×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

مرحله نخست نیروگاه خورشیدی ۲۸۰ کیلوواتی استان قم افتتاح شدیادواره شهدای جامعه اطلاعاتی قم باحضور وزیر اطلاعات برگزارشدآزاد راه امیرکبیر قم-کاشان بهسازی و رفع نقص شددولت ساعات فعالیت ادارات در روز شنبه را 6 تا 10 صبح اعلام کرددستگیری ۱۱ دلال ارزی در قمکشف ۱۰ دستگاه ماینر در قم دانشگاه حضرت معصومه(س) با دانشگاههای اندونزی همکاری می کندبرگزاری دوره تخصصی امدادرسانی در تجمعات مذهبی ویژه امدادگران و نجات گران هلال‌احمر قمواژگونی یک دستگاه خودرو سمند 2 مصدم بد حال برجا گذاشتباند چهار نفره سارقان احشام در قم منهدم شدمدیر حوزه‌های علمیه با نایب رئیس دومای روسیه دیدار کردبرنامه جامع مقابله با گردو غبار قم به تصویب رسیدماموران قلابی متهم به ۱۵ فقره سرقت از اتباع دستگیر شدندجریمه نقدی سوهان فروش متخلف و ضبط موادغذایی غیربهداشتی در قم آغاز دومین دوره مسابقات مهارتی ویژه سربازان وظیفه نیرو‌های مسلح قممدرسه ای در قم به نام شهید جمهور کلنگ زنی می شود کلنگ احداث بوستان شهید رییسی شهر دستجرد به زمین زده شدکلنگ احداث اولین مرکز توانبخشی دستجرد به زمین زده شدمرکز توانبخشی و آموزشی نیک اندیشان افتتاح شداستان قم روز چهارشنبه وپنج شنبه سوم و چهارم مرداد تعطیل شد
با همکاری حوزه و جامعه المصطفی العالمیه انجام شد؛
true
 تجلیل از شیخ ابراهیم زکزاکی در قم
آیین تجلیل از شخصیت شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر جنبش اسلامی نیجریه شامگاه دوشنبه از سوی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور و با همکاری جامعه المصطفی العالمیه در قم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فردونیوز؛مدیر حوزه‌های علمیه کشور دراین آیین گفت: همه عالم و قدرت‌های استکباری در برابر گفتمان امام و انقلاب اسلامی بودند اما این گفتمان خاموش نشد چراکه امثال شیخ زکزاکی و مجاهدان سرافراز در جهان به عشق اسلام، عدالت، آزادی و معنویت همراه امام، رهبری و انقلاب اسلامی شدند.

آیت الله علیرضا اعرافی افزود: امام خمینی(ره) فریاد اسلام و آزادی را در صحن فیضیه سر دادند.

وی با اشاره به اینکه امسال شصتمین سالگشت این اتفاق است، مطرح کرد: بر اساس منطق اسلام و ارزش‌های الهی درختان تنومندی در آفریقا رشد کرده است.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه پیشگامان نهضت اسلامی پس از نیم قرن، پرچم‌های گفتمان انقلاب اسلامی را در فلسطین، لبنان، یمن و آفریقا برافراشته‌اند، عنوان کرد: در شصتمین سالگشت نهضت انقلاب اسلامی هستیم که امام خمینی(ره) آن را پایه ریزی کردند.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم فرمودند ما از نقطه صفر آغاز کردیم، خاطرنشان کرد: خداوند ما را یاری کرد و در پرتوی انقلاب اسلامی گفتمانی شکل گرفت که معادلات جهان را تغییر داد. این قدرت الهی، اسلام و معارف اهل بیت(ع) بود. مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم فرمودند که کسی تصور نمی‌کرد که انوار انقلاب اسلامی جهان را در بر بگیرد.

اعرافی با اشاره به اینکه گفتمان انقلاب اسلامی پیش از اینکه یک گفتمان اقتصادی، سیاسی و اجتماعی باشد، یک گفتمان معرفتی و مبتنی بر منطق استوار و ریشه‌دار در قرآن و سنت پیامبر(ص) است، یادآور شد: این موضوع قدرت نرم و بنیادین انقلاب اسلامی را شامل می‌شود.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه مستکبران عالم این گونه نشان می‌دهند که انقلاب اسلامی با تدابیر سیاسی و امنیتی در عالم انتشار پیدا کرده است، ابراز کرد: این تفکر دشمنان کاملا اشتباه است و در دورانی که هیچ قدرت نظامی و سیاسی نداشته‌ایم، گفتمان انقلاب اسلامی در قاره‌های مختلف منتشر شده است.
پایان پیام

true

true
false
true