×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

مرحله نخست نیروگاه خورشیدی ۲۸۰ کیلوواتی استان قم افتتاح شدیادواره شهدای جامعه اطلاعاتی قم باحضور وزیر اطلاعات برگزارشدآزاد راه امیرکبیر قم-کاشان بهسازی و رفع نقص شددولت ساعات فعالیت ادارات در روز شنبه را 6 تا 10 صبح اعلام کرددستگیری ۱۱ دلال ارزی در قمکشف ۱۰ دستگاه ماینر در قم دانشگاه حضرت معصومه(س) با دانشگاههای اندونزی همکاری می کندبرگزاری دوره تخصصی امدادرسانی در تجمعات مذهبی ویژه امدادگران و نجات گران هلال‌احمر قمواژگونی یک دستگاه خودرو سمند 2 مصدم بد حال برجا گذاشتباند چهار نفره سارقان احشام در قم منهدم شدمدیر حوزه‌های علمیه با نایب رئیس دومای روسیه دیدار کردبرنامه جامع مقابله با گردو غبار قم به تصویب رسیدماموران قلابی متهم به ۱۵ فقره سرقت از اتباع دستگیر شدندجریمه نقدی سوهان فروش متخلف و ضبط موادغذایی غیربهداشتی در قم آغاز دومین دوره مسابقات مهارتی ویژه سربازان وظیفه نیرو‌های مسلح قممدرسه ای در قم به نام شهید جمهور کلنگ زنی می شود کلنگ احداث بوستان شهید رییسی شهر دستجرد به زمین زده شدکلنگ احداث اولین مرکز توانبخشی دستجرد به زمین زده شدمرکز توانبخشی و آموزشی نیک اندیشان افتتاح شداستان قم روز چهارشنبه وپنج شنبه سوم و چهارم مرداد تعطیل شد
مدیر حوزه های علمیه،نماینده و امام جمعه قم در دیدار با رئیس شرکت مخابرات قم تاکید کردند؛
true
گسترش زیرساختهای ارتباطی برای تولید و انتشار محتوای غنی اسلام
مدیر حوزه های علمیه،نماینده و امام جمعه قم در دیدار با رئیس شرکت مخابرات قم بر گسترش زیرساختهای ارتباطی قم بمنظور تولید و انتشار محتوای غنی اسلام در فضای مجازی تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری – تحلیلی فردونیوز،نماینده قم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد مخابرات باید برای مراکزی که در زمینه تولید محتوای اسلامی و ارزشمند فعالیت میکنند سرویسهای بهتری ارائه کند.

مدیران مخابرات کشور همواره نسبت به قم عنایت دارند

حجت الاسلام ذوالنوری در دیدار نوروزی مدیر مخابرات منطقه قم ، از خدمات مخابرات قم به مردم تشکر کرد و گفت: از آنجا که مرکز اسلامی متعددی در قم فعالیت میکنند لازم است مخابرات سرویسهای بهتری به آنها ارائه کند. وی در عین حال تصریح کرد درخدمات شهروندی البته نبایدتبعیضی وجود داشته باشد اما دادن خدمات بهتر به اینگونه مراکز از ارزش والاتری برخوردار است . آقای ذوالنوری به راه اندازی شبکه ملی اطلاعات در کشورتاکید کرد و گفت: دولت و مجلس موظفند بودجه های لازم برای این حکم را تامین کنند تا محیط زندگی مردم سالم شود. وی خاطر نشان کرد حاکمیت نسبت به امت مسوولیت دارد و مخابرات قم باید در این جهت نهایت تلاش خود را به خرج دهد. آقای دهناد مدیر مخابرات منطقه قم هم در این دیدار با اشاره به اینکه پهنای باند کافی برای قم اختصاص یافته است گفت: با توجه به جایگاه ویژه قم ، مدیران مخابرات کشور همواره نسبت به قم عنایت دارند تا بسترهای لازم را فراهم کنند.

مدیر حوزه های علمیه کشور از مخابرات منطقه قم بعلت پیام رسانی موثر در سیل قم قدردانی کرد

آیت ا... اعرافی نیز در دیدار نوروزی مدیر مخابرات منطقه قم ضمن تشکر از مخابرات بعلت پیام رسانی موثر در سیل قم تاکید کرد ، انتظار میرود سایر دستگاهها نیز با همین احساس مسوولیت و روحیه در مسائل استان حضور داشته باشند. وی با تشکر از گسترش زیرساختهای ارتباطی در قم ، جایگاه ویژه قم را در جهان اسلام مورد توجه قرار داد و افزود: لازم است این زیرساختها روز به روز افزایش یابد تا قم بتواند نقش خود را در جهان ایفا کند. آیت ا... اعرافی در عین حال تصریح کرد البته هنوز با این نگاه، فاصله زیادی وجود دارد و ضروری است مسوولان در سطح ملی و استانی با درک این جایگاه برنامه ریزی کلان و راهبردی داشته باشند. سید اسد الله دهناد مدیر مخابرات منطقه قم هم در این دیدار با بیان گزارشی از فعالیت های انجام شده گفت: در استان قم سه هزار کیلومتر فیبر نوری وجود دارد که زمینه را برای این نگاه یعنی گسترش معنویت در جهان فراهم کرده و گسترش هم خواهد یافت.

گسترش زیرساختهای ارتباطی بمنظور تولید و انتشار محتوای غنی اسلام در فضای مجازی

امام جمعه قم نیز تاکید کرد گسترش زیرساختهای ارتباطی بمنظور تولید و انتشار محتوای غنی اسلام در فضای مجازی باید در برنامه های همیشگی مخابرات باشد.

آیت ا... حسینی بوشهری در دیدار نوروزی مدیر مخابرات منطقه قم قدردانی از تلاشهای صورت گرفته در قم ، تولید محتوای غنی در فضای مجازی را از وظایف دستگاههای مسوول مانند حوزه دانست و در عین حال تاکید کرد بمنظور انتشار این محتوا ، مخابرات باید زیرساختهای ارتباطی را هر چه بیشتر گسترش دهد. وی افزود : در این شرایط حوزه دانشگاهیان ، فرهنگیان باید خیزشی جدی برای تولید محتوا داشته باشند. وی با اشاره به سیل اخیر در کشور ،در تلاشهای مخابرات برای پیام رسانی به مردم قدردانی کرد و گفت: با اینکار شما باری از دوش کشور برداشتید و باعث کمک به مردم شدید. آیت ا...حسینی بوشهری افزود: سیل اگر چه باعث خساراتی به کشور شد اما بموجب تقویت همدلی مردم و رفع خشکسالی سالهای اخیر شد. آقای دهناد مدیر مخابرات منطقه قم هم در این دیدار با اشاره به اینکه امروزه ارتباطات با زندگی مردم در زمینه های مختلف عجین شده است گفت:مخابرات قم بهبود کیفیت ارتباطات را همواره در برنامه های خود لحاظ میکند.

پایان پیام
true

true
false
true