- 2 تیر 1405
- کد خبر 23619
- پرینت
- کپی لینک کوتاه
به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فردونیوز؛محمد عباسی با اعلام آغاز اجرای طرح ثبتنام و توزیع دستگاه کارتخوان سیار میان رانندگان تاکسی اظهار داشت: این اقدام در پی پیگیریها و هماهنگیهای انجامشده با بانکهای استان و در پاسخ به یکی از مطالبات شهروندان و تاکسیرانان اجرایی شده است.
وی افزود: در مرحله نخست، تعدادی دستگاه کارتخوان سیار در اختیار رانندگان تاکسی درونشهری قرار میگیرد و روند ثبتنام و واگذاری سایر دستگاهها نیز مطابق برنامه اعلامی سازمان ادامه خواهد داشت.
سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قم هدف از اجرای این طرح را کاهش وابستگی به پرداخت نقدی، رفع مشکل پول خرد و فراهمکردن شرایط آسانتر برای پرداخت کرایه تاکسی عنوان کرد و گفت: استفاده از ابزارهای پرداخت الکترونیک میتواند به افزایش رضایتمندی شهروندان و بهبود فرآیند خدماترسانی در ناوگان تاکسیرانی کمک کند.
عباسی در پایان خاطرنشان کرد: نحوه و زمان ثبتنام دریافت دستگاه کارتخوان سیار از طریق کانال ارتباطی سازمان تاکسیرانی قم در پیامرسان ایتا به نشانی [https://eitaa.com/taxiqom](https://eitaa.com/taxiqom) اطلاعرسانی خواهد شد و تاکسیرانان میتوانند برای دریافت اطلاعات تکمیلی به این مسیر مراجعه کنند.
پایان پیام


