×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

مرحله نخست نیروگاه خورشیدی ۲۸۰ کیلوواتی استان قم افتتاح شدیادواره شهدای جامعه اطلاعاتی قم باحضور وزیر اطلاعات برگزارشدآزاد راه امیرکبیر قم-کاشان بهسازی و رفع نقص شددولت ساعات فعالیت ادارات در روز شنبه را 6 تا 10 صبح اعلام کرددستگیری ۱۱ دلال ارزی در قمکشف ۱۰ دستگاه ماینر در قم دانشگاه حضرت معصومه(س) با دانشگاههای اندونزی همکاری می کندبرگزاری دوره تخصصی امدادرسانی در تجمعات مذهبی ویژه امدادگران و نجات گران هلال‌احمر قمواژگونی یک دستگاه خودرو سمند 2 مصدم بد حال برجا گذاشتباند چهار نفره سارقان احشام در قم منهدم شدمدیر حوزه‌های علمیه با نایب رئیس دومای روسیه دیدار کردبرنامه جامع مقابله با گردو غبار قم به تصویب رسیدماموران قلابی متهم به ۱۵ فقره سرقت از اتباع دستگیر شدندجریمه نقدی سوهان فروش متخلف و ضبط موادغذایی غیربهداشتی در قم آغاز دومین دوره مسابقات مهارتی ویژه سربازان وظیفه نیرو‌های مسلح قممدرسه ای در قم به نام شهید جمهور کلنگ زنی می شود کلنگ احداث بوستان شهید رییسی شهر دستجرد به زمین زده شدکلنگ احداث اولین مرکز توانبخشی دستجرد به زمین زده شدمرکز توانبخشی و آموزشی نیک اندیشان افتتاح شداستان قم روز چهارشنبه وپنج شنبه سوم و چهارم مرداد تعطیل شد
true
نماینده سپاه قم: ۱۰ هزار نفر از قم در سالگرد امام راحل حضور می‌یابند
نماینده سپاه علی بن ابیطالب (ع) قم گفت: سهمیه قم برای حضور در آیین گرامیداشت چهاردهم خرداد سی‌وسومین سالگرد رحلت امام ۱۰ هزار نفر است که درحرم بنیانگذار جمهوری اسلامی حضور خواهند یافت.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فردونیوز؛سرهنگ مهدی داودی روز دوشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت سالگرد حضرت امام (ره) در سالن جلسه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم افزود: مطابق برنامه‌ریزی صورت گرفته، ۱۱ استان کشور از جمله قم که مسافت نزدیکی تا حرم امام دارند، از امکان حضور در این مراسم برخوردار می‌باشند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این تعداد افراد ساعت هفت صبح چهاردهم خردادماه با ۲۵۰ دستگاه اتوبوس به تهران اعزام می‌شوند خاطرنشان کرد: تلاش داریم تا یک حضور قوی و فرهنگی در این مراسم داشته باشیم، از این رو یک سری برنامه‌ها را در سطح رده‌ها پیگیری می‌کنیم.

داودی  همچنین تاکید کرد: دستگاه‌های مختلف استان، بسته‌های محتوایی و موضوعی متناسب با خانواده‌ها و جوانان، مباحثی مانند جمعیت‌شناسی و یا مطالبی پیرامون شهیدان که بیانگر سیره و سبک زندگی آنها باشد، را تهیه کنند.

وی با بیان اینکه کاروان‌های اعزامی به مراسم سالگرد حضرت امام را به نام شهیدان قم مزین می‌کنیم بیان کرد: با توجه به برگزاری کنگره شهدا در قم باید از هر فرصتی استفاده کنیم و شهیدان را به مردم بشناسانیم.

تبیین مکتب امام راحل در ۳۰۰ مسجد قم

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی قم نیز با تاکید بر اینکه تبیین مکتب امام راحل جز اولویت‌های نظام اسلامی است گفت: در ایام سالگرد ارتحال حضرت امام در ۳۰۰ مسجد قم به این موضوع پرداخته می‌شود، و اعزام مبلغان نیز داریم.

حجت‌الاسلام حسن علیمحمدی روز دوشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت سالگرد حضرت امام و قیام ۱۵ خرداد در سالن جلسه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم افزود: بهترین گفتمان‌سازی در قالب جهاد تبیین، معرفی ابعاد شخصیتی امام راحل است.

وی ادامه داد: همزمان با سی‌وسومین سالگرد ارتحال حضرت امام قرار است تا در ۳۰۰ مسجد قم به صورت متمرکز به این موضوع پرداخته شود، و روحانیان و مبلغانی را نیز به مساجد اعزام خواهیم کرد.

معاون اداره کل تبلیغات اسلامی قم بیان داشت: در این خصوص یک محتوایی نیز در قالب پرده‌خوانی به صورت نرم‌افزار در دست تهیه است.

علیمحمدی با اشاره به دیگر برنامه‌های فرهنگی و معرفتی که برای ایام سالگرد حضرت امام تدارک دیده شده خاطرنشان کرد: در موضوع تبیین و معرفی ابعاد شخصیتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، همچنین در بوستان‌ها و مراکز پرتجمع، مبلغان تخصصی حضور پیدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه به همت روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان بروشوری برای معرفی ابعاد شخصیتی امام، تهیه و توزیع می‌شود گفت: عمده برنامه‌های این ایام با رویکرد نسل جوان و در قالب‌های نوین، جذاب و مخاطب پسند می‌باشد.

وی در ادامه برگزاری سلسله نشست‌های مادران خمینی پرور را از برنامه‌های این ایام ذکر کرد و گفت: این نشست‌ها با هدف آشنایی مادران جوان با سیره زندگی مادر حضرت امام طراحی شده است. 

علیمحمدی  بیان کرد: برپایی نمایشگاه‌های جهاد تبیین با رویکرد مکتب حضرت امام در برخی مساجد شاخص استان، و برگزاری کارگاه‌های تخصصی امام خمینی شناسی از دیگر برنامه‌های معاونت فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان به شمار می‌آید.

پایان پیام

true

true
false
true