×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

مرحله نخست نیروگاه خورشیدی ۲۸۰ کیلوواتی استان قم افتتاح شدیادواره شهدای جامعه اطلاعاتی قم باحضور وزیر اطلاعات برگزارشدآزاد راه امیرکبیر قم-کاشان بهسازی و رفع نقص شددولت ساعات فعالیت ادارات در روز شنبه را 6 تا 10 صبح اعلام کرددستگیری ۱۱ دلال ارزی در قمکشف ۱۰ دستگاه ماینر در قم دانشگاه حضرت معصومه(س) با دانشگاههای اندونزی همکاری می کندبرگزاری دوره تخصصی امدادرسانی در تجمعات مذهبی ویژه امدادگران و نجات گران هلال‌احمر قمواژگونی یک دستگاه خودرو سمند 2 مصدم بد حال برجا گذاشتباند چهار نفره سارقان احشام در قم منهدم شدمدیر حوزه‌های علمیه با نایب رئیس دومای روسیه دیدار کردبرنامه جامع مقابله با گردو غبار قم به تصویب رسیدماموران قلابی متهم به ۱۵ فقره سرقت از اتباع دستگیر شدندجریمه نقدی سوهان فروش متخلف و ضبط موادغذایی غیربهداشتی در قم آغاز دومین دوره مسابقات مهارتی ویژه سربازان وظیفه نیرو‌های مسلح قممدرسه ای در قم به نام شهید جمهور کلنگ زنی می شود کلنگ احداث بوستان شهید رییسی شهر دستجرد به زمین زده شدکلنگ احداث اولین مرکز توانبخشی دستجرد به زمین زده شدمرکز توانبخشی و آموزشی نیک اندیشان افتتاح شداستان قم روز چهارشنبه وپنج شنبه سوم و چهارم مرداد تعطیل شد
true
تشکیل شورای عالی هنر در استان قم
جلسه انجمن‌های هنری استان قم با سید محمدتقی شاهچراغی استاندار قم و با حضور احمد حاجی‌زاده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، امیرعلی عموزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، روسای انجمن‌های هنری، روسای هیئت‌مدیره انجمن‌های هنری و پیشکسوتان انجمن‌های هنری استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فردونیوز؛در این جلسه مباحث مختلفی از سوی روسای انجمن‌های هنری استان قم مطرح شد که ازجمله آن‌ها می‌توان به بحث مشکل ساختمان و کمبود فضای آموزشی، مسکن هنرمندان، کمبود بودجه و ... اشاره کرد.

همچنین تشکیل شورای عالی هنر استان قم و نام‌گذاری هفته هنر قم نیز دو موضوع مهمی بود که در این جلسه مطرح و استاندار قم دستور رسیدگی به آن‌ها را صادر کرد.

کنگره ملی شهدا بزرگ‌ترین رویداد امسال قم است/باید برای جوانان و نوجوانان بیش‌تر فکر شود

سیدمحمدتقی شاهچراغی همچنین در جلسه انجمن‌های هنری استان قم که در سالن جلسات امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد، با اشاره به مشکل مسکن هنرمندان، اظهار کرد: این موضوع در جلسات گذشته نیز مطرح‌شده بود که نیازمند پیگیری مضاعف است.

وی با اشاره به اینکه قم به برکت حضرت معصومه(س) ظرفیت نیروی انسانی بی‌نظیری دارد، عنوان کرد: متأسفانه آن‌طور که شایسته است از این ظرفیت استفاده نمی‌شود.

استاندار قم با بیان اینکه در رابطه با مسائل کشور باید با حوصله اظهارنظر کرد، خاطرنشان کرد: بخشی از اتفاقات اخیر هیجانی است، ولی بخش اصلی آن هدفمند و از پیش برنامه‌ریزی‌شده است.

وی با تأکید بر اینکه باید برای نوجوانان و جوانان فکر بیش‌تر و بهتری کرد، تصریح کرد: جدول 17 قانون دارد و برای برنامه‌ای که برگزار و قابل دفاع بوده تخصیص می‌یابد.

شاهچراغی با بیان اینکه باید بخشی از مشکلات انجمن‌ها را از طریق منابع ملی رفع کرد، یادآور شد: بزرگ‌ترین رویداد امسال در قم موضوع کنگره ملی شهدای استان قم است.

استاندار قم با اشاره به اینکه تمام معایب پردیسان در بخش 560 هکتاری رفع شده است، اضافه کرد: بخشی از مشکل مسکن هنرمندان را می‌توان از طریق طرح اقدام ملی مسکن برطرف کرد.

وی با بیان اینکه آمادگی تشکیل شورای عالی هنر استان قم را داریم، ابراز کرد: هفته هنر قم نیز پیشنهاد مطلوبی است که باید دنبال شود.

شاهچراغی با اشاره به اینکه بسیاری از اهالی قم نسبت به ظرفیت‌های این استان شناخت ندارند، اظهار داشت: با استفاده از هنر می‌توان این ظرفیت‌ها را به مردم، گردشگران و زائرین معرفی کرد.

پایان پیام

true

true
false
true