×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

مرحله نخست نیروگاه خورشیدی ۲۸۰ کیلوواتی استان قم افتتاح شدیادواره شهدای جامعه اطلاعاتی قم باحضور وزیر اطلاعات برگزارشدآزاد راه امیرکبیر قم-کاشان بهسازی و رفع نقص شددولت ساعات فعالیت ادارات در روز شنبه را 6 تا 10 صبح اعلام کرددستگیری ۱۱ دلال ارزی در قمکشف ۱۰ دستگاه ماینر در قم دانشگاه حضرت معصومه(س) با دانشگاههای اندونزی همکاری می کندبرگزاری دوره تخصصی امدادرسانی در تجمعات مذهبی ویژه امدادگران و نجات گران هلال‌احمر قمواژگونی یک دستگاه خودرو سمند 2 مصدم بد حال برجا گذاشتباند چهار نفره سارقان احشام در قم منهدم شدمدیر حوزه‌های علمیه با نایب رئیس دومای روسیه دیدار کردبرنامه جامع مقابله با گردو غبار قم به تصویب رسیدماموران قلابی متهم به ۱۵ فقره سرقت از اتباع دستگیر شدندجریمه نقدی سوهان فروش متخلف و ضبط موادغذایی غیربهداشتی در قم آغاز دومین دوره مسابقات مهارتی ویژه سربازان وظیفه نیرو‌های مسلح قممدرسه ای در قم به نام شهید جمهور کلنگ زنی می شود کلنگ احداث بوستان شهید رییسی شهر دستجرد به زمین زده شدکلنگ احداث اولین مرکز توانبخشی دستجرد به زمین زده شدمرکز توانبخشی و آموزشی نیک اندیشان افتتاح شداستان قم روز چهارشنبه وپنج شنبه سوم و چهارم مرداد تعطیل شد
وزیر بهداشت در حاشیه بازدید از بیمارستان شهید بهشتی قم:
true
ماموریت های اورژانس در ایام نوروز امسال 6 درصد کاهش یافت
وزیر بهداشت از کاهش ۶ درصدی ماموریت های اورژانس در ایام نوروز امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فردونیوز؛بهرام عین اللهی عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان شهید بهشتی در گفتگو با خبرنگاران عنوان کرد: در نوروز امسال شاهد کاهش ۶ درصدی مأموریت‌های اورژانس بودیم و در حال حاضر تعداد ۲۶ هزار نفر از عوامل اورژانس در سراسر کشور به صورت ۲۴ ساعته مشغول خدمت رسانی هستند.

وزیر بهداشت بیان کرد: از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تاکنون ۱۸۲ هزار مأموریت توسط اورژانس در سراسر کشور انجام شده است.

وی افزود: ۵۸ هزار بیمار توسط عوامل اورژانس در محل حادثه درمان شدند و ۷۷ هزار نفر نیز توسط آمبولانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

عین اللهی با بیان اینکه در ایام نوروز امسال ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار بیمار به بیمارستان‌ها مراجعه کردند افزود: از این تعداد ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر به صورت سرپایی خدمات درمانی دریافت کردند و ۸۵۰ بیمار بدحال نیز احیای قلبی شدند و تعداد ۴۷۰ هزار نفر نیز در بیمارستان‌ها و مراکز دربندی بستری شدند.

وزیر بهداشت و درمان ابراز کرد: در این مدت ۱۱۶ هزار عمل جراحی در بیمارستان‌های مختلف سراسر کشور صورت گرفته که ۳۵ هزار جراحی اورژانسی بوده است.

وی عنوان کرد: ۸۷۰ هزار تیم بازرسی در سراسر کشور در این ایام مشغول به فعالیت بودند که پس از بازرسی‌های صورت گرفته ۲۷۰۰ مرکز به دلیل عدم رعایت موارد بهداشتی توسط عوامل قضائی پلمپ شدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در استان قم در ایام نوروز اورژانس به بیش از ۳۶۰۰ مصدوم جاده‌ای و شهری خدمات ارائه کرده که این آمار کاهش ۱۰ درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد.

عین اللهی افزود: در استان قم در ایام نوروز ۹۶۰۰ بیمار به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی مراجعه کردند که ۳۸۰۰ نفر از آنان بستری شدند.

وزیر بهداشت عنوان کرد: تیم‌های بازرسی ۵۵۰۰ مورد بازرسی بر رعایت موارد بهداشتی در مراکز مختلف نظارت داشتند که ۷ هزار تن مواد غذایی فاسد در این استان معدوم شده است.

عیادت وزیر بهداشت از بیماران قم

بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با سفر به قم از مراکز ارائه خدمات به زائران و مسافران بازدید کرد.

وزیر بهداشت در این بازدید ضمن قدردانی از تلاش‌های مجموعه بهداشت، درمان و هلال احمر قم، بر ارائه خدمات مطلوب تاکید کرد.

وزیر بهداشت همچنین به بیمارستان شهید بهشتی قم رفت و از نزدیک نحوه خدمات‌رسانی به بیماران را بررسی کرده و ضمن عیادت از بیماران بستری شده در این بیمارستان قم و قدردانی از تلاش کادر درمان، ارائه خدمات مناسب به بیماران را مورد تاکید قرار داد.

پایان پیام

true

true
false
true