×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

تقاطع مرجعیت در قم سه‌سطحی می شودتوافق اولیه برای اشتغالزایی سرپرستان خانواده‌های آسیب‌دیده تحت حمایت «مجتمع قضائی - حمایتی شوق زندگی» قمافتتاح زمین‌های چمن مصنوعی پردیسان در هفته دولتشهید رئیسی تمام وقت خود را وقف خدمت به مردم کرده بوددریافت هزینه بابت نوبت دهی الکترونیکی و غیرحضوری مراکز درمانی تامین اجتماعی کلاهبرداری استکودهای یارانه ای مورد نیاز استان قم تامین شدحضور مدیران کل بهزیستی و تعاون قم در منزل یک خانواده دارای فرزندان سه قلوآموزش ایمنی به 12 هزار و 500 دانش آموز قمی در سال 1403فرمانده انتظامي استان قم، مدير برتر کشور شدچرخه مسائل اجتماعی در استان قم رو به کاهش استشهید رئیسی و همراهانش الگوی خدمت خالصانه و ولایت‌مداری بودندشهید رحمتی الگوی کاملی از یک مدیر انقلابی بودآمریکایی‌ها یاوه‌گویی نکنند؛ ایران برای غنی‌سازی منتظر اجازه کسی نخواهد بوددستگاه پلاسمافرز در بخش ICU بیمارستان کامکار- عرب‌نیا مجددا راه اندازی شدسرپرست جدید هیئت بیلیارد و بولینگ قم معرفی شدمصرف بی رویه برق در بخش خانگی استان قم افزایش یافتقیمت جدید نان در قم مشخص نشدافت فشار ۲۴ ساعته آب در برخی مناطق قم جریمه شرکت متخلف بابت ایفا نکردن تعهد ارزی در قمپیگیری تخصیص ارز واحد‌های تولیدی و نیروگاه‌های خورشیدی قم
مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم:
true
تقاطع مرجعیت در قم سه‌سطحی می شود
مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم از تصویب طرح تقاطع غیر همسطح مرجعیت در بلوار جمهوری خبر داد و گفت: این پروژه در حال گذراندن مراحل فاز دوم است و به زودی برای اجرا ابلاغ می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فردونیوز؛لیلی نیک‌خلق‌احمدی اظهار کرد: این تقاطع سه‌سطحی شامل یک روگذر در تراز مثبت یک، یک رمپ جهتی در تراز مثبت دو و یک لوپ با امکان توسعه در آینده است.

وی افزود: عرشه روگذر ۱,۵۰۰ مترمربع و عرشه رمپ جهتی ۷,۵۰۰ مترمربع مساحت خواهد داشت و برآورد هزینه اولیه آن حدود ۵۰۰ میلیارد تومان است.

مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم با اشاره به تأیید این طرح در شورای شهر و کمیسیون‌های مربوطه، تصریح کرد: این پروژه از جمله طرح‌های دارای اولویت شهرداری قم در سال آینده است و پس از تکمیل بررسی‌های فاز دوم، مراحل اجرایی آن آغاز خواهد شد.

نیک خلق احمدی با اشاره به تعیین اولویت‌های اجرای پروژه‌های عمرانی در سطوح بالادستی گفت: پس از تکمیل پروژه زیرگذر کبیری، این پروژه به عنوان یکی از اولویت‌های این رینگ ترافیکی مطرح است.

وی طراحی پروژه مرجعیت را از اقدامات شاخص سال ۱۴۰۳ دانست و گفت: این کار توسط مهندسان مشاور هگزا انجام و سپس در کمیته تصویب طرح‌ها و سپس در شورای بررسی و تصویب طرح‌ها، کمیته فنی شورای ترافیک و کمیته هماهنگی شورای ترافیک استان بررسی و مصوب شد.
پایان پیام

true

true
false
true