×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

مرحله نخست نیروگاه خورشیدی ۲۸۰ کیلوواتی استان قم افتتاح شدیادواره شهدای جامعه اطلاعاتی قم باحضور وزیر اطلاعات برگزارشدآزاد راه امیرکبیر قم-کاشان بهسازی و رفع نقص شددولت ساعات فعالیت ادارات در روز شنبه را 6 تا 10 صبح اعلام کرددستگیری ۱۱ دلال ارزی در قمکشف ۱۰ دستگاه ماینر در قم دانشگاه حضرت معصومه(س) با دانشگاههای اندونزی همکاری می کندبرگزاری دوره تخصصی امدادرسانی در تجمعات مذهبی ویژه امدادگران و نجات گران هلال‌احمر قمواژگونی یک دستگاه خودرو سمند 2 مصدم بد حال برجا گذاشتباند چهار نفره سارقان احشام در قم منهدم شدمدیر حوزه‌های علمیه با نایب رئیس دومای روسیه دیدار کردبرنامه جامع مقابله با گردو غبار قم به تصویب رسیدماموران قلابی متهم به ۱۵ فقره سرقت از اتباع دستگیر شدندجریمه نقدی سوهان فروش متخلف و ضبط موادغذایی غیربهداشتی در قم آغاز دومین دوره مسابقات مهارتی ویژه سربازان وظیفه نیرو‌های مسلح قممدرسه ای در قم به نام شهید جمهور کلنگ زنی می شود کلنگ احداث بوستان شهید رییسی شهر دستجرد به زمین زده شدکلنگ احداث اولین مرکز توانبخشی دستجرد به زمین زده شدمرکز توانبخشی و آموزشی نیک اندیشان افتتاح شداستان قم روز چهارشنبه وپنج شنبه سوم و چهارم مرداد تعطیل شد
رئیس جمعیت هلال احمر از بیمارستان نور قم بازدید کرد
true
عضویت ۷۰۰ هزار دانش آموز در جمعیت هلال احمر ایران
رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت:تاکنون حدود ۷۰۰ هزار دانش آموز به عضویت افتخاری جمعیت هلال احمر درآمده اند.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فردونیوز؛رئیس جمعیت هلال احمر کشور در ادامه برنامه‌های خود در سفر به قم در محل اجرای طرح بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی نور حضور یافت و در جریان پیشرفت آن قرار گرفت.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور در ادامه برنامه‌های خود در سفر به قم در محل اجرای طرح بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی نور حضور یافت و در جریان پیشرفت آن قرار گرفت.

به گفته علاء الدین نجف، رئیس هیئت مدیره بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی نور، مرحله اول از این طرح تا اسفند امسال به بهره برداری می‌رسد.
مرحله اول از این بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شامل کلینیک، پاراکلینیک و مرکز جامع درمان سرطان می‌شود.

ساختمان اصلی بیمارستان با ۶۵ هزار متر مربع زیربنا و ۱۳ طبقه در حال ساخت است که تاکنون مرحله اول آن پیشرفت حدود ۷۰ درصدی دارد.
تاکنون برای ساخت این طرح، ۱ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

عضوگیری از دانش آموزان رویکرد جدید هلال احمر

رئیس جمعیت هلال احمر کشور در دیدار با استاندارقم نیز گفت: رویکرد جدید این جمعیت عضو گیری از دانش آموزان و دانشجویان است.

پیرحسین کولیوند رویکرد این جمعیت را عضو گیری از دانش آموزان و دانشجویان برشمرده و گفت: از سه ماه گذشته تاکنون حدود ۷۰۰ هزار دانش آموز به عضویت افتخاری جمعیت هلال احمر درآمده اند.

وی افزود: علاوه بر استفاده از ظرفیت دانش آموزان، کلاس‌های آموزشی مقابله با مخاطرات و حوادث طبیعی و همچنین آمادگی برای امدادرسانی در شرایط بحران برای ۱ هزار و هفتصد نفر از طلاب و مبلغان حوزه‌های علمیه برگزار شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به ظرفیت‌های فراوان استان قم در ارتقای فعالیت‌های امدادی این جمعیت تصریح کرد: استان قم با اتکا به ظرفیت‌های فراوان علمی، پزشکی و گروهی در بسیاری از طرح‌های هلال احمر، می‌تواند الگو و پیشگام باشد.

سیدمحمدتقی شاهچراغی استاندار قم نیز در این دیدار با اعلام آمادگی این استان برای اجرای طرح‌های مبتکرانه و خلاقانه هلال احمر در سطح کشور گفت: قم می‌تواند بعنوان مرکز آموزش‌های تخصصی امداد و نجات فعالیت کند.

پایان پیام

true

true
false
true