×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

مرحله نخست نیروگاه خورشیدی ۲۸۰ کیلوواتی استان قم افتتاح شدیادواره شهدای جامعه اطلاعاتی قم باحضور وزیر اطلاعات برگزارشدآزاد راه امیرکبیر قم-کاشان بهسازی و رفع نقص شددولت ساعات فعالیت ادارات در روز شنبه را 6 تا 10 صبح اعلام کرددستگیری ۱۱ دلال ارزی در قمکشف ۱۰ دستگاه ماینر در قم دانشگاه حضرت معصومه(س) با دانشگاههای اندونزی همکاری می کندبرگزاری دوره تخصصی امدادرسانی در تجمعات مذهبی ویژه امدادگران و نجات گران هلال‌احمر قمواژگونی یک دستگاه خودرو سمند 2 مصدم بد حال برجا گذاشتباند چهار نفره سارقان احشام در قم منهدم شدمدیر حوزه‌های علمیه با نایب رئیس دومای روسیه دیدار کردبرنامه جامع مقابله با گردو غبار قم به تصویب رسیدماموران قلابی متهم به ۱۵ فقره سرقت از اتباع دستگیر شدندجریمه نقدی سوهان فروش متخلف و ضبط موادغذایی غیربهداشتی در قم آغاز دومین دوره مسابقات مهارتی ویژه سربازان وظیفه نیرو‌های مسلح قممدرسه ای در قم به نام شهید جمهور کلنگ زنی می شود کلنگ احداث بوستان شهید رییسی شهر دستجرد به زمین زده شدکلنگ احداث اولین مرکز توانبخشی دستجرد به زمین زده شدمرکز توانبخشی و آموزشی نیک اندیشان افتتاح شداستان قم روز چهارشنبه وپنج شنبه سوم و چهارم مرداد تعطیل شد
با تلاش تیم اعزامی به لرستان صورت گرفت؛
true
تیم 50 نفره اعزامی از جمعیت هلال احمر استان قم در چهارمین روز از خدمت خود در مناطق آسیب دیده از سیل استان لرستان، همچنان در حال خدمت رسانی به سیل زدگان است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی فردونیوز؛سرپرست تیم اعزامی از استان قم با اعلام این خبر اظهار کرد: با استقرار 5 تیم ده نفره از استان قم برای خدمت رسانی به سیل زدگان مناطق اسیب دیده استان لرستان، فعالیت های این تیم ها آغاز شده و تاکنون ادامه دارد.

هادی سلیمی تصریح کرد: روز گذشته این تیمها در بخش پشتیبانی اقدام به آماده سازی بسته های غذایی 72 ساعته کردند. وی بیان کرد: آماده سازی 4 هزار بسته غذایی 72 شامل؛ کنسروجات، آب معدنی، نان و غذای گرم برای ارسال به مناطق سیل زده معمولان و پلدختر و همچنین روستاهای اطراف آن از اقدامات انجام شده توسط تیم های اعزامی از استان قم بود. یادآور می شود؛ استان قم در این حادثه به عنوان استان معین لرستان آماده خدمت رسانی به مردم است و تیم 50 نفره امدادرسان پنجشنبه گذشته از جمعیت هلال احمر استان قم به همراه تجهیزات مورد نیاز به مناطق سیل زده لرستان اعزام شده است.سیل همیاری مردم قم با سیل زدگان سراسر کشور ادامه دارداعضای کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه قم نیز همراه با سایر داوطلبان اقدام به جمع آوری کمک های مردمی برای کمک به هموطنان سیل زده کشور کردند. در این طرح انسان دوستانه، دانشجویان عضو کانون هلال احمر دانشگاه قم همراه با سایر مردم شریف استان قم به یاری آسیب دیدگان از سیل های اخیر کشور رفتند. بر اساس این گزارش، دانشجویان با نصب چادر هلال احمر و استقرار صندوق و میز مقابل ورودی اصلی این دانشگاه اقدام به جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی دانشجویان، اساتید، پرسنل دانشگاه و همچنین مردم و رهگذرانی که از مسیر این دانشگاه عبور می‌کنند پرداختند. کانون هلال احمر دانشگاه قم با قرار دادن صندوق جمع آوری کمک های نقدی به اخذ کمک های نقدی عابرین و دانشجویان پرداخته و همچنین کمک های غیر نقدی نظیر کالاها و اقلام اهدایی مردم را تحویل گرفته به مرکز اصلی جمع آوری ها انتقال دادند. یادآور می شود؛ در طرح هایی مشابه خانه های هلال مساجد قم نیز با هماهنگی جمعیت هلال احمر اقدام به جمع آوری کمک های مردمی کرده است. معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم بیان کرد: دریافت کمک های مردمی و جمع آوری اقلام مورد نیاز سیل زدگان با همکاری هئیت پزشکی و ورزشی استان قم، و در 5 مجموعه از ورزشگاه های استان و همچنین با مساعدت انجمن صنفی مجتمع گردشگری پذیرایی استان در حال انجام است. امیرحسین علیمردانی با اشاره به ادامه فعالیت هلال احمر در حوزه جمع آوری کمک های مردمی در قم بیان کرد: کمک های اهدایی مردم با همت و تلاش داوطلبان در پایگاه های جمعیت هلال احمر در حال تفکیک و بسته بندی است و اقلام اهدایی در قالب محموله ها مردمی به مناطق ارسال می شود. وی با تاکید بر اهمیت حفظ کرامت در انتقال این کمک ها به مردم مناطق سیل زده، گفت: همشهریان می توانند کمک های نوع دوستانه خود را از قبیل؛ موادغذایی که زمان مصرف بیش از 6 ماه دارند، پوشاک نو و اقلام بهداشتی در راستای کمک به هموطنان سیل زده به جمعیت هلال احمر واقع در خیابان ساحلی و خانه های هلال مستقر در مساجد استان تحویل دهند. معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به راه های اهدای کمک های نقدی افزود: همچنین از طریق گوشی های همراه و شماره گیری کد دستوری #۱۱۲ *۷۸۰ * و شماره حساب ۹۹۹۹۹ به نام هلال احمر نزد کلیه بانک‌ها و یا به شماره کارتهای ۶۱۰۴۳۳۷۹۹۹۹۹۹۹۹۶ بانک ملت و ۵۸۹۴۶۳۱۸۵۰۲۵۹۷۳۰ بانک رفاه هدایای نقدی خود را واریز کنند.
پایان پیام
true

true
false
true