×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

مرحله نخست نیروگاه خورشیدی ۲۸۰ کیلوواتی استان قم افتتاح شدیادواره شهدای جامعه اطلاعاتی قم باحضور وزیر اطلاعات برگزارشدآزاد راه امیرکبیر قم-کاشان بهسازی و رفع نقص شددولت ساعات فعالیت ادارات در روز شنبه را 6 تا 10 صبح اعلام کرددستگیری ۱۱ دلال ارزی در قمکشف ۱۰ دستگاه ماینر در قم دانشگاه حضرت معصومه(س) با دانشگاههای اندونزی همکاری می کندبرگزاری دوره تخصصی امدادرسانی در تجمعات مذهبی ویژه امدادگران و نجات گران هلال‌احمر قمواژگونی یک دستگاه خودرو سمند 2 مصدم بد حال برجا گذاشتباند چهار نفره سارقان احشام در قم منهدم شدمدیر حوزه‌های علمیه با نایب رئیس دومای روسیه دیدار کردبرنامه جامع مقابله با گردو غبار قم به تصویب رسیدماموران قلابی متهم به ۱۵ فقره سرقت از اتباع دستگیر شدندجریمه نقدی سوهان فروش متخلف و ضبط موادغذایی غیربهداشتی در قم آغاز دومین دوره مسابقات مهارتی ویژه سربازان وظیفه نیرو‌های مسلح قممدرسه ای در قم به نام شهید جمهور کلنگ زنی می شود کلنگ احداث بوستان شهید رییسی شهر دستجرد به زمین زده شدکلنگ احداث اولین مرکز توانبخشی دستجرد به زمین زده شدمرکز توانبخشی و آموزشی نیک اندیشان افتتاح شداستان قم روز چهارشنبه وپنج شنبه سوم و چهارم مرداد تعطیل شد
فرمانده سپاه قم در منزل شهید مدافع امنیت حضور یافت
true
شهادت بسیجی مجروح‌شده در اغتشاشات قم
مهدی زاهدلویی از بسیجیان استان قم که چهارشنبه گذشته توسط اغتشاشگران مورد حمله قرار گرفته بود، صبح امروز ‌در بیمارستان‌ به شهادت رسید.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فردونیوز؛روابط عمومی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم ساعتی پیش از شهادت یکی از بسیجیان استان قم بر اثر جراحات وارد شده توسط اغتشاشگران خبر داد.

در متن منتشر شده روابط عمومی سپاه استان قم آمده است: مهدی زاهدلویی یکی از بسیجیان استان قم است که چهارشنبه ۳۰ شهریورماه در هنگام دفاع از امنیت مردم توسط اغتشاشگران مورد حمله قرار گرفت و راهی بیمارستان شده بود؛ روز گذشته به علت شدت بالای مجروحیت به بیمارستانی در تهران منتقل شد و متاسفانه امروز خبر شهادت او اعلام شده است.

در بخشی دیگری از پیام روابط عمومی سپاه استان قم آمده است: هر چند این روزها قم با زحمات نیروهای امنیتی و انتظامی در امنیت و آرامش به سر می‌برد و مردم مشغول امور روزمره خود هستند اما همچنان آثار مخرب اغتشاش‌ها و آشوب‌ها ادامه دارد و مردم هیچگاه خیانت فتنه‌گران را فراموش نکرده و در راهپیمایی‌های خود نیز خواستار برخورد قاطع با عاملان و محرکان اغتشاش اخیر هستند.

این شهید بزرگوار یکی از بسیجیان نمونه حوزه امامزاده سید معصوم(ع) قم بود که در غروب ۳۰ شهریور ماه همزمان با اذان مغرب به دست عوامل ضدانقلاب به ضرب چاقو از ناحیه قلب مجروح و در بیمارستان بستری شد که پس از یک هفته تحمل درد، صبح امروز به قافله شهدا پیوست.

گفتنی است در جریان اغتشاشات صورت گرفته در قم در روز سه شنبه و چهارشنبه ۲۹ و ۳۰ شهریور ماه مجموعا سه نفر از نیروهای برقراری امنیت، با سلاح سرد مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

حضور فرمانده سپاه قم در منزل خانواده شهید مدافع امنیت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری فارس از قم، سردار محمد‌رضا موحد در جمع خانواده شهید زاهدلویی با تبریک و تسلیت شهادت مدافع امنیت بیان کرد:‌ شهدا از خون خود برای امنیت مردم و عزت نظام گذشتند و امروز این عزت و افتخاری که نظام و انقلاب دارد به برکت و عظمت خون شهدا است.

وی افزود: این شهید بزرگوار طلبه در ابتدای جوانی خون خود را برای دفاع از اسلام ، نظام و رهبری گذاشت و پدر بزرگوارش نیز بیان کردند که جان ما نیز فدای اسلام ، نظام و رهبری و این نگاه جای تقدیر دارد.

لازم به ذکر است مهدی زاهد لویی از بسیجیان حوزه مقاومت امامزاده سید معصوم (ع) سپاه استان قم بود که در آشوب‌ها و اغتشاشات اخیر قم از ناحیه قلب با سلاح سرد مجروح شد و امروز به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی متولد ۱۳۸۱ از نیروهای بسیجی بود که در جریان اغتشاشات مجروح شده بود.


عیادت استاندار قم از شهید مهدی زاهدلویی قبل از شهادت 

پیام استاندار قم به مناسبت شهادت مدافع امنیت شهید مهدی زاهدلویی

استاندار قم در پیامی، شهادت بسیجی مدافع امنیت شهید مهدی زاهدلویی را تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام استاندار قم به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر شهادت مظلومانه مدافع سرافراز امنیت ،طلبه بسیجی شهید مهدی زاهدلویی که در درگیری با عناصر آشوب طلب و هتاکان به حریم مقدسات به درجه رفیع شهادت نائل آمد موجب تاسف و تالم گردید.

اینجانب ضمن ابراز همدردی، شهادت این طلبه بسیجی را به خانواده محترم ، دوستان، همرزمان و مردم شهیدپرور استان قم تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن شهید والامقام، علو درجات و برای بازماندگان، صبر و اجر مسألت می نمایم.

سید محمدتقی شاهچراغی

پایان پیام

true

true
false
true