×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

مرحله نخست نیروگاه خورشیدی ۲۸۰ کیلوواتی استان قم افتتاح شدیادواره شهدای جامعه اطلاعاتی قم باحضور وزیر اطلاعات برگزارشدآزاد راه امیرکبیر قم-کاشان بهسازی و رفع نقص شددولت ساعات فعالیت ادارات در روز شنبه را 6 تا 10 صبح اعلام کرددستگیری ۱۱ دلال ارزی در قمکشف ۱۰ دستگاه ماینر در قم دانشگاه حضرت معصومه(س) با دانشگاههای اندونزی همکاری می کندبرگزاری دوره تخصصی امدادرسانی در تجمعات مذهبی ویژه امدادگران و نجات گران هلال‌احمر قمواژگونی یک دستگاه خودرو سمند 2 مصدم بد حال برجا گذاشتباند چهار نفره سارقان احشام در قم منهدم شدمدیر حوزه‌های علمیه با نایب رئیس دومای روسیه دیدار کردبرنامه جامع مقابله با گردو غبار قم به تصویب رسیدماموران قلابی متهم به ۱۵ فقره سرقت از اتباع دستگیر شدندجریمه نقدی سوهان فروش متخلف و ضبط موادغذایی غیربهداشتی در قم آغاز دومین دوره مسابقات مهارتی ویژه سربازان وظیفه نیرو‌های مسلح قممدرسه ای در قم به نام شهید جمهور کلنگ زنی می شود کلنگ احداث بوستان شهید رییسی شهر دستجرد به زمین زده شدکلنگ احداث اولین مرکز توانبخشی دستجرد به زمین زده شدمرکز توانبخشی و آموزشی نیک اندیشان افتتاح شداستان قم روز چهارشنبه وپنج شنبه سوم و چهارم مرداد تعطیل شد
با حضور معاون وزارت آموزش‌وپرورش؛
true
چهار طرح آموزشی فرهنگی در قم به بهره‌برداری رسید
همزمان با هفته دولت، چهار طرح آموزشی و فرهنگی با حضور استاندار قم و معاون وزارت آموزش‌وپرورش با اعتبار و ارزش ۴۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فردونیوزبه نقل از ایرنا؛آیین افتتاح این طرح ها روز یکشنبه با حضور سید محمدتقی شاهچراغی استاندار، صادق ستاری فرد معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش‌وپرورش و شماری از مسئولان استانی برگزار شد.

در قالب این آیین از دبستان شهید محسن فخری زاده در ۱۲ کلاس درس،۲ هزار و ۳۲۰ متر زیربنا و ۱۳ اتاق جانبی با اعتبار ۱۵ میلیارد تومانی افتتاح شد.

در ادامه استخر شهید حاج عسکری در محله نیروگاه نیز در زیربنای هزار و ۶۵۰ متری با ارزش ۲۵ میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

همچنین کارگاه هنرستان نیز با اعتباری یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به همراه کارگاه هنرستان حضرت زهرا(س) با اعتباری حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.

۲۰ مدرسه جدید در قم افتتاح می‌شود

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم نیز گفت: امسال ۲۰ مدرسه جدید با ۲۰۰ کلاس درس به ظرفیت فضاهای آموزشی قم افزوده می‌شود.
احمدرضا اجتهادی روز یکشنبه در آیین بهره‌برداری از چهار طرح آموزشی و فرهنگی، طی سخنانی بیان کرد: ۴۰ پروژه آموزشی در زیربنایی افزون بر ۸۰ هزار مترمربع در قم در حال اجراست.

وی ادامه داد: خیرین مدرسه‌ساز پس از انقلاب تاکنون ۲۹۰ پروژه شامل ۲۳ هزار و ۷۶ کلاس درس با حدود ۴۳۹ مترمربع زیربنا احداث نموده‌اند و حدود ۱۰۰ قطعه زمین با ۳۲۰ هزار مترمربع نیز برای امر مقدس مدرسه‌سازی اهدا کرده‌اند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم بابیان اینکه سرانه فضاهای آموزشی در سطح کشور حدود ۶ مترمربع است، ادامه داد: سرانه آموزشی در قم ۴.۲ مترمربع است.

وی با بیان این که توسعه هنرستان‌ها یکی از اهداف سند تحول آموزش‌وپرورش است، عنوان کرد: هزینه احداث هنرستان بسیار سنگین است و به همین دلیل در مدارسی که شرایط لازم فراهم باشد، فضاهای کارگاهی هنرستانی احداث می‌شود.

همزمان با هفته دولت، چهار طرح آموزشی و فرهنگی در قم با حضور استاندار قم و معاون وزارت آموزش‌وپرورش با اعتبار و ارزش ۴۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

پایان پیام

true

true
false
true