×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

مرحله نخست نیروگاه خورشیدی ۲۸۰ کیلوواتی استان قم افتتاح شدیادواره شهدای جامعه اطلاعاتی قم باحضور وزیر اطلاعات برگزارشدآزاد راه امیرکبیر قم-کاشان بهسازی و رفع نقص شددولت ساعات فعالیت ادارات در روز شنبه را 6 تا 10 صبح اعلام کرددستگیری ۱۱ دلال ارزی در قمکشف ۱۰ دستگاه ماینر در قم دانشگاه حضرت معصومه(س) با دانشگاههای اندونزی همکاری می کندبرگزاری دوره تخصصی امدادرسانی در تجمعات مذهبی ویژه امدادگران و نجات گران هلال‌احمر قمواژگونی یک دستگاه خودرو سمند 2 مصدم بد حال برجا گذاشتباند چهار نفره سارقان احشام در قم منهدم شدمدیر حوزه‌های علمیه با نایب رئیس دومای روسیه دیدار کردبرنامه جامع مقابله با گردو غبار قم به تصویب رسیدماموران قلابی متهم به ۱۵ فقره سرقت از اتباع دستگیر شدندجریمه نقدی سوهان فروش متخلف و ضبط موادغذایی غیربهداشتی در قم آغاز دومین دوره مسابقات مهارتی ویژه سربازان وظیفه نیرو‌های مسلح قممدرسه ای در قم به نام شهید جمهور کلنگ زنی می شود کلنگ احداث بوستان شهید رییسی شهر دستجرد به زمین زده شدکلنگ احداث اولین مرکز توانبخشی دستجرد به زمین زده شدمرکز توانبخشی و آموزشی نیک اندیشان افتتاح شداستان قم روز چهارشنبه وپنج شنبه سوم و چهارم مرداد تعطیل شد
true
حفظ امنیت مالی و جانی مردم دغدغه پلیس در چهارشنبه آخر سال
فرمانده انتظامی استان قم به موضوع چهارشنبه آخر سال اشاره و مهم‌ترین دغدغه پلیس را حفظ امنیت مالی و جانی مردم دانست و تاکید کرد: پلیس با شادی مردم مخالف نیست.

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی فردونیوز، سردار "عبدالرضا آقاخانی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با بیان اینکه در این ایام هیچ صنفی حق فروش مواد محترقه را ندارد،تصریح کرد: چنانچه افرادی با سوء استفاده از فرصت شادی مردم اقدام به سودجویی یا تحریک جوانان به رفتارهای پرخطر نمایند دستگیر و تا پایان تعطیلات نوروزی در بازداشت خواهند ماند.

فرمانده اتنظامی استان قم از حفظ امنیت مالی و جانی مردم به‌عنوان مهم‌ترین دغدغه پلیس یادکرد و افزود: والدین امسال باید مراقب بیشتری از فرزندان خود داشته تا در چهارشنبه آخر سال شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

سردار آقاخانی تصریح کرد: درحالی که چهارشنبه آخر سال می تواند یک شب با نشاط برای مردم باشد اما برخی از افراد با بروز رفتارهای نامطلوب، آن را به کام همشهریان تلخ می کنند و باعث صدمات جانی و مالی برای خود و مردم می شوند.

وی با اشاره به این که در شب چهارشنبه آخرسال 96، مردم قم همکاری و تعامل خوبی با پلیس داشتند، گفت: خانواده ها نسبت به کنترل هیجان فرزندان خود اهتمام بیشتری داشته تا ان شاءالله با همکاری همه، شبی آرام و بدون حادثه را سپری کنیم.

فرمانده انتظامی استان قم بر ضرورت کنترل و توجیه فرزندان توسط والدین برای جلوگیری از وقوع حادثه تأکید کرد و افزود: با رانندگانی که اقدام به ایجاد ترافیک و راهبندان، آلودگی صوتی و استفاده از صداهای ناهنجار می‌کنند به طور جدی برخورد می‌شود.

وی افزود: در زمینه برخورد قاطع با مخلان آرامش مردم در چهارشنبه آخر سال عزم پلیس جزم بوده و با هرگونه اقدامی که آرامش و سلامت جامعه را به خطر بیندازد، قاطعانه برخورد خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی استان با بیان این که اکثر آسیب دیدگان چهارشنبه آخر سال نوجوانان هستند و این موضوع، نقش والدین در کنترل و نظارت بر فرزندان خود را دوچندان می کند تاکید کرد: خانواده ها باید مراقب رفتار فرزندان خود در این خصوص باشند و با آموزش و کنترل صحیح فرزندان خود، از خطرات سوء موادمحترقه پیشگیری کنند.

وی به جوانان و نوجوانان توصیه کرد که بهار را با نشاط و شادی آغاز کنند نه با حسرت و درد و غم و اندوه و برای شادی خود به آزار و اذیت دیگران نپردازند.

سردار آقاخانی، سامانه های 110 و ۱۹۷ را آماده دریافت نظرات مردم دانست و افزود: شهروندان می‌توانند نظرات و پیشنهادات خود را از طریق تماس با این سامانه ها به خدمتگزاران خود در نیروی انتظامی انتقال و پلیس را در انجام هر چه بهتر وظایف و مأموریت ها یاری کنند.

پایان پیام
true

true
false
true