×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

مرحله نخست نیروگاه خورشیدی ۲۸۰ کیلوواتی استان قم افتتاح شدیادواره شهدای جامعه اطلاعاتی قم باحضور وزیر اطلاعات برگزارشدآزاد راه امیرکبیر قم-کاشان بهسازی و رفع نقص شددولت ساعات فعالیت ادارات در روز شنبه را 6 تا 10 صبح اعلام کرددستگیری ۱۱ دلال ارزی در قمکشف ۱۰ دستگاه ماینر در قم دانشگاه حضرت معصومه(س) با دانشگاههای اندونزی همکاری می کندبرگزاری دوره تخصصی امدادرسانی در تجمعات مذهبی ویژه امدادگران و نجات گران هلال‌احمر قمواژگونی یک دستگاه خودرو سمند 2 مصدم بد حال برجا گذاشتباند چهار نفره سارقان احشام در قم منهدم شدمدیر حوزه‌های علمیه با نایب رئیس دومای روسیه دیدار کردبرنامه جامع مقابله با گردو غبار قم به تصویب رسیدماموران قلابی متهم به ۱۵ فقره سرقت از اتباع دستگیر شدندجریمه نقدی سوهان فروش متخلف و ضبط موادغذایی غیربهداشتی در قم آغاز دومین دوره مسابقات مهارتی ویژه سربازان وظیفه نیرو‌های مسلح قممدرسه ای در قم به نام شهید جمهور کلنگ زنی می شود کلنگ احداث بوستان شهید رییسی شهر دستجرد به زمین زده شدکلنگ احداث اولین مرکز توانبخشی دستجرد به زمین زده شدمرکز توانبخشی و آموزشی نیک اندیشان افتتاح شداستان قم روز چهارشنبه وپنج شنبه سوم و چهارم مرداد تعطیل شد
true
احداث خط انتقال آب به روستای عنایت بیك قم آغاز شد
عملیات احداث خط انتقال آب به روستای عنایت بیک قم با حضور دکتر عباس ذاکریان فرماندار قم و مدیرعامل و معاونین شرکت آب و فاضلاب استان و جمعی از مدیران سلفچگان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فردونیوز؛عملیات اجرایی خط انتقال آب روستای عنایت بیک با هدف رفع مشکل تأمین و توزیع آب باکیفیت و پایدار با حضور فرماندار قم، امام‌جمعه سلفچگان و برخی دیگر از مسئولان این بخش آغاز شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم در آیین کلنگ زنی این پروژه با بیان اینکه این خط انتقال به طول سه هزار و 800 کیلومتر از مخزن شهر سلفچگان تا مخزن روستای عنایت بیک اجرا می‌شود، گفت: هزینه اجرای این پروژه حدود 4 میلیارد تومان است که بیش از یک میلیارد تومان آن هزینه خرید لوله و مابقی هزینه اجرا و اخذ مجوز می‌شود.

مهندس حسن بختیاری مدت زمان اجرای این پروژه را حدود 5 ماه اعلام کرد و اظهار داشت: با اجرای خط انتقال روستای عنایت بیک، حدود 500 نفر از اهالی این روستا از آب باکیفیت و پایدار برخوردار خواهند شد.

امام‌جمعه بخش سلفچگان نیز در این آیین ضمن قدردانی از زحمات مسئولان استان به ویژه مدیرعامل و کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان گفت: خدمتگزاران به مردم در دولت سیزدهم بسیجی وار در مسیر خدمت به ولی‌نعمتان خود تلاش می‌کنند.

حجت‌الاسلام مهدی غروی ابراز داشت: امیدواریم پروژه آبرسانی به روستای عنایت بیک نیز در زمان تعیین شده به پایان برسد و کام مردم این روستا از شیرین کند.

فرماندار قم نیز در این مراسم نیز با قدردانی از اقدامات صورت گرفته در مسیر آبرسانی به نقاط مختلف استان به ویژه روستاها، ابراز داشت: امیدواریم با همتی که در مجموعه شرکت آب و فاضلاب استان وجود دارد پروژه‌های آبرسانی به روستاها با سرعت به اجرا برسد.

دکتر عباس ذاکریان با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب در سال جاری تمام تلاش خود را برای آبرسانی به روستاهایی که در این زمینه با چالش مواجه هستند به کار گرفته است، اجرای خط انتقال آب روستای عنایت بیک را نیز از اقدامات خوب آبفای استان در این راستا برشمرد.
پایان پیام

true

true
false
true