×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

مرحله نخست نیروگاه خورشیدی ۲۸۰ کیلوواتی استان قم افتتاح شدیادواره شهدای جامعه اطلاعاتی قم باحضور وزیر اطلاعات برگزارشدآزاد راه امیرکبیر قم-کاشان بهسازی و رفع نقص شددولت ساعات فعالیت ادارات در روز شنبه را 6 تا 10 صبح اعلام کرددستگیری ۱۱ دلال ارزی در قمکشف ۱۰ دستگاه ماینر در قم دانشگاه حضرت معصومه(س) با دانشگاههای اندونزی همکاری می کندبرگزاری دوره تخصصی امدادرسانی در تجمعات مذهبی ویژه امدادگران و نجات گران هلال‌احمر قمواژگونی یک دستگاه خودرو سمند 2 مصدم بد حال برجا گذاشتباند چهار نفره سارقان احشام در قم منهدم شدمدیر حوزه‌های علمیه با نایب رئیس دومای روسیه دیدار کردبرنامه جامع مقابله با گردو غبار قم به تصویب رسیدماموران قلابی متهم به ۱۵ فقره سرقت از اتباع دستگیر شدندجریمه نقدی سوهان فروش متخلف و ضبط موادغذایی غیربهداشتی در قم آغاز دومین دوره مسابقات مهارتی ویژه سربازان وظیفه نیرو‌های مسلح قممدرسه ای در قم به نام شهید جمهور کلنگ زنی می شود کلنگ احداث بوستان شهید رییسی شهر دستجرد به زمین زده شدکلنگ احداث اولین مرکز توانبخشی دستجرد به زمین زده شدمرکز توانبخشی و آموزشی نیک اندیشان افتتاح شداستان قم روز چهارشنبه وپنج شنبه سوم و چهارم مرداد تعطیل شد
true
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم از ارائه خدمات متنوع و ارائه خدمات امدادی و درمانی به بیش از 5 هزار زائر و مجاور در اجرای طرح ملی "منتظران ظهور" خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری – تحلیلی فردونیوز؛دکتر محمد گل فشان با اشاره به ارائه خدمات متنوع در اجرای طرح ملی "منتظران ظهور" در قم اظهار کرد: همزمان با ایام نیمه شعبان این طرح با هدف خدمت رسانی و پوشش امدادی و درمانی، فعالیت های فرهنگی و راهنمایی زائران مسجد مقدس جمکران برگزار شد. وی با اشاره به حضور امدادگران، جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر در قالب تیم های امدادی و درمانی و خدمت رسان و ارائه خدمات به مدت دو روز گفت: در این ایام 120 امدادگر و نجاتگر در قالب 30 تیم 4 نفره به صورت سیار اقدام به پوشش امدادی محوطه داخلی مسجد جمکران کردند. مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به مشارکت 30 تن از امدادگران در دو پایگاه ثابت ویژه خواهران بیان کرد: 40 پزشک و پرستار در طرح ملی "منتظران ظهور" حضور داشتند که در مجموع 4 هزار 832 نفر خدمات درمان سرپایی دریافت کردند. و 47 تن از مراجعان نیز با توجه به نیاز به بیمارستان  اعزام شدند. گل فشان  افزود: تیم های درمانی هلال احمر در دو بخش اتوبوس آمبولانس و چادر مستقر شده و اقدام به ویزیت رایگان و ارائه خدمات درمانی همچین اهدای دارو به مراجعان کردند. وی با بیان اینکه تجهیزات هلال احمر خدمت زائران و مجاوران مسجد مقدس جمکران بود یادآور شد: با بکارگیری یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و 5 دستگاه آمبولانس، یک خودروی ارتباطات سیار و 2 خودروی نجات، این خدمات به زائران و مجاوران این مکان مقدس ارائه شد. گل فشان در ادامه از حضور پرشور جوانان هلال احمر در اجرای طرح ملی منتظران ظهور خبر داد و گفت: اکیپ های جوانان، با اجرای طرح راهنمایی مسافرین و زائرین و برپایی غرفه ها منتظران ظهور و همکاری با موکب های مسیر پیاده روی مردمی اقدام به خدمت رسانی کردند. این مقام مسئول خاطرنشان کرد: جوانان هلال احمر با استقرار در غرفه های فرهنگی و توزیع بروشور و کتاب در حوزه مهدویت و برپایی ایستگاه سلامت و ارائه خدمت به بیش از ۲۰۰ نفر، و همچنین برپایی فضای دوستدار کودک و ایستگاه صلواتی در ۳ مکان (عمودهای ۱۱۰،۷۴و ۱۶۲) ارائه خدمات فرهنگی و بشردوستانه در این ایام را به عهده داشتند. مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به ادامه جذب همیاری مردمی برای کاهش آلام سیل زدگان اخیر کشور ابراز کرد: شماری از داوطلبان هلال احمر نیز با برپایی 12 پست اقدام به جمع آوری کمک های مردمی کردند. گل فشان در پایان تصریح کرد: با توجه به حجم تردد مسافران و زائران در محورهای مواصلاتی استان قم در نیمه شعبان، جمعیت هلال احمر قم با تقویت پایگاه های امداد جاده ای در محورهای منتهی به استان پوشش امدادی حوادث را همچون گذشته انجام داد.

پایان پیام

true

true
false
true