×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

مرحله نخست نیروگاه خورشیدی ۲۸۰ کیلوواتی استان قم افتتاح شدیادواره شهدای جامعه اطلاعاتی قم باحضور وزیر اطلاعات برگزارشدآزاد راه امیرکبیر قم-کاشان بهسازی و رفع نقص شددولت ساعات فعالیت ادارات در روز شنبه را 6 تا 10 صبح اعلام کرددستگیری ۱۱ دلال ارزی در قمکشف ۱۰ دستگاه ماینر در قم دانشگاه حضرت معصومه(س) با دانشگاههای اندونزی همکاری می کندبرگزاری دوره تخصصی امدادرسانی در تجمعات مذهبی ویژه امدادگران و نجات گران هلال‌احمر قمواژگونی یک دستگاه خودرو سمند 2 مصدم بد حال برجا گذاشتباند چهار نفره سارقان احشام در قم منهدم شدمدیر حوزه‌های علمیه با نایب رئیس دومای روسیه دیدار کردبرنامه جامع مقابله با گردو غبار قم به تصویب رسیدماموران قلابی متهم به ۱۵ فقره سرقت از اتباع دستگیر شدندجریمه نقدی سوهان فروش متخلف و ضبط موادغذایی غیربهداشتی در قم آغاز دومین دوره مسابقات مهارتی ویژه سربازان وظیفه نیرو‌های مسلح قممدرسه ای در قم به نام شهید جمهور کلنگ زنی می شود کلنگ احداث بوستان شهید رییسی شهر دستجرد به زمین زده شدکلنگ احداث اولین مرکز توانبخشی دستجرد به زمین زده شدمرکز توانبخشی و آموزشی نیک اندیشان افتتاح شداستان قم روز چهارشنبه وپنج شنبه سوم و چهارم مرداد تعطیل شد
مدیر کل ورزش و جوانان استان قم خبرداد؛
true
احداث پیست موتورسواری و اتومبیل رانی در استان قم
مدیر کل ورزش و جوانان استان قم از قول مساعد فرمانداران ۲ شهرستان تازه تاسیس قم برای احداث پیست موتورسواری و اتومبیل رانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فردونیوزبه نقل از خبرنگار مهر، ابراهیم سانی خانی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه مجمع انتخاباتی هیئت موتور سواری و اتومبیل رانی قم اظهار داشت: فرمانداران ۲ شهرستان کهک و جعفرآباد قول اختصاص زمین مناسب برای هیئت موتور سواری و اتومبیل رانی قم را داده اند و در اداره کل ورزش و جوانان هم هم حمایت لازم را انجام خواهیم داد تا هیجان جوانان در میدان ورزشی تخلیه شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان قم فرآیند برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت موتورسواری و اتومبیل رانی قم را خوب عنوان کرد و افزود: برخی افراد را داشتیم که بدلیل سهل انگاری که در ثبت نام انجام دادند و کار ثبت نام را به روزهای پایانی کشاندند نتوانستند در مجمع امروز کاندیدا شوند و البته به احدی اجازه ممانعت ندادیم و از قانون هم عدول نمی‌کنیم.

وی تاکید کرد: اگر طبق قانون زمان ثبت نام تمام شود ما ملزم به برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت‌ها هستیم.

وی بیان کرد: در قم پس‌از انقلاب موتورسواران زیادی بودند و خود شهید مهدی زین الدین ساماندهی موتورسواران دهه ۶۰ انقلاب در بحبوحه جنگ تحمیلی را عهده دار بود.

سانی خانی افزود: از هیئت موتور سواری و اتومبیل رانی قم انتظار داریم که سابقه خوبی در دفاع از آرمان‌های انقلاب داشته باشند و میراث دار شهدا باشند و شهدای شاخص قم از بهترین موتورسواران و اتومبیل رانان قم بودند.

وی خواستار افزایش تعداد مربیان حرفه ای و فعالیت در شهرهای تابعه استان و تداوم برنامه‌های آموزشی برای هیأت موتور سواری و اتومبیل رانی قم شد.

وی تاکید کرد: امید است با اعتماد مجمع انتخاباتی هیئت موتورسواری و اتومبیل رانی قم به محمد عقیلی هیئت به درجه‌ای برسد که در میادین بین المللی پرچم مقدس جمهوری اسلامی بالا برود.

سانی خانی گفت: رده‌های نهادهای انقلابی هم همراه هیأت هستند و باید کسانی که در این زمینه دغدغه دارند نیز حرف‌هایشان شنیده شود و از امکانات هیأت استفاده کنند.
پایان پیام

true

true
false
true