×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

پیوند 43 زوج دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی قمبرپایی جشنواره مسابقات بومی محلی دختران و مادران در قمپایان کار همایش دو روزه یکصدمین سال بازتأسیس حوزه علمیه قمجامعه مدرسین تمام ظرفیت‌ها را برای تحقق منشور رهبر معظم انقلاب بسیج می‌کندتحقق حوزه‌ تمدن‌ساز با تربیت «مجاهد فرهنگیِ مهذّب» و «نوآور»برق هسته‌ای نیاز واقعی کشور است و باید با قاطعیت از آن دفاع کنیمعطرافشانی حرم امامزاده علی بن جعفر(ع) و شهدای گرانقدر دفاع مقدس تولد یک هزار و 928 نوزاد در بیمارستان امام رضا علیه السلام قم۲۰ زندانی جرایم غیرعمد در قم با کمک موقوفات آزاد شدندقم در لیست ۱۵ استان با بیشترین سهم در تصادفات معابر شهری آیین بازگشایی کارخانه تولید موتورسیکلت تند شهاب برگزار شدافتتاح نیروگاه خورشیدی ۱۲۵ کیلوواتی در قم توسعه همکاری‌های آموزشی ایران و عراق با محوریت تبادل فرهنگی و تربیتیاستان قم نماد پیشرفت و مقاومت در برابر تحریم‌هاست پلیس راهور استان قم ۵ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک کشف کردپنج‌شنبه ۱۴۰۴/۰۲/۱۸ تمامی واحدهای قضائی استان و سازمان‌های تابعه تعطیل استنیروگاه خورشیدی ۳۵۰ کیلو واتی شهید رئیسی در قم افتتاح شدتعطیلی پنج شنبه ها و تغییر ساعت کار اداری در استان قمنشست هم‌اندیشی فعالان رسانه‌ای جبهه انقلاب در قم برگزار می‌شوداستاندارد سنجی بیش از ۱۶۰۰ مورد تجهیزات اندازه گیری شرکت گاز استان قم
توضیحات شرکت متروی تهران در مورد اعزام قطار به قم:
true
 استانداری و شهرداری قم هنوز پای میز مذاکره نیامده‌اند
مهدی شایسته‌اصل ،مدیرعامل متروی تهران با اشاره به حواشی اخبار اعزام قطار مترو به قم گفت:باید قرار دادی ببندیم و جزئیات دقیق مدت فعالیت، مبالغی که باید به متروی تهران بدهند و نحوه حرکت و چگونگی انجام تست‌ها مشخص شود.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فردونیوزبه نقل از ایسنا؛مهدی شایسته اصل، مدیرعامل متروی تهران درباره چرایی اعزام یک رام قطار برای متروی قم گفت: بر اساس اساسنامه شرکت بهره برداری مترو این شرکت می‌تواند برای ارائه خدمات فنی و مهندسی به کمک شهر‌های دیگر رود که می‌تواند جذب درآمد هم برای این شرکت داشته باشد.

او با بیان این که برای قم یک رام قطار سه واگنه در نظر گرفته شده است که به مدت ۳۰ روز برای تست گرم و سرد مترویشان به آن‌ها قرض می‌دهیم، گفت: البته این قرض به شرط بستن قرارداد با استانداری قم و همچنین شهرداری قم است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو با بیان این که کارشناسان فنی متروی تهران در ایران بی نظیر هستند و رتبه یک را دارند و به همین دلیل مترو‌های دیگر شهر‌ها از کارشناسان ما برای انجام تست‌های گرم و سرد کمک می‌گیرند تا اصطلاحاً قطار روی ریل بیفتد، گفت: ما این رام قطار سه واگنه را تنها به مدت ۳۰ روز به آن‌ها قرض می‌دهیم و بعد از آن خود شهرداری قم باید برای خرید تجهیزات قطارش اقدام کند و به ما ارتباطی ندارد.

او با بیان این که این اقدام بر اساس درخواست رئیس جمهور و با دستور مساعد شهردار تهران انجام می‌گیرد، می گوید: ما بر اساس اسناسنامه و قواعد حقوقی باید وارد مذاکره با استانداری و شهرداری قم شویم و هنوز پای میز مذاکره نیامده‌اند، اما باید قرار دادی ببندیم و جزئیات دقیق لحظه فعالیت، مبالغی که باید به متروی تهران بدهند و نحوه حرکت و چگونگی انجام تست‌ها مشخص شود.

شایسته اصل در پاسخ به این سوال که چه تضمینی وجود دارد که این قطار به متروی تهران برگردد؟می گوید: ما تضامین لازم را باید از استانداری و شهرداری قم دریافت کنیم تا منافع مردم شهر تهران حفظ شود.

پایان پیام

true

true
false
true