×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

اجرای طرح بهسازی "قبرستان نو" در قم متوقف شدهمایش «حزب‌الله زنده است» در قم برگزار می‌شود گردشگری سلامت و مذهبی در استان قم تقویت می شود انتخاب "بهنام جو" بدون هیچ‌گونه توصیه و سفارش انجام شدجزییات برنامه تشییع پیکر پزشک شهید ایرانی ساکن بیروت در قم و تهرانکار در جبهه حق و اسلام باید جهادی باشداز همه مردم بابت کاستی‌ها در خدمت حلالیت می‌طلبمراه اندازی فرودگاه و منوریل از خواسته‌ها و مطالبات مردم قم استبرخورد کامیون و پژو دو کشته و مصدوم برجا گذاشتآئین تودیع و معارفه استاندار قم آغاز شدمشکل گرد و غبار استان قم در مجلس شورای اسلامی بررسی شدنیم تن مواد مخدر کشف و 7 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در قم منهدم شدنخستین دستگاه آنژیوگرافی چشم در قم به بهره برداری رسیدباند سارقان قطعات و لوازم ۹۰ خودرو در قم به دام افتادندمراسم معارفه و تودیع استاندار قم، فردا برگزار می شودحریم تپه باستانی قلی درویش قم اصلاح شدمسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم معرفی شدپذیرش ۵۴۵ دانشجوی جدید در دانشگاه علوم پزشکی قمهشتمین جشنواره تولیدات هنری فانوس در قم به کار خود پایان داد«کلینیک ایرانیان» قم قهرمان لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور شد
true
همایش «نرجسانه» در مسجد مقدس جمکران برگزار شد
همایش نرجسانه با تقدیر از مرضیه هاشمی خبرنگار شبکه پرس تی وی در شبستان کربلای مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری – تحلیلی فردونیوز،همایش نرجسانه با حضور مرضیه هاشمی خبرنگار شبکه تلویزیونی پرس تی وی، بانو گلگیری مجتهده و استاد برجسته جامعه الزهرا(سلام الله علیها) و جمعی از خادمان خواهر مسجد مقدس جمکران در شبستان کربلای این مکان مقدس برگزار شد.

در این همایش مرضیه هاشمی خبرنگار شبکه تلویزیونی پرس تی وی با تأکید بر اینکه کشور آمریکا به شدت تحت سلطه و حاکمیت اسرائیل است گفت: وظیفه تک‌تک ما شیعیان این است که در زمان غیبت با دفاع از عدالت، در ظهور حضرت ولی‌عصر(عجل الله تعالی فرجه) بیش‌ازپیش تلاش کنیم.

معصومه گلگیری مجتهده  و مدرس جامعه الزهرا(سلام الله علیها) نیز در بخشی دیگری از این مراسم گفت: در سراسر جهان اسلام در میان شیعیان بانویی به شایستگی نرجس خاتون برای امام حسن عسکری(سلام الله علیها) وجود نداشته و این امر نشان از پاکی و تقدس شخصیت این بانوی بزرگوار دارد.

گفتنی است در حاشیه این مراسم از مرضیه هاشمی تجلیل شده و سرودخوانی دسته‌جمعی به‌وسیله حاضرین و همچنین تواشیح‌خوانی گروه ریحانه النبی نیز از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

*آمریکا از موج اسلام و تشیع در ایران وحشت دارد/آمریکا تحت سیطره و سلطه صهیونیست است

خبرنگار شبکه تلویزیونی پرس تی وی گفت: موجی شدید ضد ایرانی در آمریکا وجود دارد که این موج در هراس آمریکا از فرهنگ و نظام ایران و همچنین پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ریشه دارد.

مرضیه هاشمی در همایش« نرجسانه» که در شبستان کربلا مسجد مقدس جمکران برگزار شد، با تأکید بر ضرورت فعالیت بانوان در راستای کسب رضایت خداوند و دوری از  حرص شهرت و پول‌پرستی اظهار داشت:  پس از انقلاب ایران به دلیل قدرت سیاسی و فرهنگی با دانشجویان ایرانی ارتباط نزدیکی برقرار کردم و همین امر موجب علاقه بنده به ایران و ایرانیان شد.

وی با تأکید بر اینکه زنان شیعه سیره مهدوی و فاطمی را در زندگی خود به‌کارگیرند، افزود: پیروزی انقلاب جرقه‌ای بود تا من به دین اسلام نگاه ویژه‌ای داشته باشم و دین اسلام را با دین خودم مقایسه کنم، اکنون خدا را شاکرم که پس از مدت‌ها تحقیق به دین اسلام ایمان آورده و من را به‌عنوان یک زن مسلمان می‌شناسند.

خبرنگار شبکه تلویزیونی پرس تی وی با اشاره به جریان بازداشت خود به دلیل ارتباط با مسلمانان و فعالیت در ایران افزود: موجی شدید ضد ایرانی در آمریکا وجود دارد که این موج در هراس آمریکا از فرهنگ و نظام ایران و همچنین پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ریشه دارد.

