×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

مرحله نخست نیروگاه خورشیدی ۲۸۰ کیلوواتی استان قم افتتاح شدیادواره شهدای جامعه اطلاعاتی قم باحضور وزیر اطلاعات برگزارشدآزاد راه امیرکبیر قم-کاشان بهسازی و رفع نقص شددولت ساعات فعالیت ادارات در روز شنبه را 6 تا 10 صبح اعلام کرددستگیری ۱۱ دلال ارزی در قمکشف ۱۰ دستگاه ماینر در قم دانشگاه حضرت معصومه(س) با دانشگاههای اندونزی همکاری می کندبرگزاری دوره تخصصی امدادرسانی در تجمعات مذهبی ویژه امدادگران و نجات گران هلال‌احمر قمواژگونی یک دستگاه خودرو سمند 2 مصدم بد حال برجا گذاشتباند چهار نفره سارقان احشام در قم منهدم شدمدیر حوزه‌های علمیه با نایب رئیس دومای روسیه دیدار کردبرنامه جامع مقابله با گردو غبار قم به تصویب رسیدماموران قلابی متهم به ۱۵ فقره سرقت از اتباع دستگیر شدندجریمه نقدی سوهان فروش متخلف و ضبط موادغذایی غیربهداشتی در قم آغاز دومین دوره مسابقات مهارتی ویژه سربازان وظیفه نیرو‌های مسلح قممدرسه ای در قم به نام شهید جمهور کلنگ زنی می شود کلنگ احداث بوستان شهید رییسی شهر دستجرد به زمین زده شدکلنگ احداث اولین مرکز توانبخشی دستجرد به زمین زده شدمرکز توانبخشی و آموزشی نیک اندیشان افتتاح شداستان قم روز چهارشنبه وپنج شنبه سوم و چهارم مرداد تعطیل شد
true
ماهانه 309 میلیارد تومان به بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در قم پرداخت می شود
مدیرکل تامین اجتماعی استان در دیدار با رییس و هیات مدیره کانون بازنشستگان کارگری قم در دهه فجر گفت:ماهانه ۳۰۹ میلیارد تومان به بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در قم پرداخت می شود.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فردونیوز؛در پنجمین روز از دهه فجر، مدیرکل تامین اجتماعی قم با رییس و اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان کارگری استان دیدار و گفتگو کرد.

محمد عاشوری در این دیدار بازنشستگان را گنجینه‌های خرد و تجربه دانست و تعامل هرچه بیشتر سازمان و بازنشستگان را لازم و ضروری دانست.
وی تعامل سازمان تامین اجتماعی با کانون بازنشستگان را ضروری دانست و افزود: دغدغه های بازنشستگان به عنوان بخش بزرگی از جامعه مخاطبان سازمان همواره برای مدیران تامین اجتماعی مهم بوده و ما خود را ملزم به پیگیری و رفع مشکلات این عزیزان می دانیم.
وی گفت: ۵۴ هزار و ۵۲۶ بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی در استان قم هستند که ماهانه رقمی بالغ بر ۳۰۹ میلیارد تومان به این عزیزان پرداخت می شود.
مدیرکل تامین اجتماعی قم گفت: سازمان تامین اجتماعی تاکنون بیش از ۵۰ خدمت الکترونیک در مجموعه بیمه و درمان ارائه نموده که علاوه بر کاهش روزانه هزاران سفر درون شهری بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران، سهم بزرگی در کاهش آلودگی هوا و همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی در این ایام داشته است.
رییس کانون بازنشستگان کارگری تامین اجتماعی استان قم نیز در این دیدار گفت: فعالیت های تامین اجتماعی در استان قم مطلوب بوده و بازنشستگان از خدمات رسانی این سازمان رضایت دارند.
تقی نصیری افزود: با همکاری سازمان تامین اجتماعی امسال به بیش از ۲۰۰۰ تَن از بازنشستگان و مستمری بگیران وام قرض الحسنه داده شده است که نسبت به سال گذشته ۳۵۰ درصد رشد داشت.

وی از اعزام ۱۰۰۰ نفر از بازنشستگان و خانواده هایشان به مشهد مقدس در قالب طرح کرامت رضوی، اعزام ۵۰۰ نفر به کربلای معلا، عیادت از بازنشستگان و مستمری بگیران در منزل، پیگیری مطالبات بازنشستگان در فضایی آرام و اطلاع رسانی خدمات کانون به اعضا از جمله خدمات رسانی کانون بازنشستگان کارگری تامین اجتماعی قم در دوره جدید مدیریتی نام برد.
بر اساس آخرین آمار منتشر شده در استان قم ۸۱۵ هزار تَن زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند که خدمات مختلف بیمه ای و درمانی را دریافت می کنند.
سازمان تامین اجتماعی در استان قم دارای ۴ شعبه اصلی ، ۲ شعبه اقماری، ۵ کارگزاری رسمی و ۴ مرکز ملکی درمانی دارد.
پایان پیام

true

true
false
true