×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

مرحله نخست نیروگاه خورشیدی ۲۸۰ کیلوواتی استان قم افتتاح شدیادواره شهدای جامعه اطلاعاتی قم باحضور وزیر اطلاعات برگزارشدآزاد راه امیرکبیر قم-کاشان بهسازی و رفع نقص شددولت ساعات فعالیت ادارات در روز شنبه را 6 تا 10 صبح اعلام کرددستگیری ۱۱ دلال ارزی در قمکشف ۱۰ دستگاه ماینر در قم دانشگاه حضرت معصومه(س) با دانشگاههای اندونزی همکاری می کندبرگزاری دوره تخصصی امدادرسانی در تجمعات مذهبی ویژه امدادگران و نجات گران هلال‌احمر قمواژگونی یک دستگاه خودرو سمند 2 مصدم بد حال برجا گذاشتباند چهار نفره سارقان احشام در قم منهدم شدمدیر حوزه‌های علمیه با نایب رئیس دومای روسیه دیدار کردبرنامه جامع مقابله با گردو غبار قم به تصویب رسیدماموران قلابی متهم به ۱۵ فقره سرقت از اتباع دستگیر شدندجریمه نقدی سوهان فروش متخلف و ضبط موادغذایی غیربهداشتی در قم آغاز دومین دوره مسابقات مهارتی ویژه سربازان وظیفه نیرو‌های مسلح قممدرسه ای در قم به نام شهید جمهور کلنگ زنی می شود کلنگ احداث بوستان شهید رییسی شهر دستجرد به زمین زده شدکلنگ احداث اولین مرکز توانبخشی دستجرد به زمین زده شدمرکز توانبخشی و آموزشی نیک اندیشان افتتاح شداستان قم روز چهارشنبه وپنج شنبه سوم و چهارم مرداد تعطیل شد
true
فوت مدیرکل حوزه ریاست وزیر ورزش در سانحه بالگرد حامل وزیر ورزش
اسماعیل احمدی مدیرکل حوزه ریاست وزیر ورزش از مصدومین سانحه بالگرد حامل وزیر ورزش بوده که متاسفانه در این حادثه فوت شدند.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فردونیوز؛مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان نیز پیش از این اعلام کرده بود: حال وزیر ورزش در حال حاضر خوب است و مشکلی ندارد، سایر سرنشینان به بیمارستان بافت منتقل شده‌اند.

طبق آخرین اطلاعات دریافتی برخی از مدیران حاضر در این بالگرد دچار شکستگی از ناحیه دست و پا شده‌اند.

وی افزود:در حال اعزام یک بالگرد به منطقه بافت برای انتقال مجروحان به مرکز استان هستیم تا اقدامات تخصصی و بهتر برای مجروحان انجام شود.

روابط عمومی هلال احمر بافت کرمان نیز با تأیید خبر سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد؛ این بالگرد امروز در حال فرود در مجموعه ورزشی شهرستان بافت دچار سانحه شد.

رئیس دفتر نماینده بافت، رابر و ارزوئیه نیز از مساعد بودن حال نماینده این مناطق خبر داد و گفت: محمدی از ناحیه پا دچار مصدومیت شده و روند درمان خود را آغاز کرده است اما وزیر ورزش به کرمان اعزام می‌شود.

رئیس دفتر نماینده بافت، رابر و ارزوئیه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان در تشریح حادثه سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش با بیان اینکه یک ساعت زودتر ورود بالگرد به محل ورزشگاه در محل حاضر بودم، گفت: بالگرد تا نزدیکی زمین به خوبی پیش آمد اما ناگهان باد شدیدی به بال‌های آن برخورد و مسیر حرکت بالگرد را منحرف کرد؛ شدت باد به اندازه‌ای زیاد بود که همه را از محیط فرودگاه فراری داد.
 
وی با بیان اینکه شدت باد باعث سقوط بالگرد شد اضافه کرد: بالافاصله مصدومان حادثه را به بیمارستان بافت اعزام کردیم.
 
رئیس دفتر نماینده بافت، رابر و ارزوئیه از مساعد بودن حال نماینده این مناطق که در بالگرد حضور داشته خبر داد و اضافه کرد: محمدی از ناحیه پا دچار مصدومیت شده و روند درمان خود را آغاز کرده است اما وزیر ورزش به کرمان اعزام می‌شود.

دادستان شهرستان بافت نیز در خصوص حادثه سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان گفت: امروز وزیر ورزش و جوانان به همراه چند تن از معاونین و نماینده مجلس استان به شهرستان بافت سفر کردند که در زمان فرود بالگرد حامل انها در زمین چمن شهرستان بافت، بالگرد دچار سانحه شد.

وی افزود: بلافاصله مصدومان به بیمارستان اعزام شدند و وزیر ورزش و جوانان از ناحیه سر و دست دچار صدمه شده است.

دهقانی ادامه داد: متاسفانه در این حادثه اسماعیل احمدی مدیرکل حوزه ریاست ورزیر ورزش فوت کرده است.

دادستان شهرستان بافت با بیان اینکه اقدامات لازم برای اعزام مجروحان حادثه به بیمارستان های استان کرمان و تهران در حال انجام است،‌ گفت: اقدامات قضایی برای بررسی علت حادثه در حال انجام است و دستورات لازم در این خصوص داده شده است.

همچنین طبق اعلام استاندار کرمان این بالگرد حامل 18 تن که 4 نفر از آنان از کادر پرواز و مابقی جزو مسافران بوده‌اند.

بنا بر کسب اطلاع خبرنگار فارس دو محافظ وزیر، روحانی مسئول تشریفات وزارت ورزش ، 3 خلبان بالگرد، باریزی، معتمدچیان روابط عمومی وزرات ورزش،محمدی نماینده بافت، سجادی وزیر ورزش و جوانان، یک عکاس و یک خبرنگار صداوسیما و اسماعیل احمدی مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش در این بالگرد حضور داشتند که متاسفانه اسماعیل احمدی جان خود از دست می‌دهد و مابقی مصدومان به مراکز درمانی اعزام می‌شوند.

پایان پیام

true

true
false
true