×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

پیوند 43 زوج دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی قمبرپایی جشنواره مسابقات بومی محلی دختران و مادران در قمپایان کار همایش دو روزه یکصدمین سال بازتأسیس حوزه علمیه قمجامعه مدرسین تمام ظرفیت‌ها را برای تحقق منشور رهبر معظم انقلاب بسیج می‌کندتحقق حوزه‌ تمدن‌ساز با تربیت «مجاهد فرهنگیِ مهذّب» و «نوآور»برق هسته‌ای نیاز واقعی کشور است و باید با قاطعیت از آن دفاع کنیمعطرافشانی حرم امامزاده علی بن جعفر(ع) و شهدای گرانقدر دفاع مقدس تولد یک هزار و 928 نوزاد در بیمارستان امام رضا علیه السلام قم۲۰ زندانی جرایم غیرعمد در قم با کمک موقوفات آزاد شدندقم در لیست ۱۵ استان با بیشترین سهم در تصادفات معابر شهری آیین بازگشایی کارخانه تولید موتورسیکلت تند شهاب برگزار شدافتتاح نیروگاه خورشیدی ۱۲۵ کیلوواتی در قم توسعه همکاری‌های آموزشی ایران و عراق با محوریت تبادل فرهنگی و تربیتیاستان قم نماد پیشرفت و مقاومت در برابر تحریم‌هاست پلیس راهور استان قم ۵ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک کشف کردپنج‌شنبه ۱۴۰۴/۰۲/۱۸ تمامی واحدهای قضائی استان و سازمان‌های تابعه تعطیل استنیروگاه خورشیدی ۳۵۰ کیلو واتی شهید رئیسی در قم افتتاح شدتعطیلی پنج شنبه ها و تغییر ساعت کار اداری در استان قمنشست هم‌اندیشی فعالان رسانه‌ای جبهه انقلاب در قم برگزار می‌شوداستاندارد سنجی بیش از ۱۶۰۰ مورد تجهیزات اندازه گیری شرکت گاز استان قم
true
دبیر کمیته اطلاع‌رسانی و فناوری اطلاعات ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم گفت: از تاریخ ۲۸ اسفند تا پایان سوم فروردین‌ماه ۹ هزار و ۱۸۱ نفر با سامانه ۱۳۷ تماس گرفته‌اند.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فردونیوز؛مهدی کلانترزاده دبیر کمیته اطلاع‌رسانی و فناوری اطلاعات ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: شهرداری قم در بخش‌های مختلف خدماتی، حمل و نقلی، ایمنی و حوزه اطلاع رسانی در حال خدمت رسانی به زائران و شهروندان است.

وی ادامه داد: سامانه ۱۳۷ شهرداری قم نیز به صورت مستمر آماده پاسخگویی به تماس‌های شهروندان بوده و اطلاعات مورد نیاز زائران را نیز به آنها ارائه می‌کند.

دبیر کمیته اطلاع‌رسانی و فناوری اطلاعات ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم در ادامه تصریح کرد: از تاریخ ۲۸ اسفند تا پایان سوم فروردین‌ماه ۹ هزار و ۱۸۱ نفر با سامانه ۱۳۷ تماس گرفته‌اند.

وی ابراز کرد: از این تعداد ۱۰۹ تماس برای اسکان شهرداری، ۷۳۱ تماس برای اسکان فرهنگیان، ۶۴۳ تماس راهنمای زائر، ۳۱۲ تماس برای چادر‌های توزیع میوه شب عید و ۱۳ تماس برای اطلاعات مربوط به هتل‌ها اختصاص دارند.

کلانترزاده در پایان گفت: همکاران بنده به صورت ۲۴ ساعته در سامانه ۱۳۷ پاسخگوی زائرین گرانقدر و محترم بودع اطلاعات مربوط به راهنمایی آنها را در اختیارشان می‌گذارند.
پایان پیام

true

true
false
true