×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

مرحله نخست نیروگاه خورشیدی ۲۸۰ کیلوواتی استان قم افتتاح شدیادواره شهدای جامعه اطلاعاتی قم باحضور وزیر اطلاعات برگزارشدآزاد راه امیرکبیر قم-کاشان بهسازی و رفع نقص شددولت ساعات فعالیت ادارات در روز شنبه را 6 تا 10 صبح اعلام کرددستگیری ۱۱ دلال ارزی در قمکشف ۱۰ دستگاه ماینر در قم دانشگاه حضرت معصومه(س) با دانشگاههای اندونزی همکاری می کندبرگزاری دوره تخصصی امدادرسانی در تجمعات مذهبی ویژه امدادگران و نجات گران هلال‌احمر قمواژگونی یک دستگاه خودرو سمند 2 مصدم بد حال برجا گذاشتباند چهار نفره سارقان احشام در قم منهدم شدمدیر حوزه‌های علمیه با نایب رئیس دومای روسیه دیدار کردبرنامه جامع مقابله با گردو غبار قم به تصویب رسیدماموران قلابی متهم به ۱۵ فقره سرقت از اتباع دستگیر شدندجریمه نقدی سوهان فروش متخلف و ضبط موادغذایی غیربهداشتی در قم آغاز دومین دوره مسابقات مهارتی ویژه سربازان وظیفه نیرو‌های مسلح قممدرسه ای در قم به نام شهید جمهور کلنگ زنی می شود کلنگ احداث بوستان شهید رییسی شهر دستجرد به زمین زده شدکلنگ احداث اولین مرکز توانبخشی دستجرد به زمین زده شدمرکز توانبخشی و آموزشی نیک اندیشان افتتاح شداستان قم روز چهارشنبه وپنج شنبه سوم و چهارم مرداد تعطیل شد
آیت‌الله سعیدی:مردم به اخلاق و سیره حضرت معصومه(س) توجه کنند
true
استقبال از کاروان نمادین حضرت معصومه (س) در حرم مطهر قم
مراسم استقبال از کاروان نمادین ورود حضرت معصومه (س) به شهر مقدس قم صبح امروز با حضور پرشور مردم و خادمان این آستان مقدس از میدان معصومیه قم به سمت حرم مطهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فردونیوز؛مراسم استقبال از کاروان نمادین ورود حضرت معصومه (س) به شهر مقدس قم صبح امروز با حضور پرشور مردم و خادمان این آستان مقدس از میدان معصومیه قم به سمت حرم مطهر برگزار شد.

 کاروان نمادین در طول مسیر با گل‌باران و توزیع شیرینی و شربت مورد استقبال مردم و کسبه قرار گرفت و شوروشعف ویژه‌ای به شهر مقدس قم داد.

همچنین مردم با دردست‌داشتن پرچم‌های رنگی مزین به نام اهل‌بیت (ع) و پرچم‌های مقاومت و فلسطین شادی خود را از سالروز ورود حضرت معصومه به قم و پیروزی مقاومت فلسطین در برابر دشمنان اسلام نشان دادند.

 لازم به ذکر است مراسم پایانی استقبال از کاروان نمادین ورود حضرت معصومه به قم با خیرمقدم و تبریک آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) و مداحی سید مهدی میرداماد در صحن امام رضا علیه‌السلام حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

گفتنی است ایام معصومیه از ۲۳ ربیع‌الاول سالروز ورود حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها به قم آغاز و تا ۱۰ ربیع‌الثانی سالروز رحلت شهادت‌گونه ادامه دارد و برای بزرگداشت ایام حضور و سکونت حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها در قم ۷۴ ویژه‌برنامه فرهنگی در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار خواهد شد.

 آیت‌الله سعیدی:مردم قم به اخلاق و سیره حضرت معصومه(س) توجه کنند

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت گفت: مردم قم به‌پاس ورود حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها به این شهر و همسایگی با ایشان باید به اخلاق، سیره و مطالبات آن حضرت توجه داشته باشند و آنچه مدنظر آن حضرت است را رعایت کنند.

آیت‌الله سید محمد سعیدی در مراسم سالروز ورود حضرت معصومه (س) به قم که در صحن امام رضا علیه‌السلام حرم مطهر قم برگزار شد با بیان اینکه امام صادق علیه‌السلام قبل از تولد حضرت معصومه (س) از ورودشان به شهر مقدس قم خبر داده بودند، اظهار کرد: امام کاظم، امام رضا و امام جواد علیهم‌السلام نیز به شیعیان توصیه به زیارت این حضرت در قم کردند و زمینه حضور شیعیان در این شهر را فراهم کردند.

 وی ادامه داد: مردم قم در چنین روزی به خارج شهر رفتند و از کاروان حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها از خارج شهر استقبال کردند و تا محل اقامتشان در میدان میر ایشان را همراهی کردند و به ایشان خوش آمد گفتند .

 تولیت حرم مطهر بانوی کرامت افزود: مردم قم به‌پاس ورود حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها به قم و همسایگی با ایشان باید به اخلاق، سیره و مطالبات آن حضرت توجه داشته باشند و آنچه مدنظر آن حضرت است را رعایت کنند.

 وی با اشاره به اجرای عملیات الاقصی در فلسطین اشغالی گفت: امیدواریم پیروزی جبهه مقاومت مستمر باشد تا روزی که شر غده سرطانی اسرائیل از منطقه قطع شود.

پایان پیام

true

true
false
true