- 9 مهر 1404
- کد خبر 22359
- پرینت
- کپی لینک کوتاه

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فردونیوز؛حمید سالاری، رئیس مرکز مدیریت راههای این اداره کل از افزایش 27 درصدی تماسهای حاصله با مرکز مدیریت راههای استان قم خبر داد.
وی در تکمیل این خبر افزود: با توجه به آمار استعلامی از سامانه های ثبت تماس مرکز مدیریت راههای کشور، طی 6 ماهه نخست امسال، افزون بر 17 هزار و 31 تماس، باسامانه تلفن گویای 141مرکز مدیریت راههای استان قم حاصل شده که درمقایسه با مدت مشابه سال گذشته(13 هزارو 404 تماس) 27درصد افزایش داشته است
سالاری ادامه داد:نظربه تعداد تماسهای حاصله با مرکز مدیریت راههای استان قم در6 ماهه نخست سالجاری، به طور متوسط روزانه 92 تماس با این مرکز گرفته شده است.
رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم در بخش دیگری از اظهارات خود به تنوع تماسها اشاره و عنوان کرد: بیشترین تعداد تماس از مجموع کل تماسهای گرفته شده با مرکز مدیریت راههای استان به موضوع کسب اطلاعات راهها به تعداد 11 هزارو 343 مورد بوده که این تعداد بیش از 66 درصد از تماسهای حاصله با این مرکز را شامل می شود.
حمیدسالاری تماس درخصوص وضعیت ساختاری راهها را در رتبه دوم تعداد تماسهای حاصله با این مرکز دانست و تصریح کرد:4هزار و 403 مورد تماس با این مرکز متعلق به وضعیت ساختاری راهها بوده که بالغ بر 26 درصد از کل تماسها را شامل می شود.
وی شکایت از بخش حمل ونقل کالا را با 970 مورد تماس( 6 درصد)، دررتبه سوم از مجموع تعداد تماسهای گرفته شده برشمرد و اعلام کرد: شکایت از وضعیت حمل ونقل عمومی حوزه مسافر با 315مورد( 2درصد) تماس، کمترین تعداد شکایات دریافتی توسط این مرکز را به خود اختصاص داده است.
سالاری تاکید کرد: سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راهها درتمامی ساعات شبانه روز ، آماده دریافت شکایات، انتقادات، پیشنهادات وهمچنین ارائه اطلاعات درخصوص وضعیت راهها( طول مسیر، ترافیک محور)، شرایط جوی و ...به هموطنان گرامی است.
پایان پیام