- 18 آبان 1404
- کد خبر 22611
- پرینت
- کپی لینک کوتاه

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فردونیوز؛زهرا یوسفی با اشاره به ارائه خدمات فروش و پس از فروش انشعاب برق به مشترکین و متقاضیان گفت: در این مدت، کارشناسان مرکز ۱۵۲۱ بیش از ۱۲۰۲ ساعت مکالمه تلفنی با هم استانی های گرامی داشته و در نتیجه، ۶۳۴۹ درخواست غیرحضوری واگذاری انشعاب و خدمات پس از فروش را ثبت کردهاند.
خانم یوسفی با تأکید بر تسهیل خدمات غیرحضوری افزود: علاوه بر سامانه ۱۵۲۱، بیش از ۶۱۱۸ درخواست دیگر نیز از طریق سامانه ها و نرم افزارهای غیرحضوری از جمله نرم افزار «برق من» ثبت شده است.
مدیر دفتر نظارت بر خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان قم، هدف از توسعه این سامانه ها را کاهش مراجعات حضوری، افزایش رضایتمندی مشترکین و تسریع در پاسخگویی عنوان کرد.
پایان پیام



