×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

مرحله نخست نیروگاه خورشیدی ۲۸۰ کیلوواتی استان قم افتتاح شدیادواره شهدای جامعه اطلاعاتی قم باحضور وزیر اطلاعات برگزارشدآزاد راه امیرکبیر قم-کاشان بهسازی و رفع نقص شددولت ساعات فعالیت ادارات در روز شنبه را 6 تا 10 صبح اعلام کرددستگیری ۱۱ دلال ارزی در قمکشف ۱۰ دستگاه ماینر در قم دانشگاه حضرت معصومه(س) با دانشگاههای اندونزی همکاری می کندبرگزاری دوره تخصصی امدادرسانی در تجمعات مذهبی ویژه امدادگران و نجات گران هلال‌احمر قمواژگونی یک دستگاه خودرو سمند 2 مصدم بد حال برجا گذاشتباند چهار نفره سارقان احشام در قم منهدم شدمدیر حوزه‌های علمیه با نایب رئیس دومای روسیه دیدار کردبرنامه جامع مقابله با گردو غبار قم به تصویب رسیدماموران قلابی متهم به ۱۵ فقره سرقت از اتباع دستگیر شدندجریمه نقدی سوهان فروش متخلف و ضبط موادغذایی غیربهداشتی در قم آغاز دومین دوره مسابقات مهارتی ویژه سربازان وظیفه نیرو‌های مسلح قممدرسه ای در قم به نام شهید جمهور کلنگ زنی می شود کلنگ احداث بوستان شهید رییسی شهر دستجرد به زمین زده شدکلنگ احداث اولین مرکز توانبخشی دستجرد به زمین زده شدمرکز توانبخشی و آموزشی نیک اندیشان افتتاح شداستان قم روز چهارشنبه وپنج شنبه سوم و چهارم مرداد تعطیل شد
  5 هزار نیروی پلیس، پاسدار رویداد بین المللی نیمه شعبان در قم؛
true
فرمانده انتظامی استان قم با تاکید بر این که نیمه شعبان یک رویداد بین المللی و جهانی است و باید به همین اندازه به آن توجه شود، گفت: 5 هزار نیروی پلیس امنیت مراسم نیمه شعبان را در قم بر عهده دارند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری – تحلیلی فردونیوز،فرمانده انتظامی استان قم با تاکید بر این که نیمه شعبان یک رویداد بین المللی و جهانی است و باید به همین اندازه به آن توجه شود، گفت: 5 هزار نیروی پلیس امنیت مراسم نیمه شعبان را در قم بر عهده دارند.

 سردار "عبدالرضا آقاخانی" در گفت و گو با خبرنگار ما، با بيان اينکه براي نیروی انتظامی پاسداري از رويداد بين المللي تامین امنیت مراسم نیمه شعبان افتخار است، اظهارداشت: مهم ترين سهم اين مراسم امنيت زائران بوده که بر عهده پليس است بنابراین بایستی نگاه ما به مراسم جشن نیمه شعبان در قم اعتقادی و ارزشی بوده تا عمل مان انقلابی شود.

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به گستره فعالیت های مجموعه فرماندهی انتظامی استان قم در بخش های انتظامي، عملياتي، ترافيکي، پشتيباني و اطلاع رساني، تصریح کرد: به دليل افزايش ضريب امنيت و انضباط، 16 پايگاه انتظامي، عملياتي و تخصصي پليس هاي اطلاعات، راهور و آگاهي در مسجد جمکران حضور خواهند داشت.

وی گفت: 5 هزار نیروی پلیس امنیت مراسم نیمه شعبان را در قم بر عهده دارند، اين ماموريت بزرگ براي پليس فرصتي فراهم مي کند که انضباط و توانمندي هاي خود را به نمايش بگذارد.

سردار آقاخانی با بیان این که نیمه شعبان اوج عظمت و نمایش بی بدیل منتظران است که منتظر شنیدن صدای «اناالمهدی» هستند تا تمام مشکلات به دست با کفایت ایشان حل شود، تصریح کرد: نيمه شعبان و ولادت حضرت قائم (عج) باعث شده تا سال به سال عاشقان و دلسوختگان آن حضرت از سراسر جهان خود را به اين تجمع عظيم جهان تشيع رسانده و ارادت خود را به آن حضرت نشان دهند و در اين رابطه نيروي انتظامي تمام توان خود را به کارگيري خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان با تاکید بر این که نیمه شعبان یک رویداد بین المللی و جهانی است و باید به همین اندازه به آن توجه شود، گفت: اجتماع مردم در کنگره عظيم نيمه شعبان در مسجد مقدس جمکران در کل دنيا بي نظير بوده که اين نشعت گرفته از عنايت خاص امام زمان (عج) است.

وی افزود: دستگاه های اجرایی، حمایتی و نظامی در جشن نیمه شعبان به شکل ملی وارد میدان می شوند و امیدواریم این مراسم به بهترین وجه برگزار شود.

