×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

مرحله نخست نیروگاه خورشیدی ۲۸۰ کیلوواتی استان قم افتتاح شدیادواره شهدای جامعه اطلاعاتی قم باحضور وزیر اطلاعات برگزارشدآزاد راه امیرکبیر قم-کاشان بهسازی و رفع نقص شددولت ساعات فعالیت ادارات در روز شنبه را 6 تا 10 صبح اعلام کرددستگیری ۱۱ دلال ارزی در قمکشف ۱۰ دستگاه ماینر در قم دانشگاه حضرت معصومه(س) با دانشگاههای اندونزی همکاری می کندبرگزاری دوره تخصصی امدادرسانی در تجمعات مذهبی ویژه امدادگران و نجات گران هلال‌احمر قمواژگونی یک دستگاه خودرو سمند 2 مصدم بد حال برجا گذاشتباند چهار نفره سارقان احشام در قم منهدم شدمدیر حوزه‌های علمیه با نایب رئیس دومای روسیه دیدار کردبرنامه جامع مقابله با گردو غبار قم به تصویب رسیدماموران قلابی متهم به ۱۵ فقره سرقت از اتباع دستگیر شدندجریمه نقدی سوهان فروش متخلف و ضبط موادغذایی غیربهداشتی در قم آغاز دومین دوره مسابقات مهارتی ویژه سربازان وظیفه نیرو‌های مسلح قممدرسه ای در قم به نام شهید جمهور کلنگ زنی می شود کلنگ احداث بوستان شهید رییسی شهر دستجرد به زمین زده شدکلنگ احداث اولین مرکز توانبخشی دستجرد به زمین زده شدمرکز توانبخشی و آموزشی نیک اندیشان افتتاح شداستان قم روز چهارشنبه وپنج شنبه سوم و چهارم مرداد تعطیل شد
حضور صمیمانه فرمانده سپاه علی‌ بن‌ ابی طالب (ع) قم در جمع معتکفین؛
true
سردار موحد: بزرگترین نقطه قوت جمهوری اسلامی، ولایت فقیه است
سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی‌بن‌ابیطالب(ع) ضمن بازدید از ستاد پشتیبانی اعتکاف در جمع معتکفین مسجد الغدیر، مسجد امام حسن عسکری (ع) و مصلی قدس حضور یافت و صمیمانه با معتکفین به گفت وگو نشست.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فردونیوز؛فرمانده سپاه استان قم در بخشی از این بازدید طی سخنانی با قدردانی از زحمات ستاد پشتیبانی اعتکاف و طلب دعا از عموم تلاشگران این عرصه، اظهار داشت: اجر و مزد این گونه خدمات خالصانه کمتر از معتکف شدن در مسجد نیست.

سردار موحد افزود: اعضای این ستاد افرادی هستند که همیشه در حال پشتیبانی از آیین اعتکاف طی سالهای گذشته بوده و هیچ انگیزه ای جز رضای خدا در تامین و پشتیبان اقلام معتکفین ندارند.

وی با بیان اینکه باید از خدا بخواهیم در مأموریت ها موفق باشیم، یاد آور شد: ترابری سپاه استان مانند سنوات گذشته در خدمت ستاد اعتکاف است.

قدردانی از خدمات سپاه در برگزاری باشکوه آیین معنوی اعتکاف

رییس ستاد پشتیبانی اعتکاف قم نیز در ادامه خاطرنشان ساخت: حدود ۱۵۰‌نفر از خادمان اعتکاف بصورت شبانه روزی در حال پشتیبانی از معتکفین هستند.
وی بیان کرد: این ستاد بصورت شبانه روزی وظیفه تامین و توزیع اقلام در بین 38 مسجد و افزون بر ۱۵ هزار معتکف امسال استان را بر عهده دارد.

عطایی با قدردانی از خدمات و اقدامات سپاه استان قم در پشتیبانی از ستاد اعتکاف یاد آور شد: تمام اقدامات و برنامه‌های جاری این ستاد بصورت جهادی و با حضور اقشار مختلف جامعه در حال انجام می باشد.

سردار موحد: بزرگترین نقطه قوت جمهوری اسلامی، ولایت فقیه است

فرمانده سپاه امام علی‌ بن‌ ابی طالب (ع) قم گفت:بزرگترین نقطه قوت جمهوری اسلامی ولایت فقیه است و امروز دشمن نوک پیکان حملات خود را بر آن متمرکز کرده است، طی سالهای اخیر فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی بر اساس تدابیر رهبری معظم و بصیرت و حضور مردم در صحنه خنثی‌ شده است.

سردار محمدرضا موحد در دیدار صمیمانه با معتکفین مصلی قدس بیان داشت: در عرصه اقتصادی و فرهنگی باید اقدامات پررنگی تر صورت بگیرد تا عقب ماندگی‌های گذشته جبران شود.

فرمانده سپاه استان قم بیان کرد: نیرو‌های مسلح و سپاه در عرصه‌هایی که دیگران امکان حضور در آن ندارند همیشه ورود قدرتمندی کرده که این حضور پس از آغاز تحریم‌ها و ترک شرکت های خارجی بیشتر به چشم آمد.

سردار موحد با اشاره به برخی از دستاوردهای شگرف انقلاب اسلامی ابراز داشت: امروز یکی از امن ترین خطوط کشتیرانی متعلق به ایران است و ایران ثابت کرده در این حوزه تعارفی با کسی ندارد و با هر اقدامی برخورد متقابل و درخور می نماید.

وی عنوان کرد: بزرگترین نقطه قوت جمهوری اسلامی ولایت فقیه است و امروز دشمن نوک پیکان حملات خود را بر آن متمرکز کرده است، طی سالهای اخیر فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی بر اساس تدابیر رهبری معظم و بصیرت و حضور مردم در صحنه خنثی‌ شده است.

وی‌با بیان اینکه دشمنان با پی‌ریزی اغتشاشات اخیر سعی کردند تا نابودی خود را به تاخیر بیندازند، تصریح کرد: فتنه اخیر مصداق جنگ احزاب بود که در قالب آن دشمنان تلاش کردند برغم برخی تفاوت در اصول و مبانی برای جلوگیری از نفوذ روز افزون انقلاب اسلامی با یک دیگر متحد شوند تا مانع از پیشروی انقلاب و اسلام ناب شوند.

سردار موحد اظهار داشت: جبهه مقاومت با قدرت به جلو می رود و هر ساله بر نفوذ آن در جهان افزوده می شود و انوار نجات بخش اسلام هر سال جان های تشنه بیشتری را سیراب می‌کند و زمینه برای شکل گیری تمدن نوین اسلامی بیش از پیش آماده می شود.

فرمانده سپاه امام علی‌بن‌ابیطالب (ع) خاطرنشان ساخت:عقب ماندگی‌های اقتصادی با ظرفیت و استعدادهایی که در کشور وجود دارد هرچند مقداری زمان بر است‌ اما قابل حل و مدیریت می‌باشد.
پایان پیام

true

true
false
true