×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

مرحله نخست نیروگاه خورشیدی ۲۸۰ کیلوواتی استان قم افتتاح شدیادواره شهدای جامعه اطلاعاتی قم باحضور وزیر اطلاعات برگزارشدآزاد راه امیرکبیر قم-کاشان بهسازی و رفع نقص شددولت ساعات فعالیت ادارات در روز شنبه را 6 تا 10 صبح اعلام کرددستگیری ۱۱ دلال ارزی در قمکشف ۱۰ دستگاه ماینر در قم دانشگاه حضرت معصومه(س) با دانشگاههای اندونزی همکاری می کندبرگزاری دوره تخصصی امدادرسانی در تجمعات مذهبی ویژه امدادگران و نجات گران هلال‌احمر قمواژگونی یک دستگاه خودرو سمند 2 مصدم بد حال برجا گذاشتباند چهار نفره سارقان احشام در قم منهدم شدمدیر حوزه‌های علمیه با نایب رئیس دومای روسیه دیدار کردبرنامه جامع مقابله با گردو غبار قم به تصویب رسیدماموران قلابی متهم به ۱۵ فقره سرقت از اتباع دستگیر شدندجریمه نقدی سوهان فروش متخلف و ضبط موادغذایی غیربهداشتی در قم آغاز دومین دوره مسابقات مهارتی ویژه سربازان وظیفه نیرو‌های مسلح قممدرسه ای در قم به نام شهید جمهور کلنگ زنی می شود کلنگ احداث بوستان شهید رییسی شهر دستجرد به زمین زده شدکلنگ احداث اولین مرکز توانبخشی دستجرد به زمین زده شدمرکز توانبخشی و آموزشی نیک اندیشان افتتاح شداستان قم روز چهارشنبه وپنج شنبه سوم و چهارم مرداد تعطیل شد
true
تعرض به منابع ملی تحت هیچ شرایطی پذیرفتنی نیست
سیدمحمدتقی شاهچراغی در جلسه شورای اداری شهرستان کهک که در روستای فردو برگزار شد، در خصوص مشکل تعرضات به اراضی ملی، اظهار کرد: باید جلسه‌ای با مدیریت معاونت سیاسی استانداری و با حضور دستگاه های ذیربط برگزار و این موضوع پیگیری شود.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فردونیوز؛وی با بیان اینکه تعرض به منابع ملی تحت هیچ شرایطی پذیرفتنی نیست، مطرح کرد: اگر زمینی خلاف واقع واگذار شده است باید در این جلسه پیگیری شود.

استاندار قم با اشاره به اینکه باید موضوع چاه‌های غیر مجاز این بخش نیز بررسی شود، عنوان کرد: در راستای این مسائل غیرمجاز باید هر نهادی که وظیفه‌مند است متناسب با دستورات قضایی اقدام کند.

وی با تاکید بر اینکه برای تامین آب این شهرستان باید یک مدل ویژه‌ای طراحی شود، خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی نیز مسئولیت لایروبی از سد این منطقه را نیز از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی و یا تهاتر با نفت برعهده بگیرد.

شاهچراغی با اشاره به اینکه باید میزان کسری آب منطقه در تامین آب مشخص شود، تصریح کرد: اگرچه مشکلاتی در حوزه آب در سطح ملی وجود دارد، ولی مجموعه مدیریت استان عزم لازم برای رفع مشکلات در روستاها و بخش‌های مختلف را دارد.

وی با بیان اینکه نیازمند همراهی و همکاری مردم نیز در حوزه آب هستیم، یادآور شد: برداشت آب غیرمجاز در روستاها و استفاده از آب پشت کنتور به ضرر همه است.

استاندار قم با اشاره به اینکه مسئولیت قانونی جلوگیری از این تخلفات با آبفا است، ابراز کرد: مردم، دهیاری‌ها و بخشداری‌ها نیز در این حوزه باید کمک کنند.
پایان پیام

true

true
false
true