×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

مرحله نخست نیروگاه خورشیدی ۲۸۰ کیلوواتی استان قم افتتاح شدیادواره شهدای جامعه اطلاعاتی قم باحضور وزیر اطلاعات برگزارشدآزاد راه امیرکبیر قم-کاشان بهسازی و رفع نقص شددولت ساعات فعالیت ادارات در روز شنبه را 6 تا 10 صبح اعلام کرددستگیری ۱۱ دلال ارزی در قمکشف ۱۰ دستگاه ماینر در قم دانشگاه حضرت معصومه(س) با دانشگاههای اندونزی همکاری می کندبرگزاری دوره تخصصی امدادرسانی در تجمعات مذهبی ویژه امدادگران و نجات گران هلال‌احمر قمواژگونی یک دستگاه خودرو سمند 2 مصدم بد حال برجا گذاشتباند چهار نفره سارقان احشام در قم منهدم شدمدیر حوزه‌های علمیه با نایب رئیس دومای روسیه دیدار کردبرنامه جامع مقابله با گردو غبار قم به تصویب رسیدماموران قلابی متهم به ۱۵ فقره سرقت از اتباع دستگیر شدندجریمه نقدی سوهان فروش متخلف و ضبط موادغذایی غیربهداشتی در قم آغاز دومین دوره مسابقات مهارتی ویژه سربازان وظیفه نیرو‌های مسلح قممدرسه ای در قم به نام شهید جمهور کلنگ زنی می شود کلنگ احداث بوستان شهید رییسی شهر دستجرد به زمین زده شدکلنگ احداث اولین مرکز توانبخشی دستجرد به زمین زده شدمرکز توانبخشی و آموزشی نیک اندیشان افتتاح شداستان قم روز چهارشنبه وپنج شنبه سوم و چهارم مرداد تعطیل شد
true
دبیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، گفت: ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد قم، نشان «فهما» را دریافت کرد.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فردونیوز؛حجت الاسلام روحانی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در نشست با اصحاب رسانه ارزیابی عملکرد فرهنگی و هنری مساجد ایران را در رویداد «فهما» خواند و از کسب نشان «فهما» توسط این ستاد خبر داد.

وی افزود: از آنجایی که کانون‌های مساجد استان طی دو سال متواری رتبه اول جشنواره را دریافت کردند، نشان «فهما» به ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد این استان اعطا شد.

حجت الاسلام روحانی با اشاره به برگزاری رویداد فهما ۱۴۰۰ در مشهد، گفت: محور‌های این جشنواره در قالب سه شبستان با عنوان فرهنگ، هنر و نوآوری داوری شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان از راهیابی سه هزار و ۵۰۰ کانون به مرحله پایانی این جشنواره خبر داد و افزود: ۲۹۵ کانون از استان قم به این مرحله راه یافتند.

حجت الاسلام روحانی افزود: در جشنواره فهما ۱۴۰۰ هفتاد کانون از سراسر کشور حائز رتبه شدند که از این میان ۱۴ کانون در استان قم فعال هستند.

وی با اشاره به فعالیت ۲۶ هزار کانون در کشور سهم استان قم را ۴۲۹ کانون خواند و گفت: کار تشکیلاتی، آموزش و توانمندسازی از عوامل موفقیت کانون‌های مساجد استان است.

عملکرد کانون‌های مساجد در عناوینی مانند سرود، نمایش، قلم، کارآفرینی، فن آوری رسانه، همدلی، کتاب خوانی، دانش وآشنایی با قرآن و نهج البلاغه ارزیابی می‌شوند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان همچنین از برگزاری دوره توانمندسازی اعضا کانون‌های مساجد با عنوان آفاق و اندیشه ۷ در مشهد مقدس خبرداد.

حجت الاسلام روحانی با اشاره به اعزام ۲۰۰ فعال فرهنگی استان به این دوره‌ها گفت: هفتمین دوره آموزشی آفاق و اندیشه از ۱۲ خرداد تا ۱۵ خرداد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به دستاورد‌های ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان و جایگاه این ستاد در کشور تصریح کرد: متاسفانه اعتباری که به این ستاد پرداخته می‌شود «صفر» است.

کانون‌های تبیان، حضرت خدیجه و حضرت ابولفضل (ع) نمونه‌ای از کانون‌های مساجد استان قم هستند.
پایان پیام

true

true
false
true