×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

مرحله نخست نیروگاه خورشیدی ۲۸۰ کیلوواتی استان قم افتتاح شدیادواره شهدای جامعه اطلاعاتی قم باحضور وزیر اطلاعات برگزارشدآزاد راه امیرکبیر قم-کاشان بهسازی و رفع نقص شددولت ساعات فعالیت ادارات در روز شنبه را 6 تا 10 صبح اعلام کرددستگیری ۱۱ دلال ارزی در قمکشف ۱۰ دستگاه ماینر در قم دانشگاه حضرت معصومه(س) با دانشگاههای اندونزی همکاری می کندبرگزاری دوره تخصصی امدادرسانی در تجمعات مذهبی ویژه امدادگران و نجات گران هلال‌احمر قمواژگونی یک دستگاه خودرو سمند 2 مصدم بد حال برجا گذاشتباند چهار نفره سارقان احشام در قم منهدم شدمدیر حوزه‌های علمیه با نایب رئیس دومای روسیه دیدار کردبرنامه جامع مقابله با گردو غبار قم به تصویب رسیدماموران قلابی متهم به ۱۵ فقره سرقت از اتباع دستگیر شدندجریمه نقدی سوهان فروش متخلف و ضبط موادغذایی غیربهداشتی در قم آغاز دومین دوره مسابقات مهارتی ویژه سربازان وظیفه نیرو‌های مسلح قممدرسه ای در قم به نام شهید جمهور کلنگ زنی می شود کلنگ احداث بوستان شهید رییسی شهر دستجرد به زمین زده شدکلنگ احداث اولین مرکز توانبخشی دستجرد به زمین زده شدمرکز توانبخشی و آموزشی نیک اندیشان افتتاح شداستان قم روز چهارشنبه وپنج شنبه سوم و چهارم مرداد تعطیل شد
true
اجازه نمی دهم مدیران کلی گویی کنند؛مدیر میدانی هستم
استاندارقم بر ضرورت هماهنگی كمك هاي امدادي و مردمي به مناطق سيل زده تاکید کرده و گفت: دستگاه های دولتی براي موج جديد بارش ها در استان قم آماده باشند.

به گزارش خبرنگارپایگاه خبری - تحلیلی فردونیوز؛دكتر بهرام سرمست استاندار قم در جلسه شوراي هماهنگی مدیریت بحران استان قم که در تالار معصومیه فرمانداری برگزار شد، ضمن تأكيد بر آمادگي دستگاه هاي امدادي براي موج جديد بارش ها، اظهار كرد: با توجه به امكان بروز شرايط مشابه بارش، بايد براي مقابله با هرگونه بحران آماده باشيم.

وی با تقدیر و تشکر از فعالیت های دستگاههای امدادی در ایام نوروزی افزود:شما نوروزبانان بی نوروز بودیدکه تعطیلات خود را صرف خدمت به مردم کردید.

وی همچنین تصریح کرد:آمادگی های استان در حوزه مدیریت بحران خوب بوده است و باید همواره این آمادگی ها افزایش یابد. سرمست گفت: از وضعیت به وجود آمده و تخریب های صورت گرفته در سيلاب اخير در استان قم بايستي گزارش کاملی تهیه شود تا برآورد خسارت ها به دقت صورت گیرد و در اولین فرصت پرداخت شود.

وی تایکد کرد:من مدیر میدانی هستم و با کلی گویی مدیران در جلسات مخالفم و اجازه نمی دهم مدیری در جلسات کلی گویی کند. وي به كمك هاي ستاد بحران استان قم به استان های گلستان،خوزستان و لرستان اشاره و تصريح كرد: با توجه به مسئوليت وي‍ژه قم در مورد استان لرستان، معاون امور اقتصادي و منابع انساني استانداري قم مامور مديريت و رصد انتقال اين كمك ها به سيل زدگان استان لرستان شده است. استاندار تشكيل ستاد كمك هاي مردمي به سيل زدگان استان لرستان در قم را مورد توجه قرار داد و ابراز كرد: برگزاري جلسه شوراي هماهنگي مديريت بحران استان با حضور اعضاي ستاد بحران با هدف پرهيز از موازي كاري و حركت هدفمند فعاليت ها بوده است. وي با اشار ه به ارسال منظم كمك هاي مردمي از قم به مناطق سيل زده، اظهار كرد: از نكات مهم بحران سيلاب اخير تعامل و هماهنگي نيروهاي دولتي و مردمي بود. مقام عالي دولت در استان به تماس تلفني رئيس جمهور در زمان بحران سيلاب در قم نيز اشاره كرد و گفت: ايشان نگران وضعیت سیلاب و طغیان رودخانه قمرود بوده و نسبت به مدیریت دقیق و درست آن تاکید داشتند. وی گفت: رئیس جمهوری از ارسال کمک های استان قم به لرستان ابراز خرسندی نموده و بر استمرار آن تاکید کرده است. استاندار قم در پايان خاطر نشان كرد: با توجه به اثرات مثبت اجراي طرح های آبخیزداری در بالادست پردیسان، ضروري است اجراي اين طرح ها در رودخانه قمرود نيز در اسرع وقت مورد پيگيري قرار بگيرد.

پایان پیام

true

true
false
true