×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

مرحله نخست نیروگاه خورشیدی ۲۸۰ کیلوواتی استان قم افتتاح شدیادواره شهدای جامعه اطلاعاتی قم باحضور وزیر اطلاعات برگزارشدآزاد راه امیرکبیر قم-کاشان بهسازی و رفع نقص شددولت ساعات فعالیت ادارات در روز شنبه را 6 تا 10 صبح اعلام کرددستگیری ۱۱ دلال ارزی در قمکشف ۱۰ دستگاه ماینر در قم دانشگاه حضرت معصومه(س) با دانشگاههای اندونزی همکاری می کندبرگزاری دوره تخصصی امدادرسانی در تجمعات مذهبی ویژه امدادگران و نجات گران هلال‌احمر قمواژگونی یک دستگاه خودرو سمند 2 مصدم بد حال برجا گذاشتباند چهار نفره سارقان احشام در قم منهدم شدمدیر حوزه‌های علمیه با نایب رئیس دومای روسیه دیدار کردبرنامه جامع مقابله با گردو غبار قم به تصویب رسیدماموران قلابی متهم به ۱۵ فقره سرقت از اتباع دستگیر شدندجریمه نقدی سوهان فروش متخلف و ضبط موادغذایی غیربهداشتی در قم آغاز دومین دوره مسابقات مهارتی ویژه سربازان وظیفه نیرو‌های مسلح قممدرسه ای در قم به نام شهید جمهور کلنگ زنی می شود کلنگ احداث بوستان شهید رییسی شهر دستجرد به زمین زده شدکلنگ احداث اولین مرکز توانبخشی دستجرد به زمین زده شدمرکز توانبخشی و آموزشی نیک اندیشان افتتاح شداستان قم روز چهارشنبه وپنج شنبه سوم و چهارم مرداد تعطیل شد
مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان در دیدار با استاندار قم:
true
میزان سهام و ارزش مالکانه اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان بزودی مشخص می شود
مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: مهمترین اقدامی که در دولت مردمی در صندوق اتفاق افتاده است برگرداندن صندوق به صاحبان اصلی آن یعنی فرهنگیان عزیز است.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فردونیوز؛مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان در دیدار با استاندار قم با اشاره به عضویت یک میلیون و 600 هزار فرهنگی در صندوق ذخیره فرهنگیان از سال 74 تا کنون گفت: مهمترین اقدامی که در دولت مردمی در صندوق اتفاق افتاده است برگرداندن صندوق به صاحبان اصلی آن یعنی فرهنگیان عزیز است.

وی افزود: ما در اولین قدم بانک سرمایه را که متاسفانه دچار مشکلاتی شده بود با حمایت رئیس جمهور احیا کردیم بخشی از جریمه های تسهیلات بخشیده شد و خط اعتباری جدید اخذ شد و توانستیم مجوز افزایش اعتبار 10هزار میلیارد تومانی را دریافت کنیم.

نجف پور با بیان اینکه در سه دهه گذشته ارزش مالکانه اعضا به صورت شفاف مشخص نشده بود گفت: با وجود پیچیدگی و سخت بودن این موضوع ما امروز در آخرین گام های محاسبه ارزش مالکانه اعضا هستیم و بزودی سهم هر عضو از صندوق را اعلام خواهیم کرد.

وی افزود: برنامه بعدی ما ارائه خدمات ویژه و اختصاصی گردشگری و ساخت مسکن به فرهنگیان خواهد بود.

آمادگی قم برای زمینه سازی سرمایه گذاری در بحث مسکن و خدمات رفاهی به فرهنگیان

استاندار قم نیز گفت: ما در استان قم آمادگی داریم در حوزه های گردشگری، مسکن، صنعت و خدمات رفاهی به فرهنگیان بسترهای لازم برای سرمایه گذاری صندوق ذخیره فرهنگیان را فراهم کنیم.

سیدمحمدتقی شاهچراغی در دیدار با مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان کشور با بیان اینکه صندوق ذخیره فرهنگیان یکی از ظرفیتهای خوب برای سرمایه گذاری در بحث ارائه خدمات به فرهنگیان است گفت: ما در استان قم آمادگی داریم در حوزه های گردشگری، مسکن، صنعت و خدمات رفاهی به فرهنگیان بسترهای لازم برای سرمایه گذاری صندوق ذخیره فرهنگیان را فراهم کنیم.

استاندار قم در ادامه یکی از مطالبات اصلی مردم و فرهنگیان از دولتمردان را موضوع مسکن بیان کرد و افزود: در صورتیکه هلدینگ مسکن صندوق آمادگی ورود به عرصه ساخت مسکن ویژه فرهنگیان قمی را داشته باشد ما زمینه لازم را برای این موضوع آماده میکنیم.

وی افزود: این سرمایه گذاری خارج از توافق آموزش و پرورش با راه و شهرسازی استان خواهد بود تا بیشتر بتوانیم به فرهنگیان خدمات ارائه کنیم.

شاهچراغی در بخش دیگری از این دیدار با اشاره به ورود سالانه بیش از 20 میلیون زائر به داخل استان از کمبود تخت برای این افراد گفت و افزود: اگر صندوق آمادگی سرمایه گذاری داشته باشد ما می توانیم زمینی 100هکتاری با کاربری گردشگری، تجاری و اقامتی را واگذار کنیم.

وی افزود: بر اساس برآوردها قم مهمترین مقصد زیارتی بسیاری از فرهنگیان است اما امکانات لازم و درخور شان فرهنگیان در قم نداریم و لذا ضروری است صندوق در بحث ساخت یک مجتمع رفاهی خدماتی اقامتی بزرگ ورود کند و ما نیز در زمینه این سرمایه گذاری را فراهم میکنیم و همه ظرفیتهای استان کمک خواهیم کرد.

استاندار قم در ادامه با اشاره به تولید 80درصدی کفش ماشینی کشور در قم گفت: با توجه به وجود بیش از 400واحد تولید کفش ماشینی و نیاز آنها به مواد پتروشیمی، هلدینگ های تابعه صندوق میتواند در بحث ایجاد یک کارخانه پتروشیمی در قم سرمایه گذاری کند.

وی افزود: یکی دیگر از ظرفیتهای مناسب و کم نظیر برای سرمایه گذاری در قم ساخت نیروگاه های خورشیدی است که ما آمادگی داریم زمینه واگذاری هزارهکتار زمین برای ساخت این نوع نیروگاه ها را داریم.

وی در بخش دیگری از سخنانش وجود حوزه علمیه در قم عامل تمایز این شهر با سایر شهرهای زیارتی کشور بیان کرد و افزود: قم با توجه به ظرفیت نیروی انسانی تربیت شده در حوزه می تواند بهترین مرکز برای توانمندسازی فرهنگیان کشور باشد.

گفتنی است نجف پور مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان در ابتدای این دیدار گزارش از اقدامات و ظرفیتهای این صندوق ارائه کرد.

پایان پیام

true

true
false
true