×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

مرحله نخست نیروگاه خورشیدی ۲۸۰ کیلوواتی استان قم افتتاح شدیادواره شهدای جامعه اطلاعاتی قم باحضور وزیر اطلاعات برگزارشدآزاد راه امیرکبیر قم-کاشان بهسازی و رفع نقص شددولت ساعات فعالیت ادارات در روز شنبه را 6 تا 10 صبح اعلام کرددستگیری ۱۱ دلال ارزی در قمکشف ۱۰ دستگاه ماینر در قم دانشگاه حضرت معصومه(س) با دانشگاههای اندونزی همکاری می کندبرگزاری دوره تخصصی امدادرسانی در تجمعات مذهبی ویژه امدادگران و نجات گران هلال‌احمر قمواژگونی یک دستگاه خودرو سمند 2 مصدم بد حال برجا گذاشتباند چهار نفره سارقان احشام در قم منهدم شدمدیر حوزه‌های علمیه با نایب رئیس دومای روسیه دیدار کردبرنامه جامع مقابله با گردو غبار قم به تصویب رسیدماموران قلابی متهم به ۱۵ فقره سرقت از اتباع دستگیر شدندجریمه نقدی سوهان فروش متخلف و ضبط موادغذایی غیربهداشتی در قم آغاز دومین دوره مسابقات مهارتی ویژه سربازان وظیفه نیرو‌های مسلح قممدرسه ای در قم به نام شهید جمهور کلنگ زنی می شود کلنگ احداث بوستان شهید رییسی شهر دستجرد به زمین زده شدکلنگ احداث اولین مرکز توانبخشی دستجرد به زمین زده شدمرکز توانبخشی و آموزشی نیک اندیشان افتتاح شداستان قم روز چهارشنبه وپنج شنبه سوم و چهارم مرداد تعطیل شد
سردار موحد: امید آفرینی، جنگ ترکیبی دشمن را خنثی می‌کند
true
فرماندهان سپاه قم از اصحاب رسانه تجلیل کردند
طی آیینی با حضور فرمانده سپاه قم و نماینده ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) از شماری از اصحاب رسانه قم با اهدای لوحی تقدیر بعمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فردونیوز؛آیین تقدیر و تجلیل از خبرنگاران، عکاسان و اصحاب رسانه استان به پاس همراهی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با حضور سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه استان قم و حجت الاسلام و المسلمین سید حسن اکبری نماینده ولی فقیه در سپاه قم در سالن اجتماعات تالار مرکزی شهر برگزار شد.

اجرای گروه سرود و گفت‌‌وگوی صمیمانه فرمانده سپاه امام علی ابن ابی طالب قم در حاشیه این برنامه با خبرنگاران از بخش‌های این آیین بود.

فرمانده سپاه قم: امید آفرینی، جنگ ترکیبی دشمن را خنثی می‌کند

فرمانده سپاه امام علی ابن ابی طالب(ع) قم گفت: بیان خدمات نظام اسلامی و امید آفرینی در میان مردم، عاملی مهم برای خنثی سازی جنگ ترکیبی دشمنان است و اصحاب رسانه در این میدان نقش مهمی برعهده دارند.

سردار محمد رضا موحد روز چهارشنبه در آیین تکریم از اصحاب رسانه استان قم در تالار مرکزی شهر بیان داشت: دشمنان از جنگ سخت با نظام اسلامی ناامید شده‌اند و به همین دلیل امروز در میدان رسانه و فضای مجازی با تحریف واقعیت‌ها و سیاه نمایی به دنبال مایوس کردن مردم ایران هستند.

وی افزود: دشمنان که می‌دانند در میدان جنگ سخت از هر نقطه‌ای که ما را تهدید کنند، هدف قرار می‌گیرند، تمام توان خود را برای جنگ نرم و تحریف حقیقت دستاوردهای نظام اسلامی به کار گرفته‌اند، بنابراین اصحاب رسانه و خبرنگاران ما در زمینه انعکاس و انتشار اخبار خدمات نظام و فعالیت‌های گسترده و خوبی که پس از انقلاب اسلامی در کشور صورت گرفته، وظیفه‌ای سنگین برعهده دارند.

وی تاکید کرد: سپاه و بسیج خدمتگزار مردم هستند و از تمام امکانات خود برای کمک به پیشرفت کشور بهره می‌گیرند و تلاش دارند با تقویت امید در دل مردم، توطئه رسانه‌ای دشمنان را خنثی کنند.

