×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

مرحله نخست نیروگاه خورشیدی ۲۸۰ کیلوواتی استان قم افتتاح شدیادواره شهدای جامعه اطلاعاتی قم باحضور وزیر اطلاعات برگزارشدآزاد راه امیرکبیر قم-کاشان بهسازی و رفع نقص شددولت ساعات فعالیت ادارات در روز شنبه را 6 تا 10 صبح اعلام کرددستگیری ۱۱ دلال ارزی در قمکشف ۱۰ دستگاه ماینر در قم دانشگاه حضرت معصومه(س) با دانشگاههای اندونزی همکاری می کندبرگزاری دوره تخصصی امدادرسانی در تجمعات مذهبی ویژه امدادگران و نجات گران هلال‌احمر قمواژگونی یک دستگاه خودرو سمند 2 مصدم بد حال برجا گذاشتباند چهار نفره سارقان احشام در قم منهدم شدمدیر حوزه‌های علمیه با نایب رئیس دومای روسیه دیدار کردبرنامه جامع مقابله با گردو غبار قم به تصویب رسیدماموران قلابی متهم به ۱۵ فقره سرقت از اتباع دستگیر شدندجریمه نقدی سوهان فروش متخلف و ضبط موادغذایی غیربهداشتی در قم آغاز دومین دوره مسابقات مهارتی ویژه سربازان وظیفه نیرو‌های مسلح قممدرسه ای در قم به نام شهید جمهور کلنگ زنی می شود کلنگ احداث بوستان شهید رییسی شهر دستجرد به زمین زده شدکلنگ احداث اولین مرکز توانبخشی دستجرد به زمین زده شدمرکز توانبخشی و آموزشی نیک اندیشان افتتاح شداستان قم روز چهارشنبه وپنج شنبه سوم و چهارم مرداد تعطیل شد
true
رییس هیئت بدمینتون قم انتخاب شد
مدیر روابط عمومی فدراسیون بدمینتون ایران وتنها نامزد انتخابات ریاست هیات بدمینتون قم با رای اعتماد اعضای مجمع انتخاباتی هیأت‌ بدمینتون استان قم تا سال 1405 سکاندار این هیات ورزشی شد.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فردونیوز؛علی فرجی با کسب 19 رأی، رئیس هیئت بدمینتون استان قم شد.

مجمع انتخابات هیئت بدمینتون استان قم امروز ۲۸ دی ماه با حضور محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون، ابراهیم سانی خانی مدیرکل ورزش و جوانان قم و سایر اعضا مجمع، در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد و «علی فرجی» تنها نامزد حاضر در جلسه، با کسب همه ۱۹ رای به مدت ۴ سال به عنوان رئیس هیئت بدمینتون استان قم انتخاب شد.

در این جلسه ویدا فرحان، نرجس نیازمند، علی زارعی، مهدی فرجی و عباس شیرمحمدی با رای اعضای مجمع، به عنوان اعضای هیئت رئیسه هیئت بدمینتون استان قم انتخاب شدند.

علی فرجی، در این جلسه در خصوص برنامه‌های آینده خود برای بدمینتون استان اظهارداشت: بدمینتون در استان قم دهه‌هاست که خود را به عنوان یک رشته ورزشی مهم در سطح استان مطرح کرده است. بزرگان و پیشکسوتان زیادی چراغ این رشته را روشن نگه داشته و قهرمانان زیادی به جامعه ورزش معرفی کرده‌اند. وجود سالن تخصصی این رشته، حضور داوران بین المللی، مربی ملی، پیشکسوتان با اخلاق و تحصیل کرده و بازیکنان با استعداد، همگی نتیجه تلاشی بوده که بزرگان و دلسوزان این رشته انجام داده اند.

وی افزود: اکنون می توان با یک برنامه ریزی دقیق و اجرایی به تمام اهداف ورزش قهرمانی و همگانی برای بدمینتون استان قم رسید، برنامه ای در نظر گرفته شده که با مشورت دلسوزان، صاحب نظران، نخبگان دانشگاهی، اهالی فن و تمام کسانی که دل در گرو ورزش این شهر دارند، تنظیم شده است و برای بدمینتون استان قم یک چشم انداز ۸ ساله در نظر گرفته ایم که رسیدن به تمام اهداف شدنی می باشد.

