×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

واگذاری زمین در ورجان«مسئول پیگیری تولید برق نیروگاه‌ها و شبکه انتقال برق» منصوب شدمدرسه ۶ کلاسه خیرساز در سلفچگان قم به بهره‌برداری رسیدمسئولین و دستگاه‌ها حق ندارند از ضرورت عفاف و حجاب عدول کنندمسئولان ملی و استانی از فرودگاه بین‌المللی قم بازدیدکردندمسئولان قم از موکبداران عراقی و برخی سران عشایر مسیر نجف تا کربلا تشکر کردندذیحساب و معاون قضایی تعزیرات حکومتی استان قم معرفی شدندتسریع در جذب و تخصیص اعتبارات پروژه متروی قمشهروند قمی از عمق چاهک آسانسور نجات یافتمطالبه زوجه نسبت به مهریه، مشروط به وجود توان مالی در زوج باشدتمهیدات شهرداری منطقه یک قم برای میزبانی از زائران امامزاده موسی مبرقع (ع)تامین ۲۰۰ جای پارک در مجاورت بازار کهنه قمکاهش نزاع‌ و شرارت در قمآغاز بهبود شرایط کاری ایثارگران شاغل در شرکت توزیع نیروی برق استان قم امامزادگان مراکز نور، ذکر و حیات جامعه هستندتوسعه خدمات پستی و حمایت از کسب‌وکارهای خانگیراهیان نور کانون معرفت و نشاط معنوی جوانان است راهیان نور مدرسه ایمان و تحول نسل جوان استحضرت موسی مبرقع (ع) بنیان‌گذار کرسی‌های فقه و تفسیر در قم بوددومین همایش مطالعات تطبیقی اخلاق در اسلام و مسیحیت در قم برگزار می شود
مدير دفتر فناوري اطلاعات استانداری قم مطرح کرد؛
true
اتوماسیون اداری قم بعد از 18 سال ارتقاء یافت
مدير دفتر فناوري اطلاعات استانداری قم از راه‌اندازی سامانه اطلاع رسانی به مراجعین از روند مکاتبات اداری و افزایش پایداری شبکه ارتباطات مردمی سامد و همچنین ارتقای اتوماسیون اداری قم بعد از 18 سال در استان قم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فردونیوز؛محمود فرخی در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به اقدامات در حوزه توسعه خدمات الکترونیکی اظهار داشت: سامانه نظرسنجی با استفاده از سامانه پیامکی که از نهاد ریاست جمهوری گرفته شد، راه‌اندازی شده و افراد برای اطلاع از روال کارها می‌توانند به‌صورت آنلاین از این سامانه استفاده کنند.
وی به برخی از ویژگی‌های این سامانه اشاره و تصریح کرد: این سامانه در مواقعی که نیاز به نظرسنجی عمومی داشته باشیم می‌تواند راه‌حل مناسبی برای افکار سنجی‌ها باشد و از طریق پیامک می‌توان این نظرسنجی را انجام داد.
مدير دفتر فناوري اطلاعات، امنيت فضاي مجازي و شبكه دولت استانداری قم افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی برای رسیدگی به شکایات، از کاربری سامد برخوردار هستند و ظرف چند ماه گذشته بستر آن ارتقا یافته و در حال حاضر کیفیت و پایداری بالایی پیدا کرده است.
وی با بیان اینکه اتوماسیون اداری دارای تغییراتی شده است، خاطرنشان کرد: حدوداً 18 سال بوده که از یک اتوماسیون استفاده می‌کردیم و از اوایل سال این اتوماسیون‌ها را تا سطح بخشداری‌ها ارتقا داده و از اتوماسیون جدیدی استفاده می‌کنیم.

پایان پیام

true

true
false
true