×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

از نیروهای عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق قدردانی شد4 هزار و 980 کیلومتر عملیات برف روبی و نمک پاشی در جاده های استان قم اجرا شد آیت‌الله اعرافی: همت و انسجام تیم مدیریتی استان قابل تحسین استآموزش مستمر، حلقه مفقوده مهار سوانح رانندگی استتقدیر از سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قمرزمایش طرح زمستانی پلیس در استان قم برگزار شدافزایش 50 درصدی توزیع کود اوره یارانه ای در استان قم ۷۰۱ واحد صنفی در طرح نظارتی یلدا بازرسی و ۱۰۴ واحد متخلف شناسایی شدپروژه احداث راهدارخانه مرکزی شهرستان کهک 70 درصد پیشرفت فیزیکی داردمشکل فول‌ باری شبکه توزیع برق در منطقه ایثار رفع شدفراخوان انتخاب شعار سومین کنگره ملی شهدای استان قم منتشر شدتأمین زمین یزای مجموعه تخصصی تکواندو در قم بازدید میدانی از روند خدمت‌رسانی در جاده‌های برف‌گیر استان قمغیرحضوری شدن مدارس در برخی بخش‌های استان قم در روز یک‌شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۴قم باید الگوی عدالت، امنیت و تحول قضایی برای سراسر کشور باشدآیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم برگزارشدآزادی ۷۰ زندانی با حضور مقامات ارشد قضایی در قمفاز سوم مجتمع مرغ مادر استان قم افتتاح شدآیت‌الله سعیدی: مسئولان با تکیه بر نظرات مردم مسیر خدمت را پیش ببرندهیات دولت یارانهٔ ۳ دهک یارانه بگیران را قطع کرد
true
ارتقاء کیفی خدمات و پایش و بررسی مستمر فعالیت مراکز جهت افزایش رضایتمندی مراجعین و مردم اولویت سال 1398 بهزیسیتی استان قم می باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری – تحلیلی فردونیوز؛دکتر رضا سلیقه مدیر کل بهزیستی استان قم ضمن اعلام مطلب فوق افزود در حال حاضر بیش از 300 مرکز و موسسه غیردولتی تحت نظارت این اداره کل در حال فعالیت در استان هستند که تقریبا 98% خدمات بهزیستی از طریق بخش غیردولتی به مردم ارائه می گردد و بهزیستی از اولین دستگاه های موفق در واگذاری امور به مردم است .

مدیر کل بهزیستی قم با اشاره به فعالیت 69 مهد کودک 5 هیات فرهنگی مذهبی مددجوئی  34 مرکز توانبخشی شبانه روزی و روزانه 10 مرکز اقامتی درمان و بازتوانی معتادین 20 مرکز درمان سرپائی معتادین و کاهش آسیب 22 مرکز ارائه خدمات روانشناخی و مشاوره و سلامت روان محلی 7 مرکز مشاوره پزشکی ژنتیک 5 مرکز شبانه روز شبه خانواده 19 مرکز و کلینیک مددکاری اجتماعی 20 پایگاه خدمات اجتماعی و پایگاه سلامت روان و 72 موسسه و تشکل غیردولتی در استان قم افزود در کنار گسترش کمی خدمات و مراکز ، بحث نظارت بر مراکز هم از اولویتهای اصلی سازمان است که سازمان بهزیستی کشور طی فرایندی مدون جهت ارتقاء سطح کیفی خدمات، برنامه‌ریزی منسجم، شناسایی نقاط قوت و ضعف ، ارتقاء  رضایتمندی جامعه هدف، جمع‌آوری داده‌ها و تجزیه و تحلیل اطلاعات و رتبه‌بندی عملکرد استانها نظام نامه ای را تدوین و ابلاغ نموده است  که تحت عنوان نظام‌نامه نظارتی در دستور کار قرار گرفته است که انشاء الله این نظارت منجر بهبود کیفیت و ارتقاء خدمات مراکز تحت نظارت در کلیه حوزه ها خواهد شد.

دکتر سلیقه با تاکید بر اهمیت نظارتهای مردمی  بر خدمات بهزیستی نظارت مردم بر فعالیت‌های سازمان را یکی از روش‌های نظارتی  این نظام‌نامه برشمرد و ادامه داد: مرم بهترین ناظر عملکرد ما هستند و هرچه نظارت بیشترباشد ، رضایت و سلامت هم بیشتر می شود و این امر موجب ارتقاء کیفیت خدمات می‌شود که افزایش رضایت مردم را به دنبال خواهد داشت.

مدیر کل بهزیستی قم با اشاره به بازدیدهای مستمر دفاتر نظارتی و کارشناسان ناظر سازمان بر مراکز و خدمات  با بیان این که هدف از این بازدیدها ارتقاء کیفیت خدمات تخصصی است افزود :آگاهسازی و آموزش پرسنل مرکز غیردولتی وظایفشان،بررسی کلی ساختار مراکز از قبیل بررسی پروانه فعالیت ها،مسائل بهداشتی و ایمنی و همچنین روند پذیرش و ترخیص مددجویان در این مراکز از دیگر اهداف بازدید های مستمر می باشد و کمیسیون نظارتی استان قم بعد از طی فرایند تعریف شده نظارت با متخلفین برخورد قاطع و قانونی خواهد نمود . در همین راستا سامانه پیامکی 30008530 و شماره تلفن دفتر ارزیابی عملکرد بهزیستی قم 37789783 در خدمت همشهریان محترم می باشد.

پایان پیام

true

true
false
true