فرجی خاطرنشان کرد: با توجه به فعالیت های چهار سال گذشته هیئت بدمینتون و تلاش های مستمر و اصولی برای رسیدن به اهداف، برنامه کوتاه مدتی در ۱۴ بند در نظر گرفته شده است. پیگیری و جذب اسپانسر و ایجاد درآمد ثابت برای برنامه های اجرایی هیئت، برگزاری کلاس داوری درجه ۳ آقایان با قید فوریت، برنامه ریزی و برگزاری کلاس های داوری مخصوص داوران درجه یک جهت حضور موفق در کلینیک داوری، برگزاری کلاس مربیگری و داوری درجه ۳ برای تمام معلمان ورزش استان، برگزاری دوره های مربیگری بین المللی شاتل تایم برای دانشجویان رشته تربیت بدنی استان، تصویب تقویم ورزشی سال۱۴۰۲ در هیئت رئیسه، عقد تفاهم نامه با سازمان و ارگان های فعال استان قم جهت توسعه و رشد بدمینتون در سطح استان از مهمترین برنامه های ما خواهد بود.

وی ادامه داد: تشکیل تیم های ورزشی تمام رده های سنی و مشخص نمودن مربیان و سرپرستان تیم ها، فراخوان از دانشجویان تربیت بدنی جهت همکاری در کمیته های هیئت، تصویب و ابلاغ منشور اخلاقی و رفتاری و فنی مربیان و بازیکنان، راه اندازی سانس های بدمینتون در دو قسمت دختران و پسران در رده سنی ۷ تا ۱۲ سال در مناطق چهارگانه و همچنین راه اندازی دو سانس به صورت ویژه در پردیسان، تشکیل کمیته ها و تدوین و ارائه برنامه های هر کمیته، تدوین چارت سازمانی هیئت و راه اندازی دبیرخانه و منظم نمودن تشکیلات اداری، از دیگر برنامه های کوتاه مدت، تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۲ می باشد.

وی در خصوص مهمترین برنامه های بلند مدت خود در هیات بدمینتون استان عنوان کرد: صعود تیم بومی دختران به لیگ برتر، کسب مقام در لیگ برتر پسران با حضور یک تیم کاملا بومی، حضور مستمر بازیکنان استان قم در تمام رده های تیم ملی با الگوبرداری از هیئت موفق خراسان رضوی، حضور مستمر در بین سه هیئت برتر کشور در ارزیابی سالیانه فدراسیون بدمینتون، کسب مقام های قهرمانی تیمی در مسابقات کشوری در رده‌های سنی خردسالان و نوجوانان، حضور مستمر بازیکنان استان بر روی سکوی قهرمانی، تجهیز و بازسازی سالن شادروان حامد فرهمند و ایجاد خوابگاه های مناسب برای برپایی اردوهای ملی از برنامه های بلند مدت هیئت تا سال ۱۴۰۵ می باشد.

رییس هیئت بدمینتون استان در ادامه گفت: با توجه به حضور متخصصین و نیروی انسانی ماهر شامل مربیان ملی و داوران بین المللی و همچنین سخت افزار مناسب، کمیته های مختلفی در هیئت تشکیل و فعال خواهد شد که هرکدام برنامه هایی جداگانه دارند.

وی اظهار داشت: عضویت دائم بازیکنان بدمینتون استان قم در تیم ملی دختران و پسران در تمام رده های سنی، حضور بازیکنان استان در میادین بین المللی، کسب مداوم رتبه اول در ارزیابی های سالانه فدراسیون بدمینتون، تبدیل بدمینتون استان به سه رشته مدال آور استان، راه اندازی آکادمی و خانه دوم بدمینتون در پردیسان، دارا بودن داور بین المللی خانم و آقا از استان قم در مسابقات بین المللی و جهانی و همچنین مربیان ملی در ۲ قسمت آقایان و بانوان از برنامه های بلند مدت و چشم انداز ۱۴۱۰ برای بدمینتون استان قم می باشد.

ابراهیم سانی خانی مدیرکل ورزش و جوانان استان در این جلسه خاطرنشان کرد: 6 قطعه زمین به ورزش استان برای ساخت سالن های ورزشی در منطقه پردیسان اختصاص داده شده است که یکی از این زمین ها را برای ساخت خانه بدمینتون در این منطقه در نظر گرفته ایم.

سانی خانی در ادامه گفت: آمادگی داریم تا با همکاری فدراسیون بدمینتون، مسابقات بین المللی این رشته را در استان قم برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: بدمینتون بازان استان قم بسیار اخلاق مدار بوده و در بعد فرهنگی و ورزشی نمونه هستند.

سانی خانی افزود: بدمینتون رشته مفرحی است و باید آن را به میان اقشار مختلف مردم آورد.
پایان پیام

true

true
false
true