موحد گفت: سلطه‌گران امروز در کشورهای خودشان با چالش‌های بزرگ و فراوانی مواجه هستند ولی اجازه انعکاس آن را نمی‌دهند اما می‌خواهند در کشور ما با تحریف و دروغ، در مردم حس ناامیدی ایجاد کنند که در این جنگ رسانه‌ای، خبرنگاران ما وظیفه‌ای مهم برعهده دارند.

وی با بیان این‌که امروز ما قوی هستیم و به‌همین دلیل دشمنان توانایی رویارویی مستقیم با ما را ندارند، افزود: ایمان، وحدت کلمه و پیروی از رهبری رمز موفقیت ما در این راه است.

وی با اشاره به این که انقلاب اسلامی با وجود همه دشمنی‌ها هرچه به پیش‌می‌رود قوی‌تر می‌شود، ادامه داد: با مجاهدت‌های صورت گرفته و مقاومت و همراهی مردم، تحریم‌ها در حال بی اثر شدن است و ما از شرایط سختی که برایمان ایجاد کردند فرصت ساختیم.

فرمانده سپاه قم با تاکید بر اهمیت کار خبرنگاران،‌ گفت: اصحاب رسانه‌ ما باید در حوزه‌های مختلف خبری،‌ روایت اول را سریع، صحیح و با دقت برای اطلاع مردم منعکس و مخاطبان را از حقیقت ماجرا مطلع نمایند تا دشمنان نتوانند در فضای مجازی سوء استفاده کنند.

وی بیان داشت: نیاز است تا فلسفه و حقیقت انقلاب اسلامی برای نوجوانان و جوانان ما به شکلی جذاب و تاثیرگذار در فضای مجازی و رسانه‌ای تبیین شود، همچنین نباید به دشمنان اجازه دهیم تا با دروغ، تحریف و سیاه نمایی، حقایق را معکوس جلوه دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال را بسیار باشکوه و با عظمت دانست و ادامه داد:‌ این حضور پرشور مردمی دشمن شکن و تمام کننده بود و مردم ما بار دیگر نشان دادند برای حراست از انقلاب اسلامی تا آخر ایستاده و آماده جان فشانی هستند تا به لطف الهی پرچم این نظام به دست مبارک امام زمان(عج) تحویل داده شود.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه قم: خبرنگاران همیشه پای انقلاب بوده و هستند

نماینده ولی‌فقیه در سپاه امام علی ابن ابی‌طالب (ع) قم نیز با اشاره به اینکه علمی اثرگذار است که با بینش همراه باشد تا درستی‌ها و غلط‌ها را به شما نشان دهد، گفت: خبرنگاران همیشه پای انقلاب بوده و هستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اکبری ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال استان که در تالار شهر برگزار شد با اشاره به اینکه خبرنگاران همیشه پای انقلاب بوده و هستند، اظهار داشت: علم هرکسی زمانی مؤثر است که چند ویژگی داشته باشد.

وی ادامه داد: امام موسی ابن جعفر (ع) می‌فرمایند بهترین علم آن علمی است که مسیر زشتی‌ها و زیبایی‌ها را به شما نشان دهد.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه امام علی ابن ابی‌طالب (ع) افزود: علمی که قدرت تشخیص به شما ندهد علم نیست و دانش است و معلمی که آن دانش را منتقل می‌کند بعبارتی مانند یک مترجم است.

وی اضافه کرد: علم زمانی مفید و مؤثر است که به آن عمل کنیم. علم دارای دو بخش آموختن و نفوذ در جان انسان است. اگر این دو باهم باشند آن علم مفید خواهد بود.

حجت‌الاسلام اکبری با اشاره به اینکه اگر علم مفید و مؤثر باشد بصیرت، آگاهی و معرفت را به همراه دارد، عنوان کرد: آغاز و شروع این مسئله شناخت خدا است.
وی ادامه داد: یک‌عالم باید خداشناس، خودشناس، وظیفه‌شناس و دشمن‌شناس باشد. اگر علم این جهات را داشته باشد می‌تواند زیبایی‌ها و زشتی‌ها را به انسان نشان دهد.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه امام علی ابن ابی‌طالب (ع) ابراز داشت: علمی اثرگذار است که با بینش همراه باشد که این علم تضمین‌کننده دنیا و آخرت انسان خواهد بود.

در پایان این مراسم از خبرنگاران رسانه های قم با اهدای لوح سپاس تجلیل و قدر دانی شد.

پایان پیام

true

true
false
true