×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

مرحله نخست نیروگاه خورشیدی ۲۸۰ کیلوواتی استان قم افتتاح شدیادواره شهدای جامعه اطلاعاتی قم باحضور وزیر اطلاعات برگزارشدآزاد راه امیرکبیر قم-کاشان بهسازی و رفع نقص شددولت ساعات فعالیت ادارات در روز شنبه را 6 تا 10 صبح اعلام کرددستگیری ۱۱ دلال ارزی در قمکشف ۱۰ دستگاه ماینر در قم دانشگاه حضرت معصومه(س) با دانشگاههای اندونزی همکاری می کندبرگزاری دوره تخصصی امدادرسانی در تجمعات مذهبی ویژه امدادگران و نجات گران هلال‌احمر قمواژگونی یک دستگاه خودرو سمند 2 مصدم بد حال برجا گذاشتباند چهار نفره سارقان احشام در قم منهدم شدمدیر حوزه‌های علمیه با نایب رئیس دومای روسیه دیدار کردبرنامه جامع مقابله با گردو غبار قم به تصویب رسیدماموران قلابی متهم به ۱۵ فقره سرقت از اتباع دستگیر شدندجریمه نقدی سوهان فروش متخلف و ضبط موادغذایی غیربهداشتی در قم آغاز دومین دوره مسابقات مهارتی ویژه سربازان وظیفه نیرو‌های مسلح قممدرسه ای در قم به نام شهید جمهور کلنگ زنی می شود کلنگ احداث بوستان شهید رییسی شهر دستجرد به زمین زده شدکلنگ احداث اولین مرکز توانبخشی دستجرد به زمین زده شدمرکز توانبخشی و آموزشی نیک اندیشان افتتاح شداستان قم روز چهارشنبه وپنج شنبه سوم و چهارم مرداد تعطیل شد
دکتر آقامیری در همایش سراسری مدیران تامین اجتماعی:
true
بخش عمده‌ بدهی‌ دولت‌های قبلی به سازمان تامین اجتماعی پرداخت شد
استاندار قم با بیان اینکه استان قم پایگاه خوبی برای سرمایه‌گذاری سازمان تامین اجتماعی است، گفت: بنده امروز به عنوان خادم مردم متدین و شریف قم اعلام می‌کنم همه تلاش خود را در راستای رفع موانع سرمایه‌گذاران در قم خواهم کرد تا زیرساخت‌ها برای حضور آن‌ها در این استان به بهترین شکل ممکن فراهم باشد.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فردونیوز؛سیدمحمد آقامیری عصر امروز در همایش سراسری مدیران سازمان تامین اجتماعی کشور که به میزبانی استان قم برگزار شد، اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی همواره یکی از سازمان‌های موثر و مفید در کشور محسوب می‌شود و از گذشته تا به امروز به لطف خدا خط سیر صعودی را در پیش گرفته است.

وی ادامه داد: از این سازمان به عنوان یک مجموعه حامی مردم، محرومین در کشور نام برده می‌شود و شاهد ارائه خدمات ارزشمند از سوی سازمان تامین اجتماعی طی سال‌های اخیر بوده‌ایم.

استاندار قم با بیان اینکه ما مسئولین همواره به مردم بدهکار هستیم تصریح کرد: واقعیت این است که ملت عزیز ایران در برهه‌های زمانی مختلف در صحنه حضور داشته و حمایت جانانه خود را از انقلاب و اسلام داشته‌اند لذا ما مسئولین هرچقدر خدمت به آن‌ها ارائه کنیم، همواره بدهکارشان هستیم‌.

آقامیری اشاره کرد: فعالیت سازمان تامین اجتماعی در کشور بسیار گسترده‌ است، این سازمان در حوزه بیمه، درمان، سرمایه‌گذاری و اقتصاد و..‌. فعالیت دارد.

وی مطرح کرد: سازمان تامین اجتماعی بعد از استقرار دولت آیت‌الله رئیسی، در راستای پیشبرد اهداف دولت و نظام اقدامات شایسته‌ای انجام داده است و از سوی این سازمان خدمات ارزنده‌ای ارائه شده است.

استاندار قم خاطرنشان کرد: یکی‌ از تاکیدات مقام معظم رهبری که به آن در شعار سال هم اشاره شده موضوع مهار تورم است‌. رهبر انقلاب معتقدند با رشد تولید می‌توان این مهار تورم را محقق کرد.

وی بیان داشت: همه ما می‌دانیم که مهار تورم دستوری نیست که با صدور یک فرمان بتوان از آن جلوگیری کرد بلکه از طریق افزایش تولید می‌توان در راستای مهار آن اقداماتی انجام داد.

آقامیری گفت: دستوری که حضرت آقا برای ما مسئولین صادر کرده صرفا یک جمله عادی نیست بلکه در مبانی و نظریات علم اقتصاد اثبات شده است.

وی اشاره کرد: در حوزه افزایش تولید متاسفانه برخی موانع دست و پاگیری وجود دارد که اجازه تحقق رشد تولید را نمی‌دهد. استان قم هم از این موضوع مستثنی نیست که امروز بنده از مدیر سازمان تامین اجتماعی کشور تقاضا دارم در خصوص رفع مشکلات تولید آنچه در توانشان هست معطوف باشند.

استاندار قم درخصوص اینکه رهبر انقلاب معتقد هستند اجازه ندهید بیماران جز درد بیماری دغدغه دیگری داشته باشند، اظهار داشت: یکی از راهکارها این است سازمان‌های بیمه با تحت پوشش قراردادن افراد بیمار باری از دوش آن‌ها در فرآیند درمان بردارند.

آقامیری گفت: همانطور که از گذشته می‌دانیم دولت‌های قبلی مبالغ بسیار سنگینی به این سازمان بدهکار بودند که با درایت رئیس محترم جمهور میزان این بدهی‌ها به حداقل رسیده و بخش عمده آن پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه پیشنهاد می‌دهیم سرمایه‌گذاری‌های سازمان تامین اجتماعی در حوزه فعالیت‌هایشان باشد، تاکید کرد: استان قم باتوجه به موقعیت جغرافیایی خود و نقطه اتصال ۱۷ استان به یکدیگر می‌تواند پایگاه خوبی برای سرمایه‌گذاری سازمان تامین اجتماعی باشد.

آقامیری ادامه داد: بنده امروز به عنوان خادم مردم متدین و شریف قم که در راس مدیریت استان قرار گرفته‌ام اعلام می‌کنم همه تلاش خود را در راستای رفع موانع سرمایه‌گذاران در قم خواهم کرد تا زیرساخت‌ها برای حضور آن‌ها در این استان به بهترین شکل ممکن فراهم باشد.

آقامیری عنوان کرد: این اطمینان خاطر را به شما می‌دهم شخصا مسائل سازمان را در قم پیگیری خواهم کرد تا شما بدون داشتن مانع و مشکلی در قم به راحتی سرمایه‌گذاری کنید.

وی افزود: نکته دیگری که باید به آن اشاره کرد وقتی دردمندی به ادارات بیمه مراجعه می‌کند نباید با آن‌ها رفتار ناشایسته داشته باشیم بلکه تمام تلاش خود را کنیم تا لبخندی به زندگی آن‌ها هدیه دهیم.

آقامیری خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه حدود ۵۰ درصد جمعیت استان قم تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند تقاضا می‌شود در شهرهای جدید استان مانند کهک و جعفرآباد شاهد ایجاد نمایندگی باشیم‌.
پایان پیام

true

true
false
true