×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

مرحله نخست نیروگاه خورشیدی ۲۸۰ کیلوواتی استان قم افتتاح شدیادواره شهدای جامعه اطلاعاتی قم باحضور وزیر اطلاعات برگزارشدآزاد راه امیرکبیر قم-کاشان بهسازی و رفع نقص شددولت ساعات فعالیت ادارات در روز شنبه را 6 تا 10 صبح اعلام کرددستگیری ۱۱ دلال ارزی در قمکشف ۱۰ دستگاه ماینر در قم دانشگاه حضرت معصومه(س) با دانشگاههای اندونزی همکاری می کندبرگزاری دوره تخصصی امدادرسانی در تجمعات مذهبی ویژه امدادگران و نجات گران هلال‌احمر قمواژگونی یک دستگاه خودرو سمند 2 مصدم بد حال برجا گذاشتباند چهار نفره سارقان احشام در قم منهدم شدمدیر حوزه‌های علمیه با نایب رئیس دومای روسیه دیدار کردبرنامه جامع مقابله با گردو غبار قم به تصویب رسیدماموران قلابی متهم به ۱۵ فقره سرقت از اتباع دستگیر شدندجریمه نقدی سوهان فروش متخلف و ضبط موادغذایی غیربهداشتی در قم آغاز دومین دوره مسابقات مهارتی ویژه سربازان وظیفه نیرو‌های مسلح قممدرسه ای در قم به نام شهید جمهور کلنگ زنی می شود کلنگ احداث بوستان شهید رییسی شهر دستجرد به زمین زده شدکلنگ احداث اولین مرکز توانبخشی دستجرد به زمین زده شدمرکز توانبخشی و آموزشی نیک اندیشان افتتاح شداستان قم روز چهارشنبه وپنج شنبه سوم و چهارم مرداد تعطیل شد
true
مدیران قم مکلف به اجرای سریع پروژه ها همراه با نظارت عالی هستند
دکتر آقا میری بر لزوم زمانبندی سریع پروژه های مختلف توسط مدیران دستگاه ها، با رعایت اصل دقت و نظارت تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فردونیوز؛دکتر سیدمحمد آقامیری صبح امروز در شورای اداری بخش خلجستان شهرستان قم که با حضور مدیران عالی استان برگزار شد با تبریک میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) و تسلیت سالگرد شهادت سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی، گفت: خلجستان یکی از بخش های مهم استان قم است که با وجود ظرفیت های عالی کشاورزی و گردشگری و اقتصادی و... با مشکلات عدیده ای روبرو است که یکی از آنها مشکل اساسی آب است. 

وی افزود: در این شورا مصوب شد که تمام ظرفیت های ملی و استانی برای اختصاص آب از محل سرشاخه های دز به این بخش مهم به کار گرفته شود تا مردم پس از سالها از رنج بی آبی در بخش آشامیدنی نجات یابند. اصلا زیبنده و قابل پذیرش نیست که مردم این بخش ساعت ها آب نداشته باشند. 

وی با تعیین تکلیف در خصوص مشکلات مرتبط به آبخیرداری، کشاورزی، مسکن، مراکز بهداشتی، گردشگری و... گفت: یکی از ابزارهای مهم برای جذب گردشگر، چرخش جمعیت استان در مراکز استان و چرخش اقتصادی از طریق ایجاد شرایط تردد برای ساکنان و گردشگران است. یکی از مهمترین این راهکارها، حل مشکلات مرتبط به راه سازی و تعریض و چند بانده کردن مسیرهای استان است. 

استاندار قم با انتقاد از اعطای مجوز به کارخانه جات و صنایع آب بری ازجمله فولاد در قم اظهارکرد: اعطای مجوز به این گونه شرکت ها در قم منوط به کارشناسی هایی متعدد و اولویت دادن به محیط زیست و اقلیم و شرایط آبی است زیرا قرار نیست کارخانه فولادی که در بخش تولیدات سنگین خود یک صنعت کاملا آب بر محسوب می شود در دل کویر مجوز بگیرد و بعدا مشکلات عدیده دیگری برای خود و استان ایجاد کند. 

دکتر آقامیری با تاکید بر این نکته اکثر مصوبات این سفر باید تا دو ماه آینده عملیاتی شود، گفت: نظارت بر اجرا و تامین صحیح مالی پروژه ها از محل هم افزایی بین دستگاهی و همکاری و مشارکت حاکمیت و مردم و خیرین نتایج بسیاری شیرینی به جای خواهد گذاشت. 

وی اظهارکرد: تلاش کرده ام که در این مدت فرهنگ مدیریت در استان را به شکلی تغییر دهم که مدیران به جای مدت زمان های طولانی برای اجرای پروژه ها در کوتاه ترین مدت و با همکاری و هم افزایی بین بخشی مصوبات را اجرا کنند و جلب رضایت مردم را در اولویت قرار دهند. 

وی در پایان بر لزوم تلاش همه جانبه برای ایجاد بستر حضور حماسی مردم در انتخابات در تمامی بخش های قم تاکید کرد و گفت: مسئولان باید با خدمت صادقانه و شبانه روزی برای مردمی که ازجان و مال و سرمایه و فرزندان خود گذشتند تا این کشور و نظام اسلامی سرافزار و سربلند بماند، سپاسگذاری و قدرشناسی کنند. 

گفتنی است در این نشست مصوباتی در قالب های مختلف مرتبط به آب، آبخیزداری، کشاورزی، برق، راهداری، گردشگری، و... به تصویب رسید.
پایان پیام

true

true
false
true