×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

جزئیات برنامه های هفته پژوهش مرکزفقهی ائمه اطهار (ع)تشریح شدافزایش محدوده اثر پروژه‌های بافت تاریخی در قم کتاب «تب ناتمام»روایتی از زندگی مادر شهید دخانچی در قم معرفی شدبانوان قم نمایش «زنی شبیه مادر» را می توانند رایگان تماشا کننددرآمد سال نخست یک نیروگاه خورشیدی ۵ کیلوواتی ۳۶ میلیون تومان استپاسخگویی به بیش از ۳۵ هزار تماس در سامانه ۱۵۲۱ شرکت توزیع نیروی برق استان قممدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم منصوب شدعملیات اجرایی احداث نیروگاه انرژی خورشیدی ۳۵۰ مگاواتی در استان قم آغاز شدپویش مردمی «هم‌نام مهربانی» برای گسترش مشارکت خیرین در قم آغاز شد1100 خانواده تحت پوشش موسسه خیریه و تکفل ایتام قم هستندجایگزینی کابل های مسی مخابرات با فیبر نوری در استان قم13 جشنواره در هفته پژوهش در قم برگزار می شودتجلیل فرمانده کل انتظامی کشور از خانواده شهید همایی فصیح در قماستاندار قم: ۲۵۰۰ مگاوات برق در استان قم تولید می‌ شود۵۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی قم افزوده می شود سه نیروگاه تولید برق خورشیدی در قم به بهره برداری رسیدراهپیمایان ۱۳ آبان در قم انزجار خود را از استکبار جهانی به نمایش گذاشتندآیین تکریم و معارفه دادستان نظامی استان قم برگزار شدملت ایران پرچمدار بیداری ملت‌های آزاده علیه استکبار جهانی استمراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در حرم بانوی کرامت برگزار شد
true
ارتقاء کیفی خدمات و پایش و بررسی مستمر فعالیت مراکز جهت افزایش رضایتمندی مراجعین و مردم اولویت سال 1398 بهزیسیتی استان قم می باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری – تحلیلی فردونیوز؛دکتر رضا سلیقه مدیر کل بهزیستی استان قم ضمن اعلام مطلب فوق افزود در حال حاضر بیش از 300 مرکز و موسسه غیردولتی تحت نظارت این اداره کل در حال فعالیت در استان هستند که تقریبا 98% خدمات بهزیستی از طریق بخش غیردولتی به مردم ارائه می گردد و بهزیستی از اولین دستگاه های موفق در واگذاری امور به مردم است .

مدیر کل بهزیستی قم با اشاره به فعالیت 69 مهد کودک 5 هیات فرهنگی مذهبی مددجوئی  34 مرکز توانبخشی شبانه روزی و روزانه 10 مرکز اقامتی درمان و بازتوانی معتادین 20 مرکز درمان سرپائی معتادین و کاهش آسیب 22 مرکز ارائه خدمات روانشناخی و مشاوره و سلامت روان محلی 7 مرکز مشاوره پزشکی ژنتیک 5 مرکز شبانه روز شبه خانواده 19 مرکز و کلینیک مددکاری اجتماعی 20 پایگاه خدمات اجتماعی و پایگاه سلامت روان و 72 موسسه و تشکل غیردولتی در استان قم افزود در کنار گسترش کمی خدمات و مراکز ، بحث نظارت بر مراکز هم از اولویتهای اصلی سازمان است که سازمان بهزیستی کشور طی فرایندی مدون جهت ارتقاء سطح کیفی خدمات، برنامه‌ریزی منسجم، شناسایی نقاط قوت و ضعف ، ارتقاء  رضایتمندی جامعه هدف، جمع‌آوری داده‌ها و تجزیه و تحلیل اطلاعات و رتبه‌بندی عملکرد استانها نظام نامه ای را تدوین و ابلاغ نموده است  که تحت عنوان نظام‌نامه نظارتی در دستور کار قرار گرفته است که انشاء الله این نظارت منجر بهبود کیفیت و ارتقاء خدمات مراکز تحت نظارت در کلیه حوزه ها خواهد شد.

دکتر سلیقه با تاکید بر اهمیت نظارتهای مردمی  بر خدمات بهزیستی نظارت مردم بر فعالیت‌های سازمان را یکی از روش‌های نظارتی  این نظام‌نامه برشمرد و ادامه داد: مرم بهترین ناظر عملکرد ما هستند و هرچه نظارت بیشترباشد ، رضایت و سلامت هم بیشتر می شود و این امر موجب ارتقاء کیفیت خدمات می‌شود که افزایش رضایت مردم را به دنبال خواهد داشت.

مدیر کل بهزیستی قم با اشاره به بازدیدهای مستمر دفاتر نظارتی و کارشناسان ناظر سازمان بر مراکز و خدمات  با بیان این که هدف از این بازدیدها ارتقاء کیفیت خدمات تخصصی است افزود :آگاهسازی و آموزش پرسنل مرکز غیردولتی وظایفشان،بررسی کلی ساختار مراکز از قبیل بررسی پروانه فعالیت ها،مسائل بهداشتی و ایمنی و همچنین روند پذیرش و ترخیص مددجویان در این مراکز از دیگر اهداف بازدید های مستمر می باشد و کمیسیون نظارتی استان قم بعد از طی فرایند تعریف شده نظارت با متخلفین برخورد قاطع و قانونی خواهد نمود . در همین راستا سامانه پیامکی 30008530 و شماره تلفن دفتر ارزیابی عملکرد بهزیستی قم 37789783 در خدمت همشهریان محترم می باشد.

پایان پیام

true

true
false
true