سردار آقاخانی گفت: اقدامات فرهنگي مناسبتي از جمله پایگاه مشاوره و مددکاری اجتماعي پليس، توزيع بروشور، نقشه و تراکت هاي هشداري نيز جهت کاهش آسيب هاي اجتماعي توسط کارشناسان آموزش همگاني پلیس قم توزيع تا اقدامات تبليغي و فرهنگي مکمل برنامه هاي امنيتي انتظامي و ترافيکي باشد.

* اعلام محدویت های ترافیکی نیمه شعبان در قم

سرپرست پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان قم نیز از محدویت های ترافیکی همزمان با ایام جشن بزرگ نیمه شعبان در قم خبر داد.

 سرهنگ "حسن قیصری" در گفت و گو با خبرنگار ما، اظهارداشت: با توجه به وضعیت مرکز شهر و خیابان های اطراف حرم مطهر، ازساعت 1400 روز شنبه 31 فروردین 98 محدویت تردد خودروهای شخصی و موتورسیکلت بشرح ذیل انجام اعمال خواهد شد.

1-از تقاطع عمار یاسر-آذر به سمت چهار راه بازار و بالعکس

2-از سه راه سجادیه به طرف خیابان انقلاب

3-تردد وسایل نقلیه عمومی از انتهای بلوار بهار به سمت خیابان ارم

4-طول بلوار پیامبر اعظم

5-ابتدای ورودی پارکینگ ناظم زاده از سمت کوه خضرنبی

6-میدان بقیه الله ابتدای بلوار ظهور به سمت مسجد مقدس جمکران

سرپرست پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان تصریح کرد: وسايل نقليه اي که از سمت حرم مطهر- پيامبر اعظم به محدوده مسجد مقدس جمکران وارد مي شوند ابتدا به پارکينگ آل ياسين(شماره 7) هدايت و پس از تکميل ظرفيت پارکينگ 7 از تقاطع انسجام محدوديت اعمال و خودروها به پارکينگ انسجام (پارکينگ شماره 15) هدايت خواهند شد.

وی ادامه داد: در صورتي که ظرفيت اين پارکينگ نيز تکميل شود از طريق بلوار حضرت خديجه (س) خودروها به ميدان مرجعيت و بلوار آيت الله بروجردي هدايت و در پارکينگ هاي ناظم زاده( شماره 11) و پارکسوار خضرنبي (شماره 8) نهايتاً به پارکينگ ظهور هدايت خواهند شد.

سرهنگ قیصری گفت: از ميدان بقيه الله و ورودي بلوار انتظار ابتدا هيچ گونه اعمال محدوديتي تا تکميل پارکينگ هاي شماره 1 و 2 اعمال نخواهد شد و در صورت تکميل اين دو پارکينگ از بلوار انتظار مقابل ياوران مهدي(عج)، محدوديت اعمال  و خودروها به پارکينگ دارالفقاهه (شماره 12) هدايت مي شوند و به محض تکميل پارکينگ محدوديت از ابتداي بلوار انتظار ازسمت ميدان بقيه الله اعمال و خودرو ها به پارکينگ هاي شماره 3 (انتظار)، 9 (طيبي)، 4 و 10 (پارکينگ نيايش) و نهايتاً پارکينگ شماره 13 (پارکينگ آفتاب) هدايت مي شوند.

وی گفت: پارکينگ ياوران مهدي(عج) نيز از ابتدا اختصاص به توقف اتوبوس هاي برون شهري داشته و در صورت نياز در پايان شب نيمه شعبان نيز مورد وسايل نقليه شخصي قرار خواهد گرفت.

سرپرست پلیس راهور استان قم افزود: از سمت اتوبان کاشان به طرف ايستگاه راه آهن محمديه- بلوار خليج فارس، جاده جديدي احداث که پس از ورود خودروها به بلوار خليج فارس از طريق دوربرگردان، به سمت پارکينگ هاي طيبي و  پارکينگ شماره 4  و پارکينگ نيايش( شماره 10) هدايت خواهند شد.

وی گفت: از باند غرب به شرق بزرگراه پيامبر اعظم (سمت حرم مطهر به مسجد مقدس جمکران) به صورت رفت و برگشت جداسازي و صرفاً جهت وسايل نقليه عمومي و امدادي پيش بيني و اجرا خواهد شد.

سرهنگ قیصری تصریح کرد: خط سیر جنوبی بلوار پیامبر اعظم در مسیر غرب به شرق شامل مسیر دسترسی و تندرو جهت استقرار موکب ها و تردد زائرین و مجاورینی که قصد پیاده روی به سمت مسجد مقدس جمکران را دارند اختصاص داده شده و خط سیر شمالی دوطرفه شده و با استفاده از موانع فیزیکی موقت مسیر خودروها تفکیک می شود.

سرپرست پلیس راهور استان قم گفت: در صورت نیاز ترافیکی و عدم تداخل با تردد عابرین پیاده محدودیت خط سیر جنوبی جهت تردد وسایل نقلیه عمومی برداشته می شود.

پایان پیام

true

true
false
true