×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

مرحله نخست نیروگاه خورشیدی ۲۸۰ کیلوواتی استان قم افتتاح شدیادواره شهدای جامعه اطلاعاتی قم باحضور وزیر اطلاعات برگزارشدآزاد راه امیرکبیر قم-کاشان بهسازی و رفع نقص شددولت ساعات فعالیت ادارات در روز شنبه را 6 تا 10 صبح اعلام کرددستگیری ۱۱ دلال ارزی در قمکشف ۱۰ دستگاه ماینر در قم دانشگاه حضرت معصومه(س) با دانشگاههای اندونزی همکاری می کندبرگزاری دوره تخصصی امدادرسانی در تجمعات مذهبی ویژه امدادگران و نجات گران هلال‌احمر قمواژگونی یک دستگاه خودرو سمند 2 مصدم بد حال برجا گذاشتباند چهار نفره سارقان احشام در قم منهدم شدمدیر حوزه‌های علمیه با نایب رئیس دومای روسیه دیدار کردبرنامه جامع مقابله با گردو غبار قم به تصویب رسیدماموران قلابی متهم به ۱۵ فقره سرقت از اتباع دستگیر شدندجریمه نقدی سوهان فروش متخلف و ضبط موادغذایی غیربهداشتی در قم آغاز دومین دوره مسابقات مهارتی ویژه سربازان وظیفه نیرو‌های مسلح قممدرسه ای در قم به نام شهید جمهور کلنگ زنی می شود کلنگ احداث بوستان شهید رییسی شهر دستجرد به زمین زده شدکلنگ احداث اولین مرکز توانبخشی دستجرد به زمین زده شدمرکز توانبخشی و آموزشی نیک اندیشان افتتاح شداستان قم روز چهارشنبه وپنج شنبه سوم و چهارم مرداد تعطیل شد
دکتر آقامیری در جلسه ستاد تنظیم بازار استان قم خبرداد:
true
برخورد شدید با تخلفاتی که تاثیر منفی در سفره مردم ایجاد می‌کنند
استاندار قم گفت: بنده در برخورد با متخلفین با هیچ شخصی تعارف نداشته و نخواهم داشت و در این جلسه اعلام می‌کنم با تخلفاتی که در سفره مردم تاثیر منفی ایجاد می‌کند، به شدت برخورد خواهم کرد.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فردونیوز؛سیدمحمد آقامیری شامگاه سه شنبه در پنجمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان قم که در سالن جلسات امام جواد(ع) برگزار شد، اظهار داشت: مسئله تنظیم بازار نکته مهمی است که نباید بین سایر برنامه‌ها از آن غافل شد.

استاندار قم تصریح کرد: از امروز حداقل هفته‌ای یک‌بار جلسه ستاد تنظیم بازار استان در استانداری باید برگزار شود. 

وی اشاره کرد: درصد تغییرات قیمت‌ها باید هفته‌ای ارزیابی شود تا بررسی‌های دقیقی از سطح جامعه داشته باشیم و بتوانیم روی قیمت‌ها نظارت کنیم.

آقامیری مطرح کرد: در جلسه امروز بحث قیمت شکر در استان مطرح شد؛ در گزارشی که اداره‌کل صمت به ما ارائه داده شکر به قیمت بالای ۳۰ هزار تومن به‌دست مصرف کننده می‌رسد.

استاندار قم تاکید کرد: این قیمت کاملا تخلف و غلط است، قیمت شکر درب کارخانه ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان بوده و به دست مصرف‌کننده به صورت فله باید به قیمت ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان و بسته بندی ۳۴ هزار تومان برسد. هر نرخی بالای این قیمت تخلف بوده و سازمان تعزیرات استان از فردا با بررسی از سطح شهر با متخلفین برخورد نماید.

آقامیری بیان داشت: نرخ قیمت کالا‌ها حداقل هفته‌ای یک‌بار توسط بازرسین اداره‌کل صمت و اصناف استان و معاونت اقتصادی استانداری باید از نقاط مختلف استان تهیه شود تا بتوانیم به صورت دقیق بررسی و رصد کنیم.

استاندار قم گفت: کالاهایی که نیاز به قیمت‌گذاری در ستاد تنظیم بازار استان دارند هر هفته بررسی خواهند شد، قیمت کالاهایی هم که نیاز به نظارت دارند ما در این ستاد مورد بررسی قرار می‌دهیم.

وی با بیان اینکه در برخورد با متخلفین هیچ‌گونه تعارفی نداریم، عنوان داشت: برخورد سر سخت با متخلفین عادت بنده در طول مدیریت در بخش‌های مختلف بوده است. در نظام جمهوری اسلامی نباید با متخلفین مماشات کنیم، مردم که نباید معطل تعارف ما مسئولین باشند.

وی ادامه داد: در بحث سفره مردم با هیچ متخلفی تعارف نداریم و از دستگاه‌هایی همچون تعزیرات و اصناف توقع داریم با متخلف برخورد کنند و در این جلسه اعلام می‌کنم که از این موضوع حمایت خواهم کرد.



پایان پیام

true

true
false
true