×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

مرحله نخست نیروگاه خورشیدی ۲۸۰ کیلوواتی استان قم افتتاح شدیادواره شهدای جامعه اطلاعاتی قم باحضور وزیر اطلاعات برگزارشدآزاد راه امیرکبیر قم-کاشان بهسازی و رفع نقص شددولت ساعات فعالیت ادارات در روز شنبه را 6 تا 10 صبح اعلام کرددستگیری ۱۱ دلال ارزی در قمکشف ۱۰ دستگاه ماینر در قم دانشگاه حضرت معصومه(س) با دانشگاههای اندونزی همکاری می کندبرگزاری دوره تخصصی امدادرسانی در تجمعات مذهبی ویژه امدادگران و نجات گران هلال‌احمر قمواژگونی یک دستگاه خودرو سمند 2 مصدم بد حال برجا گذاشتباند چهار نفره سارقان احشام در قم منهدم شدمدیر حوزه‌های علمیه با نایب رئیس دومای روسیه دیدار کردبرنامه جامع مقابله با گردو غبار قم به تصویب رسیدماموران قلابی متهم به ۱۵ فقره سرقت از اتباع دستگیر شدندجریمه نقدی سوهان فروش متخلف و ضبط موادغذایی غیربهداشتی در قم آغاز دومین دوره مسابقات مهارتی ویژه سربازان وظیفه نیرو‌های مسلح قممدرسه ای در قم به نام شهید جمهور کلنگ زنی می شود کلنگ احداث بوستان شهید رییسی شهر دستجرد به زمین زده شدکلنگ احداث اولین مرکز توانبخشی دستجرد به زمین زده شدمرکز توانبخشی و آموزشی نیک اندیشان افتتاح شداستان قم روز چهارشنبه وپنج شنبه سوم و چهارم مرداد تعطیل شد
true
رفع تصرف ۵۶ هکتار از اراضی پردیسان قم وممنوعیت خرید و فروش فیش نهضت ملی مسکن
مدیرکل راه و شهرسازی استان قم هرگونه خرید، فروش، نقل و انتقال امتیاز فیش طرح نهضت ملی مسکن را غیرقانونی اعلام کرد. یگان حفاظت از اراضی دولتی راه و شهرسازی استان نیز ۵۶ هکتار از اراضی محدوده پردیسان قم را خلع ید و رفع تصرف کرد.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فردونیوز؛محمد صادقی اظهار کرد: ما در دفعات مختلف تاکید کرده‌ایم که هرگونه خرید و فروش امتیاز فیش طرح نهضت ملی مسکن در کشور و استان قم غیرقانونی است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال تا به امروز جلسات مختلفی را با عزیزان در قوه قضاییه و ستاد پیشگیری از جرم اداره‌کل دادگستری استان قم برگزار کردیم و در نتیجه به همه دفترخانه‌ها و دفاتر مشاور املاک سطح استان ابلاغ گردید که هرگونه خرید، فروش، نقل و انتقال در این زمینه غیرقانونی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم تصریح کرد: طبق قانون ما فقط کسانی را می‌شناسیم که در سامانه ثبت‌نام کرده و به آن‌ها پیامک رفته است، در صورت هرگونه تخلف ما هیچ‌گونه مسئولیتی نخواهیم داشت.

صادقی در پایان گفت: طبق اعلام قبلی مقرر شده بود که افراد تا امروز پنجم اسفندماه فرصت دارند آورده ۴۰ میلیون تومانی خود را واریز کنند اما با توجه به اینکه امروز تعطیل هست ما تا فردا ۶ اسفندماه این زمان را تمدید کرده‌ایم.

ممنوعیت خرید و فروش فیش نهضت ملی مسکن 

فرمانده یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی استان گفت: با دستور مدیرکل راه و شهرسازی و اعلام نظر اداره حقوقی اداره کل و با هماهنگی با معاونت دادستان عمومی و انقلاب استان، ۵۶ هکتار از اراضی محدوده پردیسان قم خلع ید و رفع تصرف شد.

سرهنگ رضا خداداد گفت: یگان حفاظت از اراضی دولتی، بنا به وظیفه ذاتی خود در حفظ و صیانت از اراضی دولتی و حفظ حقوق بیت المال، مامور اجرای احکام مرتبط با حوزه زمین و اراضی دولتی است.

وی افزود: در این رابطه، این یگان پس از اعلام اداره حقوقی اداره کل راه و شهرسازی و اخذ مجوزات قانونی از دادستانی استان مبنی بر تصرف غیرقانونی اراضی دولتی در پردیسان و با هماهنگی نیروی انتظامی، نسبت به رفع تصرف و خلع ید متصرفین اقدام کرد.

خداداد در خصوص جزییات این اقدام گفت: ۵۳ هکتار از این اراضی که واقع در بلوار شهروند پردیسان است در مرحله اول به بیت المال و دولت بازگردانده شد و سه هکتار باقی مانده آن که تحت کشت و مستحدثات بوده است با اخذ مجوزات و هماهنگی دستگاه قضا رفع تصرف خواهد شد.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی در پایان افزود: براساس ارزیابی کارشناسان، ارزش تقریبی اراضی بازگردانده شده به بیت المال، بیش از شش هزار میلیارد تومان برآورد می‌شود.

پایان پیام

true

true
false
true