×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

مرحله نخست نیروگاه خورشیدی ۲۸۰ کیلوواتی استان قم افتتاح شدیادواره شهدای جامعه اطلاعاتی قم باحضور وزیر اطلاعات برگزارشدآزاد راه امیرکبیر قم-کاشان بهسازی و رفع نقص شددولت ساعات فعالیت ادارات در روز شنبه را 6 تا 10 صبح اعلام کرددستگیری ۱۱ دلال ارزی در قمکشف ۱۰ دستگاه ماینر در قم دانشگاه حضرت معصومه(س) با دانشگاههای اندونزی همکاری می کندبرگزاری دوره تخصصی امدادرسانی در تجمعات مذهبی ویژه امدادگران و نجات گران هلال‌احمر قمواژگونی یک دستگاه خودرو سمند 2 مصدم بد حال برجا گذاشتباند چهار نفره سارقان احشام در قم منهدم شدمدیر حوزه‌های علمیه با نایب رئیس دومای روسیه دیدار کردبرنامه جامع مقابله با گردو غبار قم به تصویب رسیدماموران قلابی متهم به ۱۵ فقره سرقت از اتباع دستگیر شدندجریمه نقدی سوهان فروش متخلف و ضبط موادغذایی غیربهداشتی در قم آغاز دومین دوره مسابقات مهارتی ویژه سربازان وظیفه نیرو‌های مسلح قممدرسه ای در قم به نام شهید جمهور کلنگ زنی می شود کلنگ احداث بوستان شهید رییسی شهر دستجرد به زمین زده شدکلنگ احداث اولین مرکز توانبخشی دستجرد به زمین زده شدمرکز توانبخشی و آموزشی نیک اندیشان افتتاح شداستان قم روز چهارشنبه وپنج شنبه سوم و چهارم مرداد تعطیل شد
مدیرکل بازرسی استان با تشکر از رشد فضای معنوی در شرکت گاز:
true
مردم از عملکرد شرکت گاز استان قم رضایت دارند
مدیرکل سازمان بازرسی استان قم با اشاره فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص «اصلاح الگوی مصرف»، عنوان کرد: در نظام حقوقی ما فرمان رهبری اولویت دارد و آنچه ایشان ارایه می‌کنند الزام قانونی است.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فردونیوز؛حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمود طالبی مدیرکل سازمان بازرسی استان قم در جلسه مدیریت بحران سوخت که صبح روز شنبه نهم دی ماه در سالن جلسات شهید سلیمانی شرکت گاز استان قم برگزار شد؛ با اشاره به خدمات شرکت گاز به مردم استان قم، اظهار کرد: مجموعه شرکت گاز در استان عملکرد مطلوبی داشته است که بخشی از این موضوع به دلیل صحت عمل مدیران و کارکنان این شرکت است.

وی با بیان اینکه دقت در انجام وظایف توسط یک سازمان رضایتمندی عمومی را در پی دارد، تصریح کرد: جدیتی که مسئولان و مدیریت اجرایی در شرکت گاز استان دارند؛ موجب شده است تا در کنار اجرای قانون، جلب رضایت مردم نیز سرلوحه کار این شرکت باشد که این موضوع جای تقدیر و تشکر دارد.

طالبی همچنین عملکرد شرکت گاز استان قم در بخش وصول مطالبات را نیز رضایت‌بخش توصیف کرد و در ادامه افزود: برخی دستگاه‌های خدمت‌رسان در قبال خدماتی که ارائه می‌دهند، ابزار اجرایی دارند و با آن می‌توانند مطالبات خود را وصول کنند؛ اما شرکت گاز در عین نداشتن این ابزار اجرایی، به خوبی توانسته مردم را با خود همراه کند.

وی با انتقاد از عدم وصول مطالبات شرکت گاز استان توسط برخی ادارات و دستگاه‌ها، خاطرنشان کرد: این موضوع با روسای ادارت بدهکار و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قم مطرح شده است و تمامی ادارات می‌بایست بدهی‌های خود را پرداخت کنند.

طالبی در ادامه اظهارات خود با اشاره فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص «اصلاح الگوی مصرف»، عنوان کرد: در نظام حقوقی ما فرمان رهبری اولویت دارد و آنچه ایشان ارایه می‌کنند الزام قانونی است؛ بر همین اساس جهت‌دهی قوانین و مقررات نیز می‌بایست در راستای این فرمان‌ها اتفاق بیوفتد.

وی در پایان با بیان اینکه در دوره جدید مدیریت شرکت گاز استان قم شاهد رشد فضای معنوی نسبت به گذشته در این مجموعه هستیم که این موضوع ارزشمندی است؛ از عملکرد آقای خوش‌لهجه در این زمینه تقدیر و تشکر کرد.

پیشتیبانی سازمان بازرسی از شرکت گاز قابل تقدیر است

در ادامه این نشست مرتضی خوش‌لهجه، مدیرعامل گاز استان قم با اشاره به ناترازی جریان گاز در زمستان سال 1401، اظهار کرد: در جریان اتفاقات سال گذشته بر اساس ابلاغیه شرکت ملی گاز ایران، گازرسانی به صنایع و برخی واحدهای صنفی باید محدود می‌شد که اصل انجام این کار با مخاطراتی همراه بود.

وی با اشاره به اهمیت مدیریت مصرف سوخت در حفظ پایداری جریان گاز طبیعی، تصریح کرد: در همین خصوص شرکت گاز نیاز به حمایت‌های قانونی داشت و یکی از دستگاه‌هایی که از شرکت گاز حمایت همه جانبه کرد؛ شخص آقای طالبی و مجموعه ایشان در سازمان بازرسی استان بود.

خوش‌لهجه با بیان اینکه هم‌اکنون نیز کشور با بحران ناترازی انرژی روبه‌رو است، خاطرنشان کرد: در صورتی که مدیریت مصرف در کنار نهادینه‌سازی فرهنگ مصرف بهینه اجرا نشود؛ کشورمان با شرایط شکننده‌ای مواجه خواهد شد که اتمام سوخت برخی نیروگاه‌های تولید برق، یکی از تبعات این شرایط شکننده است.

وی با بیان اینکه حفظ پایداری جریان گاز در بخش خانگی اولویت است، گفت: طبق آموزه‌های دینی ما، نجات جان یک انسان، نجات بشریت ‌است و محدودیت گازرسانی به صنایع نیز برای جان هموطنانمان و از روی اجبار است.
پایان پیام

true

true
false
true