×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

مرحله نخست نیروگاه خورشیدی ۲۸۰ کیلوواتی استان قم افتتاح شدیادواره شهدای جامعه اطلاعاتی قم باحضور وزیر اطلاعات برگزارشدآزاد راه امیرکبیر قم-کاشان بهسازی و رفع نقص شددولت ساعات فعالیت ادارات در روز شنبه را 6 تا 10 صبح اعلام کرددستگیری ۱۱ دلال ارزی در قمکشف ۱۰ دستگاه ماینر در قم دانشگاه حضرت معصومه(س) با دانشگاههای اندونزی همکاری می کندبرگزاری دوره تخصصی امدادرسانی در تجمعات مذهبی ویژه امدادگران و نجات گران هلال‌احمر قمواژگونی یک دستگاه خودرو سمند 2 مصدم بد حال برجا گذاشتباند چهار نفره سارقان احشام در قم منهدم شدمدیر حوزه‌های علمیه با نایب رئیس دومای روسیه دیدار کردبرنامه جامع مقابله با گردو غبار قم به تصویب رسیدماموران قلابی متهم به ۱۵ فقره سرقت از اتباع دستگیر شدندجریمه نقدی سوهان فروش متخلف و ضبط موادغذایی غیربهداشتی در قم آغاز دومین دوره مسابقات مهارتی ویژه سربازان وظیفه نیرو‌های مسلح قممدرسه ای در قم به نام شهید جمهور کلنگ زنی می شود کلنگ احداث بوستان شهید رییسی شهر دستجرد به زمین زده شدکلنگ احداث اولین مرکز توانبخشی دستجرد به زمین زده شدمرکز توانبخشی و آموزشی نیک اندیشان افتتاح شداستان قم روز چهارشنبه وپنج شنبه سوم و چهارم مرداد تعطیل شد
true
دکتر آقامیری بر حل سریع مشکلات شهرستان جعفرآباد تاکید کرد
استاندار قم با حضور در شورای اداری شهرستان جعفرآباد بر لزوم حل همه مسایل و مشکلات این شهرستان و روستاهای این بخش تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فردونیوز؛دکتر سیدمحمدآقامیری امروز در شورای اداری شهرستان جعفرآباد که با حضور مدیران عالی استان قم برگزار شد، با اشاره به گزارش فرماندار این شهرستان بر اجرایی کامل اکثر مصوبات دور اول بازدید از این بخش گفت: اگر حتی یک پروژه هم به زمین مانده باشد باید نسبت به این مساله حساس باشیم.

وی افزود: با توجه به بافت خاص منطقه جعفریه و تکیه این منطقه به عنصر کشاورزی ودامداری، همه مدیران باید تلاش کنند که با رفع مشکلات مردم به ایجاد صنایع مکمل و مولد در این بخش کمک شود.

وی در ادامه با بررسی مشکلات در بخش آب و برق و ثبت و مجوز و... در شهرستان جعفرآباد گفت: مدیران باید با همت جهادی به جنگ مشکلات بروند. شهرستان جعفرآباد از مهمترین مراکز کشاورزی و دامداری قم است و باید نگاه جامع تری به حل مشکلات این بخش داشته باشیم.

گفتنی است در این نشست که با حضور مدیران استانی و شهرستانی و دهیاران این منطقه برگزار شد، مصوبات دور اول سفر استاندار قم به منطقه بررسی شد و ضمن تعیین تکلیف و زمان بندی اجرای مصوبات دور قبل، مصوبات این دور نیز مشخص شد.

کلنگ زنی احداث استخر ورزشی جعفریه

پس از این نشست، استاندار قم با حضور در مجموعه ورزشی جعفریه، کلنگ احداث استخر ورزشی جعفریه را به زمین زد.

در این دیدار دکتر ابراهیم سانی خانی مدیرکل ورزش وجوانان استان قم با اشاره به نیاز جدی این شهرستان به توسعه فضای ورزشی گفت: این استخر با آورده مالی خیران و تامین مالی استانی احداث می شود. سطح بندی، و تفکیک نقشه ای انجام شده و کاسه استخر نیز حفر شده است که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد افتتاح این استخر باشیم.

دیدار استاندار قم با خانواده شهید یزدی

پس از این برنامه، دکتر آقامیری با حضور در منزل شهید علی یزدی از شهدای سرافراز ارتش جمهوری اسلامی ایران با همسر و فرزند شهید دیدار کرد.

در این دیدار فرزند شهید با اشاره به اینکه شهید یزدی از شهدای ارتش جمهوری اسلامی بود گفت: شهید یزدی در عملیات فتح المبین به شهادت رسیدند و زمانی که به دلیل دفن یکی از اموات در جوار ایشان قبر ایشان شکافته شد مشاهده شد که جسم شهید کاملا سالم و حتی خون زیرکفن نیز تازه بود و حتی بوی عصر این پیکر نیز مدهوش کننده بود.

وی افزود: در آن زمان با مستند نگاری بنیاد شهید و مراجعه به علما و مراجعه این مساله ثبت شد و علما نیز عطرآگین بودن پیکر شهید را تجلی عطر بهشتی توصیف کردند.

دکتر آقامیری نیز در سخنانی با تجلیل از مجاهدت های شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و به خصوص ارتش سرافراز نظام و کشور گفت: بزرگانی چون شهید سعید، علی یزدی در همان ارتشی بودند که عده ای در ابتدای انقلاب علی رغم خواسته امام راحل به دنبال حذف آن بودند و هم در دوران دفاع مقدس و هم در دوران حاضر موجب مجد و عظمت کشور هستند. شهدایی چون شهید یزدی نشانی از حقانیت انقلاب اسلامی و مسیر انقلابی امام راحل هستند.

در پایان نیز دکتر آقامیری دقایقی با همسر شهید به گفتگو پرداخت.

حضور و گفتگو با مردم روستاهای جعفرآباد

بخش دیگر سفر استانی دکتر آقامیری، حضور در بین مردم روستاهای شهر جعفریه بود.

یکی از بخش های این دیدارها شامل دیدار با مردم روستای پستکان بود که در این دیدار مردم مسایل مختلف خود از جمله لزوم حل مشکل فاضلاب روستایی را بیان کردند و استاندار نیز قول قطعی پیگیری تا حل مشکل را بیان کرد.

استاندار قم در پایان این دیدارها بیان کرد: حل مشکلات مردم بر اساس برنامه زمان بندی شده و همچنین رفع مشکلات جاری مردم اولویت اصلی فرمانداری این شهرستان است که باید این مشکلات را با پیگیری های مداوم گروهی در استان حل کند. بنده نیز از تمام ظرفیت های قانونی خود برای حل مشکلات و تعارضات بین دستگاهی استفاده می کنم.
پایان پیام

true

true
false
true