×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

پیوند 43 زوج دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی قمبرپایی جشنواره مسابقات بومی محلی دختران و مادران در قمپایان کار همایش دو روزه یکصدمین سال بازتأسیس حوزه علمیه قمجامعه مدرسین تمام ظرفیت‌ها را برای تحقق منشور رهبر معظم انقلاب بسیج می‌کندتحقق حوزه‌ تمدن‌ساز با تربیت «مجاهد فرهنگیِ مهذّب» و «نوآور»برق هسته‌ای نیاز واقعی کشور است و باید با قاطعیت از آن دفاع کنیمعطرافشانی حرم امامزاده علی بن جعفر(ع) و شهدای گرانقدر دفاع مقدس تولد یک هزار و 928 نوزاد در بیمارستان امام رضا علیه السلام قم۲۰ زندانی جرایم غیرعمد در قم با کمک موقوفات آزاد شدندقم در لیست ۱۵ استان با بیشترین سهم در تصادفات معابر شهری آیین بازگشایی کارخانه تولید موتورسیکلت تند شهاب برگزار شدافتتاح نیروگاه خورشیدی ۱۲۵ کیلوواتی در قم توسعه همکاری‌های آموزشی ایران و عراق با محوریت تبادل فرهنگی و تربیتیاستان قم نماد پیشرفت و مقاومت در برابر تحریم‌هاست پلیس راهور استان قم ۵ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک کشف کردپنج‌شنبه ۱۴۰۴/۰۲/۱۸ تمامی واحدهای قضائی استان و سازمان‌های تابعه تعطیل استنیروگاه خورشیدی ۳۵۰ کیلو واتی شهید رئیسی در قم افتتاح شدتعطیلی پنج شنبه ها و تغییر ساعت کار اداری در استان قمنشست هم‌اندیشی فعالان رسانه‌ای جبهه انقلاب در قم برگزار می‌شوداستاندارد سنجی بیش از ۱۶۰۰ مورد تجهیزات اندازه گیری شرکت گاز استان قم
true
دکتر زارعی متین رییس دانشکده مدیریت مجتمع عالی فارابی دانشگاه تهران که اصرار داشت ازعبارت  پردیس فارابی استفاده نکند در همایش روابط عمومی مورخ 15 تیرماه خبر از هماهنگی استانداری قم ومشارکت آن دانشکده برای برگزاری دوره های آموزشی روابط عمومی برای کارکنان روابط عمومی دستگاههای اجرایی  استان خبر داد که در نوع خود حکایت از همکاری وپیوند مطلوبی از مشارکت دستگاهها ودانشگاه داشت.

دکتر علی اکبر فرهنگی استاد پیشکسوت علوم ارتباطات وپدر مدیریت رسانه به عنوان اولین سخنران علمی این همایش بر نقش روابط عمومی برای ایفای مسئولیت اجتماعی،برند سازی وفراهم نمودن خوشنامی سازمانها اشاره نمود..قبل از شروع سخنرانی استاد فرهنگی ، کلیپی طنز از وظایف روابط عمومی در سازمانها پخش گردید که شاهد تشویق حاضرین در این جلسه بود.کلیپ ، روابط عمومی را در قامت عکاس،تصویر بردار،برگزارکننده مراسم ونصاب بنر معرفی میکرد که هرچند برخی از این فعالیتها در بخش روابط عمومی راهبری می شود ولیکن سوال اساسی بنده که از ذهن به نوشته تبدیل شد این بود که طبیعتا با این نگاه به جایگاه روابط عمومی نمی توان انتظار مدیریت افکار عمومی برای برند سازی داشت ویا به عبارتی به مسئولیت اجتماعی سازمان به عنوان فعالیت روابط عمومی پرداخت. حرکت ارزشمند اداره کل روابط عمومی برای تدوین دوره آموزشی جهت توانمند سازی روابط عمومی استان قابل تقدیر می باشد وبه عبارتی می توان این حرکت را گامی برای بهبود تاب آوری روابط عمومی ها در انجام فعالیت ها قلمداد نمود.

اما باید در نظر داشت علاوه بر برگزاری دوره های آموزشی عوامل متعدد دیگری نیز برای افزایش ویا بهبود تاب آوری روابط عمومی ها  بایستی در نظر گرفت.

نان اندرسون- برای بهبود تابآوری فراهم سازی حمایت مهربانانه،طراحی وارتباط سازی برای افزایش امیدواری،فرصت سازی برای مشارکت معنادار،مرزبندی شفاف وسازگار را پیشنهاد می نماید.

خانواده بزرگ روابط عمومی استان پس از طی دوره های آموزشی ،پیشنهادات  آقای اندرسن را نیز برای انجام شایسته وظایف وماموریت های خود نیاز دارند چراکه ممکن است  در هنگام فعالیت با شرایط دشواری همراه باشند لذا توجه به بهبود تاب آوری در حرفه ارتباطی به معنای توانایی مقابله با شرایط دشوار وپاسخ انعطاف پذیر به فشار های موجود است که امیدوارم با آموزش های پیش بینی شده ،روابط عمومی های استان  قدرت لازم را برای مقابله سالم وغلبه بر سختی ها بدست آورند.

محمد رضا هدایتی

کارشناس ارشد علوم ارتباطات

true

true
false
true