- 19 مرداد 1401
- کد خبر 14859
- پرینت
- کپی لینک کوتاه
به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فردونیوز؛ در این تفاهمنامه که در 10 ماده تهیه و به امضا مهندس مهدی آهنینپنجه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قم و عظیمه نمازی مدیر مرکز سامد استان و ابوالفضل بهرامیان مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری قم رسیده، آمده است: کلیه تقاضاهای دریافتی از مردم توسط سامانه 111 استان قم که مرتبط با حوزه کاری شرکت توزیع نیروی برق باشد، صرفاً از بستر سامد جهت بررسی و اقدام لازم به این شرکت ارجاع میشود.
بر اساس این تفاهمنامه، تمام موارد با هر ماهیتی باید در کوتاهترین زمان ممکن مشاهده، بررسی و جهت اقدام به مراجع ذیربط ارجاع و نتیجه نهایی اقدامات توسط دستگاه مذکور در سیستم سامد ثبت و رونوشتی از نتیجه به متقاضی اعلام شود.
شرکت توزیع نیروی برق قم در این تفاهمنامه موظف شده است به صورت دورهای گزارشی از اقدامات صورت گرفته بر روی موارد ارجاعی تهیه و به سامد ارسال کند.
همچنین در این تفاهمنامه تأکید شده است: به منظور راهنمایی و مشاوره صحیح، دقیق و به موقع به مردم و جلوگیری از دریافت موارد غیرقابل اقدام، مقرر شد شرکت توزیع نیروی برق رونوشتی از آخرین بخشنامهها و دستورالعملهای اجرایی در حوزه خدمات ارائهشده به مردم را برای سامد ارسال کرده یا سامد را از آخرین تغییرات آن مطلع کند.
بر همین اساس، میز ارتباطات مردمی شرکت توزیع نیروی برق باید بهگونهای ایجاد و یا ارتقا یابد که به انحا مختلف و همهروزه پاسخگوی مراجعین و تماسگیرندگان از اقصی نقاط استان باشد.
پایان پیام
این مطلب بدون برچسب می باشد.