳۰ درصدی ارتباطات مردمی با سامانه ۱۳۷، برگزاری ۶۰۰ برنامه رادیویی و تلویزیونی به مدت ۳هزار دقیقه؛ تنها بخشی از فعالیتهای اداره کل ارتباطات و امور روابط بینالملل شهرداری بوده است.
کلانترزاده اظهار داشت: امروز سایت بینالمللی شهرداری قم با سه زبان فعالیت کرده و استفاده از درگاه اینترنتی، ۱۰۰ درصد رشد نشان میدهد که نشان از توانمندی همکاران در حوزه روابط عمومی است.
وی در پایان تأکید کرد: داشتن روابط عمومی با ساختار علمی یکی از دغدغهها در این حوزه بوده و نیاز است با همکاری هم، علاوه بر حفظ وکیلمدافع بودن برای مردم و انتشار امید در جامعه پوشش کاملی از عملکرد شهرداری داشته باشیم.
نقش مهم روابط عمومی در ارائه بهتر عملکرد شهرداری
مدیر منطقه شش شهرداری قم گفت: حوزه روابط عمومی باید در حوزه مالی و اختیارات مستقل شده و برای آنها ردیف بودجه مشخصی در نظر گرفته شود.
احمد ترکمن امروز در گردهمایی فعالان حوزه ارتباطات و روابط عمومی شهرداری قم که در سالن رضوان برگزار شد، با تأکید بر اهمیت کار در حوزه روابط عمومی اظهار داشت: باید از شاغلین حوزه روابط عمومی قدردانی کرده و نسبت به احیای حقوق مالی و پرسنلی این حوزه تلاش کنیم.
وی با یادآوری تأکیدات دکتر سقائیان نژاد شهردار قم مبنی بر استقلال مناطق تصریح کرد: حوزه روابط عمومی نیز باید در حوزه مالی و اختیارات مستقل شده و برای آنها ردیف بودجه مشخصی در نظر گرفته شود.
مدیر منطقه شش شهرداری قم خاطرنشان کرد: رشد و پیشرفت در این حوزه نیازمند دیدن ظرفیتهای این حوزه بوده و نمیتوانیم با در نظر گرفتن همه این مسائل خواستار اتفاقهای بزرگی باشیم.
وی در پایان با ابراز قدردانی مجدد نسبت به فعالان حوزه روابط عمومی ابراز کرد: برای دیده شدن عملکرد مدیران باید نقش روابط عمومی دقیقتر و علمیتر دیده شود.
روابط عمومی پل ارتباطی بین مدیران شهرداری و شهروندان هستند/خبرهای خوش عمرانی برای سال ۱۴۰۱
معاون فنی و عمرانی شهرداری قم نیز گفت: با اطلاعرسانی صحیح و ارتباط با مردم میتوانیم از ظرفیت شهروندان در اجرای پروژهها و آسیبشناسی آنها استفاده کنیم.
عباس حلوایی زاده در مراسم گردهمایی فعالان حوزه ارتباطات و روابط عمومی شهرداری قم که در سالن جلسات رضوان برگزار شد، شغل روابط عمومی را شغلی پراسترس دانست و اظهار داشت: کار در حوزه روابط عمومی نیاز به تفکر و توانمندی زیادی داشته تا بتوان اخبار را بهموقع انتقال داد.
وی یکی از چالشهای کار در شهرداری را اطلاعرسانی دانست و افزود: وقتی اطلاعرسانی به شهروندان بهدرستی انجام میشود، مردم به کمک شهرداری میآیند و در روند کار بسیار کمککننده است.
معاون فنی و عمرانی شهرداری قم لزوم ارتباط بین مردم و مدیران شهری را یادآوری کرد و گفت: برای تعریف پروژههای جدید باید با مردم ارتباط داشته و مطالبات آنها را بشنویم و در پروژههای جدید این مطالبات را لحاظ کنیم.
وی از افتتاح پروژههای جدید در سال ۱۴۰۱ خبر داد و بیان کرد: اعتبار هر پروژه برای سال جاری مشخصشده و بعد از اجرای هر پروژهها بازخورد مردم و شهروندان بسیار انگیزهبخش و برای مدیران امیدبخش است.
حلوایی زاده افزایش بیش از ۱۵۰ درصدی قیمتها را یادآور شد و مطرح کرد: امیدواریم با تلاش شبانهروزی پروژهها بهموقع افتتاحشده و افزایش قیمتها تأثیری در زمان افتتاح پروژه نداشته باشد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری قم ابراز کرد: دو سال گذشته قیمت قیر از یکمیلیون تومان به ۱۲ میلیون تومان رسیده و این افزایش قیمتها در تمام مصالح برای اجرای پروژهها اتفاق افتاده است.
وی در پایان با تشکر ویژه از عملکرد روابط عمومیهای شهرداری قم خاطرنشان کرد: شهرداری میتواند با ارتباط با مردم پروژهها را آسیبشناسی کرده و از این ظرفیت مردمی استفاده کنیم.
پایان پیام
این مطلب بدون برچسب می باشد.