×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

افزایش محدوده اثر پروژه‌های بافت تاریخی در قم کتاب «تب ناتمام»روایتی از زندگی مادر شهید دخانچی در قم معرفی شدبانوان قم نمایش «زنی شبیه مادر» را می توانند رایگان تماشا کننددرآمد سال نخست یک نیروگاه خورشیدی ۵ کیلوواتی ۳۶ میلیون تومان استپاسخگویی به بیش از ۳۵ هزار تماس در سامانه ۱۵۲۱ شرکت توزیع نیروی برق استان قممدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم منصوب شدعملیات اجرایی احداث نیروگاه انرژی خورشیدی ۳۵۰ مگاواتی در استان قم آغاز شدپویش مردمی «هم‌نام مهربانی» برای گسترش مشارکت خیرین در قم آغاز شد1100 خانواده تحت پوشش موسسه خیریه و تکفل ایتام قم هستندجایگزینی کابل های مسی مخابرات با فیبر نوری در استان قم13 جشنواره در هفته پژوهش در قم برگزار می شودتجلیل فرمانده کل انتظامی کشور از خانواده شهید همایی فصیح در قماستاندار قم: ۲۵۰۰ مگاوات برق در استان قم تولید می‌ شود۵۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی قم افزوده می شود سه نیروگاه تولید برق خورشیدی در قم به بهره برداری رسیدراهپیمایان ۱۳ آبان در قم انزجار خود را از استکبار جهانی به نمایش گذاشتندآیین تکریم و معارفه دادستان نظامی استان قم برگزار شدملت ایران پرچمدار بیداری ملت‌های آزاده علیه استکبار جهانی استمراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در حرم بانوی کرامت برگزار شداجرای طرح بهسازی محور ترانزیتی قم – نیزار
true
پاسخگویی به بیش از ۳۵ هزار تماس در سامانه ۱۵۲۱ شرکت توزیع نیروی برق استان قم
مدیر دفتر نظارت بر خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان قم از ثبت بیش از ۳۵ هزار تماس تلفنی از طریق سامانه غیرحضوری ۱۵۲۱ در نیمه نخست سال ۱۴۰۴ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فردونیوز؛زهرا یوسفی با اشاره به ارائه خدمات فروش و پس از فروش انشعاب برق به مشترکین و متقاضیان گفت: در این مدت، کارشناسان مرکز ۱۵۲۱ بیش از ۱۲۰۲ ساعت مکالمه تلفنی با هم استانی های گرامی داشته و در نتیجه، ۶۳۴۹ درخواست غیرحضوری واگذاری انشعاب و خدمات پس از فروش را ثبت کرده‌اند.

خانم یوسفی با تأکید بر تسهیل خدمات غیرحضوری افزود: علاوه بر سامانه ۱۵۲۱، بیش از ۶۱۱۸ درخواست دیگر نیز از طریق سامانه‌ ها و نرم‌ افزارهای غیرحضوری از جمله نرم افزار «برق من» ثبت شده است.

مدیر دفتر نظارت بر خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان قم، هدف از توسعه این سامانه‌ ها را کاهش مراجعات حضوری، افزایش رضایتمندی مشترکین و تسریع در پاسخگویی عنوان کرد.
پایان پیام

true

true
false
true