هاشمی با تأکید بر اینکه کشور آمریکا به‌شدت تحت سلطه و حاکمیت اسرائیل است گفت: وظیفه تک‌تک ما شیعیان این بوده که در زمان غیبت با دفاع از عدالت، در ظهور حضرت ولی‌عصر(عجل الله تعالی فرجه) بیش‌ازپیش تلاش کنیم.

وی با اشاره به اصل آزادی در قانون اساسی عنوان کرد: من به‌عنوان یک زن محجبه وقتی وارد زندان شدم نخستین اقدام نظامیان آمریکا گرفتن حجاب از من بود، درصورتی‌که طبق قانون اساسی حجاب برای بانوان مسلمان واجب شمرده‌شده است.

خبرنگار شبکه تلویزیونی پرس تی وی با اشاره به پیشرفت اقدامات فرهنگی، اجتماعی و سیاسی بانوان در ایران خاطرنشان کرد: اسلام در کشورهای مختلف ویژگی‌های خاص خود را دارد و کشورهای مختلف بااینکه اسلام را پذیرفته‌اند، اما محدودیت‌های خاصی را برای مورد اسلام به کار می‌بندند، به‌طوری‌که اگر به‌عنوان یک مسلمان در مورد حقوق بشر فعالیتی شده به‌شدت با ما برخورد می‌شود.

وی با نقد به دیدگاه برخی بانوان که به دنبال فرهنگ غربی هستند، افزود: در جامعه‌ای که هنوز یک امام زنده به‌صورت نامحسوس بر آن نظارت دارد لازم بوده فرهنگ ولایتمداری و عدالت‌خواهی گسترش‌یافته تا به این وسیله زمینه ظهور حضرت ولی‌عصر(عجل الله تعالی فرجه) را فراهم‌ کنیم.

*تعجیل در ظهور درگرو مقابله با استکبار جهانی است

مجتهده و استاد برجسته جامعه الزهرا(سلام الله علیها) نیز گفت: یکی از راه‌های کمک به‌تعجیل در ظهور امام عصر(عجل الله تعالی فرجه )دوری از استکبار و مبارزه با ظلم و استبداد است که این بزرگ‌ترین مسئولیت شیعیان در زمان غیبت است.

معصومه گلگیری در همایش «نرجسانه» که در شبستان کربلا مسجد مقدس جمکران برگزار شد، با اشاره به زیارت‌نامه سید ابن طاووس در رابطه باشخصیت والای حضرت نرجس خاتون(سلام الله علیها) گفت: این زیارت‌نامه نسب حضرت نرجس خاتون را به شخصی به نام شمعون که وصی خاص حضرت عیسی(علیه السلام)بوده منتسب می‌داند.

مجتهده و مدرس جامعه الزهرا(سلام الله علیها) افزود: در سراسر جهان اسلام در میان شیعیان آن دوران بانویی به شایستگی حضرت نرجس خاتون برای امام حسن عسکری(علیه السلام) وجود نداشته و این امر نشان از پاکی و تقدس شخصیت این بانوی بزرگوار دارد.

وی با اشاره به اینکه شیعیان در تمامی دوران مورد آزار و اذیت حاکمان عصر خود قرار داشته‌اند، تصریح کرد: یکی از راه‌های کمک به‌تعجیل در ظهور امام عصر(عجل الله تعالی فرجه) دوری از استکبار و مبارزه با ظلم و استبداد است که این بزرگ‌ترین مسئولیت شیعیان در زمان غیبت است.

گلگیری خاطرنشان کرد: در زمان غیبت حضرت بقیه‌الله(عجل الله تعالی فرجه) وظایف شیعیان به‌مراتب سنگین‌تر و سخت‌تر از زمانی است که امام در جامعه حضور پیداکرده و پیروان ایشان از رهنمودهای امام خود بهره‌مند می‌شوند.

وی عنوان کرد: حضرت نرجس خاتون گوهر وجودی ویژه‌ای داشت که به دلیل روح بزرگ و پرفتوح این بانوی باعظمت، پروردگار جهانیان اسرار آفرینش را به این بانوی عفیفه عطا کرد.

مدرس جامعه الزهرا(سلام الله علیها) با اشاره به تأسیس مسجد مقدس جمکران به دستور حضرت ولی‌عصر(عجل الله تعالی فرجه) به‌منظور تجمع شیعیان در این مکان مقدس و تلاش جهت تعجیل در ظهور در عصر غیبت عنوان کرد: مسجد مقدس جمکران بهترین و والاترین مکان برای انسان‌شناسی، خودشناسی و خداشناسی است، زیرا انسان نخست باید گوهر وجودی خود را پیدا کند تا به خداشناسی برسد.

پایان پیام

true

true
false
true