×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

مرحله نخست نیروگاه خورشیدی ۲۸۰ کیلوواتی استان قم افتتاح شدیادواره شهدای جامعه اطلاعاتی قم باحضور وزیر اطلاعات برگزارشدآزاد راه امیرکبیر قم-کاشان بهسازی و رفع نقص شددولت ساعات فعالیت ادارات در روز شنبه را 6 تا 10 صبح اعلام کرددستگیری ۱۱ دلال ارزی در قمکشف ۱۰ دستگاه ماینر در قم دانشگاه حضرت معصومه(س) با دانشگاههای اندونزی همکاری می کندبرگزاری دوره تخصصی امدادرسانی در تجمعات مذهبی ویژه امدادگران و نجات گران هلال‌احمر قمواژگونی یک دستگاه خودرو سمند 2 مصدم بد حال برجا گذاشتباند چهار نفره سارقان احشام در قم منهدم شدمدیر حوزه‌های علمیه با نایب رئیس دومای روسیه دیدار کردبرنامه جامع مقابله با گردو غبار قم به تصویب رسیدماموران قلابی متهم به ۱۵ فقره سرقت از اتباع دستگیر شدندجریمه نقدی سوهان فروش متخلف و ضبط موادغذایی غیربهداشتی در قم آغاز دومین دوره مسابقات مهارتی ویژه سربازان وظیفه نیرو‌های مسلح قممدرسه ای در قم به نام شهید جمهور کلنگ زنی می شود کلنگ احداث بوستان شهید رییسی شهر دستجرد به زمین زده شدکلنگ احداث اولین مرکز توانبخشی دستجرد به زمین زده شدمرکز توانبخشی و آموزشی نیک اندیشان افتتاح شداستان قم روز چهارشنبه وپنج شنبه سوم و چهارم مرداد تعطیل شد
استاندار قم: باید به رتبه یک در کشور برسیم
true
رتبه قم از نهم به چهارم در بخش پیشرفت نهضت ملی مسکن رسید
بر اساس آمار رسمی، رتبه قم از نهم کشور به چهارم در بخش پیشرفت کار نهضت ملی مسکن رسیده که یک نکته امید بخش است ولی قطعا نباید در همین رتبه متوقف شویم و باید به رتبه یک کشور برسیم.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فردونیوز؛دکتر سید محمد آقامیری شامگاه چهارشنبه در سیزدهمین جلسه شورای تامین مسکن استان قم که در استانداری قم برگزار شد گفت: در حوزه مسکن سازی در قم باید با تسریع فعالیت ها و هماهنگی بین بخشی، موانع پیش روی اجرای طرح ملی مسکن قم را از میان برداریم.

وی با اشاره به رتبه اعلامی قم در بخش مسکن، افزود: بر اساس آمار رسمی، رتبه قم از نهم کشور به چهارم در بخش پیشرفت کار نهضت ملی مسکن رسیده که یک نکته امید بخش است ولی قطعا نباید در همین رتبه متوقف شویم و باید به رتبه یک کشور برسیم.

وی گفت: رتبه یک شدن در کشور به دلیل آمارنمایی نیست بلکه اصرار داریم که همشهریان مان هرچه زودتر صاحب خانه شوند و از این وضعیت بی خانگی و مستاجری نجات پیدا کنند. زیرا دوست داریم که روح امید و نشاط را در میان مردم ببینیم. 

وی بر لزوم به انجام رساندن ساخت و ساز در طرح ۸۵ هزار مسکن در قم تاکید کرد و بیان داشت: باید طرح ها را با هماهنگی بین بخشی و جلسات هدفمند و مستمر و هم یاری شبانه روزی پیش برد تا به نوعی کار را زخمی کنیم تا به سمت اجرای نهایی پیش برود.

استاندار قم با ذکر این مطلب که تعاونی‌ها باید نقش فعالی در تولید مسکن در استان داشته باشند، گفت: باید با به کار گیری تعاونی های قوی و خوشنام زمینه تسریع در روند تولید پروژه مسکن در قم را فراهم کنیم. 

وی افزود: همچنین باید به هر شکل ممکن از به کارگیری تعاونی های بد نامی که در گذشته کام مردم را تلخ کرده اند جلوگیری کنیم. در واقع به هیچ وجه نباید اجازه حضور این شرکت ها در نهضت ملی ساخت مسکن بدهیم.

دکتر آقامیری با تاکید بر لزوم تسریع در زمینه ساخت مسکن در استان بیان کرد: موضوعات و مشکلات اجرای این طرح در هر سطحی باید در یک پیوست متحد و واحد تحت نظارت نهادهای قانونی استان در همه بخش ها پیگیری شود. جلسات مردمی در زمینه حل مشکلات مرتبط به مسکن باید در قالب های مختلف فنی، تخصصی و دیدارها و جلسات مختلف انجام شود. دیدارهای مردمی مسکن وشهرسازی باید حداقل سه روز در هفته برای حل مشکلات مردم به شکل مستمر ادامه یابد.


پایان پیام

true

true
false
true