×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

مرحله نخست نیروگاه خورشیدی ۲۸۰ کیلوواتی استان قم افتتاح شدیادواره شهدای جامعه اطلاعاتی قم باحضور وزیر اطلاعات برگزارشدآزاد راه امیرکبیر قم-کاشان بهسازی و رفع نقص شددولت ساعات فعالیت ادارات در روز شنبه را 6 تا 10 صبح اعلام کرددستگیری ۱۱ دلال ارزی در قمکشف ۱۰ دستگاه ماینر در قم دانشگاه حضرت معصومه(س) با دانشگاههای اندونزی همکاری می کندبرگزاری دوره تخصصی امدادرسانی در تجمعات مذهبی ویژه امدادگران و نجات گران هلال‌احمر قمواژگونی یک دستگاه خودرو سمند 2 مصدم بد حال برجا گذاشتباند چهار نفره سارقان احشام در قم منهدم شدمدیر حوزه‌های علمیه با نایب رئیس دومای روسیه دیدار کردبرنامه جامع مقابله با گردو غبار قم به تصویب رسیدماموران قلابی متهم به ۱۵ فقره سرقت از اتباع دستگیر شدندجریمه نقدی سوهان فروش متخلف و ضبط موادغذایی غیربهداشتی در قم آغاز دومین دوره مسابقات مهارتی ویژه سربازان وظیفه نیرو‌های مسلح قممدرسه ای در قم به نام شهید جمهور کلنگ زنی می شود کلنگ احداث بوستان شهید رییسی شهر دستجرد به زمین زده شدکلنگ احداث اولین مرکز توانبخشی دستجرد به زمین زده شدمرکز توانبخشی و آموزشی نیک اندیشان افتتاح شداستان قم روز چهارشنبه وپنج شنبه سوم و چهارم مرداد تعطیل شد
مدیر حوزه علمیه جامعه الزهرا(س) خبرداد؛
true
آغاز پذیرش سراسری جامعه الزهرا (س)
مدیر حوزه علمیه جامعه الزهرا(س) گفت: پذیرش سراسری سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از امروز آغاز شده است و تا ۱۹ دی ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فردونیوز؛سیده زهره برقعی مدیر حوزه علمیه جامعه الزهرا(س) در نشست خبری که صبح امروز در سالن جلسات این مجموعه برگزار شد، اظهار داشت: حوزه علمیه جامعه الزهرا به دنبال تربیت بانوان فرهیخته‌ای است که الگوی عملی خود را حضرت زهرا(س) قرار داده‌اند. 

وی افزود: این مجموعه میزبان کلیه بانوانی است که به دنبال کسب علم و تاثیرگذاری در جامعه هستند، برنامه‌هایی که ما برای این بانوان داریم بسیار متنوع بوده و طلاب عزیی با هر موقعیت کاری و خانوادگی می‌توانند دل این حوزه تحصیل کنند. 

برقعی تصریح کرد: خوشبختانه طی سال‌های اخیر فارغ التحصیلان جامعه الزهرا(س) در عرصه‌های مختلف موفق بوده‌اند؛ برای مثال در آزمون آموزش و پرورش امسال حدود ۳۵۰ نفر از طلاب جامعه الزهرا در این آزمون شرکت و نمره قبولی را کسب کردند، همچنین ۴۰ نفر از دانش آموختگان ما امسال در انتخابات مجلس ثبت نام کرده‌اند. 

مدیر جامعه الزهرا(س) گفت: بحث انگیزه طلاب برای تحصیل در رشته علوم دینی اولین اولویت ما در پذیرش امسال است؛ همچنین به دنبال این هستیم امسال تعداد بیشتری استعدادهای برتر و نخبگان را جذب کنیم. 

وی با اشاره به آمار طلاب بین‌المللی درحال تحصیل، عنوان کرد: درحال حاضر ۲ هزار طلبه خارجی در جامعه الزهرا مشغول به تحصیل بوده و سال گذشته هزار نفر از طلاب خارجی فارغ التحصیل شدند. 

برقعی بیان کرد: امسال در مقطع سطح ۲، ۳ و ۴ پذیرش طلبه ایرانی را خواهیم داشت، ثبت نام تحصیل در جامعه الزهرا از امروز آغاز شده و تا ۱۹ دی ماه ادامه خواهد داشت. 

مدیر جامعه الزهرا(س) اشاره کرد: آزمون ورودی روز ۱۱ اسفندماه ساعت ۱۰ صبح در ۳۱ مرکز استان به صورت همزمان و هماهنگ برگزار خواهد شد. 

وی در پایان افزود: علاقه‌مندان برای پذیرش می‌توانند به سایت Jz.ac.ir مراجعه کرده و یا باشماره ۰۲۵۳۱۱۱۲۲۲۲ تماس بگیرند.



پایان پیام

true

true
false
true