×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

مرحله نخست نیروگاه خورشیدی ۲۸۰ کیلوواتی استان قم افتتاح شدیادواره شهدای جامعه اطلاعاتی قم باحضور وزیر اطلاعات برگزارشدآزاد راه امیرکبیر قم-کاشان بهسازی و رفع نقص شددولت ساعات فعالیت ادارات در روز شنبه را 6 تا 10 صبح اعلام کرددستگیری ۱۱ دلال ارزی در قمکشف ۱۰ دستگاه ماینر در قم دانشگاه حضرت معصومه(س) با دانشگاههای اندونزی همکاری می کندبرگزاری دوره تخصصی امدادرسانی در تجمعات مذهبی ویژه امدادگران و نجات گران هلال‌احمر قمواژگونی یک دستگاه خودرو سمند 2 مصدم بد حال برجا گذاشتباند چهار نفره سارقان احشام در قم منهدم شدمدیر حوزه‌های علمیه با نایب رئیس دومای روسیه دیدار کردبرنامه جامع مقابله با گردو غبار قم به تصویب رسیدماموران قلابی متهم به ۱۵ فقره سرقت از اتباع دستگیر شدندجریمه نقدی سوهان فروش متخلف و ضبط موادغذایی غیربهداشتی در قم آغاز دومین دوره مسابقات مهارتی ویژه سربازان وظیفه نیرو‌های مسلح قممدرسه ای در قم به نام شهید جمهور کلنگ زنی می شود کلنگ احداث بوستان شهید رییسی شهر دستجرد به زمین زده شدکلنگ احداث اولین مرکز توانبخشی دستجرد به زمین زده شدمرکز توانبخشی و آموزشی نیک اندیشان افتتاح شداستان قم روز چهارشنبه وپنج شنبه سوم و چهارم مرداد تعطیل شد
فرمانده سپاه استان قمخدمت از جنس دفاع مقدس عزت آفرین است
true
آیین گرامیداشت «هفته مقاومت و پیروزی» در قم برگزار شد
آیین گرامیداشت «هفته مقاومت و پیروزی» ظهر امروز با حضور فرماندهان رده های نیروهای مسلح و مسئولان استانی در حسینیه ثارالله ستاد سپاه استان قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری – تحلیلی فردونیوز؛ آیین گرامیداشت «هفته مقاومت و پیروزی» و سی و هفتمین سالروز آزادسازی خرمشهر، همزمان با روز مقاومت «دزفول» با حضور «سیدمحمدرضا هاشمی» معاون سیاسی امنیتی استانداری قم، سردار «عبدالرضا آقاخانی» فرمانده انتظامی استان، سرهنگ شمسعلی اسدی فرمانده پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه(س) و ارشد آجا در قم و تنی چند از فرماندهان بسیج و مسئولان دستگاه های اجرایی استان قم و پیشکسوتان حاضر در عملیات بیت المقدس برگزار شد.

در این مراسم، سردار «سیدمحمد تقی شاهچراغی» فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) طی سخنانی به تبیین اهمیت فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس و ضرورت بازخوانی ارزش های این گنجینه گرانقدر تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین «مجتبی ذوالنوری» نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و رییس کنگره شهدای روحانی کشور نیز در سخنانی مبسوطی به تشریح وضعیت امروز منطقه و کشور پرداخت.

در مراسم گرامیداشت هفته مقاومت و پیروزی از سه پیشکسوت حاضر درعملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر به نام های ابراهیم صادقی جانباز 25 درصد ارتش با مدت 2801 روز معادل 7 سال و هشت ماه و 2 روز حضور در جبهه و فرمانده گروهان لشکر 21 حمزه در عملیات بیت المقدس، محمد مسکری بسیجی و معاون گردان در عملیات بیت المقدس و عقیل دستجانی پاسدار جانباز 50 درصد و فرمانده دسته در این عملیات، با اهداء هدایایی تقدیر شد.

فرمانده سپاه استان قمخدمت از جنس دفاع مقدس عزت آفرین است

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) گفت: اگر جنس خدمت به کشور از نوع دفاع مقدس و برای رضای خدا باشد، عزت، ماندگاری و جاودانگی به دنبال دارد.

سردار «سیدمحمد تقی شاهچراغی» طی سخنانی در آیین گرامیداشت هفته مقاومت و پیروزی که ظهر امروز در حسینیه ثارالله ستاد سپاه استان برگزار شد، اظهار داشت: پاسداشت رویدادهای حماسی فرصتی برای یادآوری آن مناسبت های بزرگ و زمینه ای برای بهره مندی از ظرفیت های آن برای ارتقاء و تعالی و بالندگی است.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس سرچشمه جوشان و جلوه گاه درخشان خصلت های ارزشمند انسانی است، افزود: این روزها هر چند به مناسبت عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر، با نام «مقاومت» عجین شده است، اما قدم به قدم هشت سال دفاع مقدس نشاندهنده عرصه های مقاومت و میدانی برای عظمت انقلاب و رهبری و مردم همیشه در صحنه بود.

فرمانده سپاه استان قم تاکید کرد: مردم ولایتمدار و انقلابی کشور ما با نقش آفرینی های اثربخش خود همواره بیت المقدس های دیگری می آفرینند و در عرصه های مختلف با هدایت های حکیمانه و روشنگرانه رهبر معظم انقلاب، حضور می یابند.

وی خاطرنشان کرد: همه ما بخصوص کسانی که در مسند مسئولیت قرار دارند باید قدر مردمی را که در تمام عرصه های مورد نیاز نظامی، اقتصادی، فرهنگی و ... حضور جهادی دارند و به کشور خدمت می کنند، بدانند.

شاهچراغی با اشاره به مشکلات موجود در عرصه های اقتصادی و فرهنگی و ... تاکید کرد: این مشکلات به خاطر این است که کارها از جنس دفاع مقدس نیست؛ اگر جنس خدمت از نوع فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس و برای کسب رضای الهی باشد، این نوع خدمت، عزت آفرین و ماندگار و جاودان خواهد بود.

وی تصریح کرد: خدمت برای کسب رضای الهی به کسانی که در این راه قدم بر می دارند، قوت می دهد.

فرمانده سپاه استان قم با ذکر خاطره ای، یاد و نام شهدا بخصوص فرماندهان شهید لشکر 17 امام علی بن ابی طالب(ع) در دوران دفاع مقدس را گرامی داشت.

پایان پیام

true

true
false
true