×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

مرحله نخست نیروگاه خورشیدی ۲۸۰ کیلوواتی استان قم افتتاح شدیادواره شهدای جامعه اطلاعاتی قم باحضور وزیر اطلاعات برگزارشدآزاد راه امیرکبیر قم-کاشان بهسازی و رفع نقص شددولت ساعات فعالیت ادارات در روز شنبه را 6 تا 10 صبح اعلام کرددستگیری ۱۱ دلال ارزی در قمکشف ۱۰ دستگاه ماینر در قم دانشگاه حضرت معصومه(س) با دانشگاههای اندونزی همکاری می کندبرگزاری دوره تخصصی امدادرسانی در تجمعات مذهبی ویژه امدادگران و نجات گران هلال‌احمر قمواژگونی یک دستگاه خودرو سمند 2 مصدم بد حال برجا گذاشتباند چهار نفره سارقان احشام در قم منهدم شدمدیر حوزه‌های علمیه با نایب رئیس دومای روسیه دیدار کردبرنامه جامع مقابله با گردو غبار قم به تصویب رسیدماموران قلابی متهم به ۱۵ فقره سرقت از اتباع دستگیر شدندجریمه نقدی سوهان فروش متخلف و ضبط موادغذایی غیربهداشتی در قم آغاز دومین دوره مسابقات مهارتی ویژه سربازان وظیفه نیرو‌های مسلح قممدرسه ای در قم به نام شهید جمهور کلنگ زنی می شود کلنگ احداث بوستان شهید رییسی شهر دستجرد به زمین زده شدکلنگ احداث اولین مرکز توانبخشی دستجرد به زمین زده شدمرکز توانبخشی و آموزشی نیک اندیشان افتتاح شداستان قم روز چهارشنبه وپنج شنبه سوم و چهارم مرداد تعطیل شد
true
صدا و سیما رسالت مهمی در توسعه و ترویج امر به معروف و نهی از منکر دارد
حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر گرجی در دیدار از از معاونت اطلاعات و اخبار صدا و سیما مرکز قم ‌اظهار داشت: معاونت خبر در خط مقم جهاد امر به معروف و نهی از منکر و دارای رسالت سنگینی است.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فردونیوز؛دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم افزود: در واقع شما عزیزان افسران جنگ نرم هستید و باید در این عرصه تلاش روزافزونی داشته باشید و مجموعه صدا و سیما رسالت مهمی در توسعه و ترویج امر به معروف و نهی از منکر دارد.
وی در مورد جایگاه امر به معروف و نهی از منکر بیان کرد: روایتی از امیر المومنین وجود دارد که می فرماید همه اعمال خوب و حتی جهاد در راه خدا دربرابر امر به معروف و نهیاز منکر چون ذره ای در برابر دریای پهناور است.
حجت الاسلام والمسلمین گرجی افزود: صدا و سیما باید همکاری لازم را در ترویج این فریضه داشته باشد، خوشبختانه در قم تعامل لازم در بخش خبر و برنامه های تولیدی وجود دارد.
وی بیان کرد: تعهد و تدین خوبی از اصحاب رسانه و برنامه سازی در صدا و سیمای قم سراغ داریم و در بحث رسانه از این سازمان استمداد می طلبیم، همه ما باید خادمان فریضه الهی امر به معروف باشیم.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم عنوان کرد: در این مدت اهتمام ویژه ای از صدا و سیما در این عرصه مهم امر به معروف و نهی از منکر شاهد بوه ایم و امید است تداوم یابد، باید دغدغه احیای این فریضه را داشت.
وی تصریح کرد: صدا و سیما رسالت مهمی در توسعه و ترویج امر به معروف و نهی از منکر دارد، قم به گفته رهبری کانون و مادر انقلاب است و اگر قم، انقلابی باقی ماند نظام باقی می ماند.
گفتنی است حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر گرجی در پایان جلسه از بخش های تهیه و تنظیم اخبار و تحریریه باز دید کرد و به عوامل و خبرنگاران حاضر در مجموعه خدا قوت گفت.


پایان پیام

true

true
false
true