×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

پیوند 43 زوج دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی قمبرپایی جشنواره مسابقات بومی محلی دختران و مادران در قمپایان کار همایش دو روزه یکصدمین سال بازتأسیس حوزه علمیه قمجامعه مدرسین تمام ظرفیت‌ها را برای تحقق منشور رهبر معظم انقلاب بسیج می‌کندتحقق حوزه‌ تمدن‌ساز با تربیت «مجاهد فرهنگیِ مهذّب» و «نوآور»برق هسته‌ای نیاز واقعی کشور است و باید با قاطعیت از آن دفاع کنیمعطرافشانی حرم امامزاده علی بن جعفر(ع) و شهدای گرانقدر دفاع مقدس تولد یک هزار و 928 نوزاد در بیمارستان امام رضا علیه السلام قم۲۰ زندانی جرایم غیرعمد در قم با کمک موقوفات آزاد شدندقم در لیست ۱۵ استان با بیشترین سهم در تصادفات معابر شهری آیین بازگشایی کارخانه تولید موتورسیکلت تند شهاب برگزار شدافتتاح نیروگاه خورشیدی ۱۲۵ کیلوواتی در قم توسعه همکاری‌های آموزشی ایران و عراق با محوریت تبادل فرهنگی و تربیتیاستان قم نماد پیشرفت و مقاومت در برابر تحریم‌هاست پلیس راهور استان قم ۵ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک کشف کردپنج‌شنبه ۱۴۰۴/۰۲/۱۸ تمامی واحدهای قضائی استان و سازمان‌های تابعه تعطیل استنیروگاه خورشیدی ۳۵۰ کیلو واتی شهید رئیسی در قم افتتاح شدتعطیلی پنج شنبه ها و تغییر ساعت کار اداری در استان قمنشست هم‌اندیشی فعالان رسانه‌ای جبهه انقلاب در قم برگزار می‌شوداستاندارد سنجی بیش از ۱۶۰۰ مورد تجهیزات اندازه گیری شرکت گاز استان قم
سرپرست مدیریت روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی:
true
حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی حسینی سرپرست مدیریت روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی گفت:رسانه ملی بهره مندی از نخبگان حوزوی را در دستور کار قرار دهد.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فردونیوز؛حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی حسینی سرپرست مدیریت روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی در هم اندیشی مدیران نهادهای حوزوی و دینی در خبرگزاری_حوزه مطرح کرد:

برگزاری نشست های خبری نیز از دیگر اقدامات روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی برای شنیدن نظرات و دیدگاه های افکار_عمومی در خصوص فعالیت ها و رویدادهاست که مدیران در این نشست ها ضمن تشریح فعالیت ها، آن را در معرض نقد و پیشنهاد خبرنگاران و اهالی رسانه به عنوان نمایندگان مردم و مخاطبان سازمان قرار می دهند و پاسخگوی سوالات و بعضاً انتقادها و شنوای پیشنهادات هستند که چندین بار در طول سال برگزار می شود‌.
باید اذعان کرد که هنوز روابط عمومی ها نه تنها در مراکز حوزوی بلکه در بسیاری از سازمان ها نتوانسته اند آن جایگاه شایسته را در نزد روسا و کارکنان بدست بیاورند و بعضاً یک نگاه خدماتی از سوی برخی از مدیران به آن ها می شود در حالیکه روابط عمومی ها باید به عنوان مغز_متفکر هر سازمان در تمامی فعالیت ها در کنار مدیران باشند و در راهبری، ظهور و بروز بیشتر هر فعالیت و اثرگذاری آن ایفای نقش کنند.

در این میان متاسفانه هنوز ارتباط لازم، ضروری و درخور شأن میان رسانه های کشوری و صداوسیما با نهادهای عالی حوزوی شکل نگرفته است و با توجه به مرکزیت این نهاد ها در قم فعالیت ها آنگونه که شایسته است معرفی نشده و رسانه ها آنگونه که شایسته است از حضور نخبگان حوزوی بهره نمی برند که این امر هم افزایی بیشتر روابط عمومی نهادهای حوزوی و دغدغه مندی بیشتر رسانه ملی دراین خصوص را می طلبد و بی شک مجموعه های حوزوی آماده همکاری در این زمینه هستند.

خوب است دوباره این نکته را تاکید کنم که ارتباط هرچه بیشتر روابط عمومی های حوزوی، هم اندیشی و هم افزایی بین آنان میتواند در بازنمایی فعالیت ها و خدمات فرهنگی طلاب و مبلغین که همیشه با کمترین توقع پای کار حفظ و ارایه ارزش های اسلامی و دینی و انقلابی هستند، بسیار موثر باشد.

بی شک حفظ و ارایه ارزش های اسلامی، دینی و انقلابی بویژه در دوره حاضر در گرو ارتباطات و تعاملات بیشتر و حضور فعال و جهادی در عرصه رسانه است و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد_تبیین، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم که اقدامات گسترده علمی را در این امر و همچنین بیانیه_گام_دوم انقلاب انجام داده است، حاضر به همکاری و همراهی با رسانه ها در تحقق این بیانیه و جامه عمل پوشاندن به انتظارات و فرامین مقام معظم رهبری است.

پایان پیام

true

true
false
true