×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

مرحله نخست نیروگاه خورشیدی ۲۸۰ کیلوواتی استان قم افتتاح شدیادواره شهدای جامعه اطلاعاتی قم باحضور وزیر اطلاعات برگزارشدآزاد راه امیرکبیر قم-کاشان بهسازی و رفع نقص شددولت ساعات فعالیت ادارات در روز شنبه را 6 تا 10 صبح اعلام کرددستگیری ۱۱ دلال ارزی در قمکشف ۱۰ دستگاه ماینر در قم دانشگاه حضرت معصومه(س) با دانشگاههای اندونزی همکاری می کندبرگزاری دوره تخصصی امدادرسانی در تجمعات مذهبی ویژه امدادگران و نجات گران هلال‌احمر قمواژگونی یک دستگاه خودرو سمند 2 مصدم بد حال برجا گذاشتباند چهار نفره سارقان احشام در قم منهدم شدمدیر حوزه‌های علمیه با نایب رئیس دومای روسیه دیدار کردبرنامه جامع مقابله با گردو غبار قم به تصویب رسیدماموران قلابی متهم به ۱۵ فقره سرقت از اتباع دستگیر شدندجریمه نقدی سوهان فروش متخلف و ضبط موادغذایی غیربهداشتی در قم آغاز دومین دوره مسابقات مهارتی ویژه سربازان وظیفه نیرو‌های مسلح قممدرسه ای در قم به نام شهید جمهور کلنگ زنی می شود کلنگ احداث بوستان شهید رییسی شهر دستجرد به زمین زده شدکلنگ احداث اولین مرکز توانبخشی دستجرد به زمین زده شدمرکز توانبخشی و آموزشی نیک اندیشان افتتاح شداستان قم روز چهارشنبه وپنج شنبه سوم و چهارم مرداد تعطیل شد
به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومي صورت گرفت؛
true
قدرداني استاندار قم از كاركنان روابط عمومي استانداري قم
استاندار قم به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومي از كاركنان روابط عمومي و امور بين الملل استانداري و فرمانداري قم قدرداني كرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری – تحلیلی فردونیوز؛دكتر بهرام سرمست استاندار قم ظهر پنج شنبه در نشست با كاركنان اداره کل روابط عمومي استانداري و فرمانداري قم، طي سخناني با اشاره به نقش روابط عمومي ها در انعكاس خدمات دولت به مردم اظهار كرد: استفاده از همه ي ظرفيت هاي رسانه اي در اين راستا از اهميت ويژه برخوردار است.

سرمست مديريت افكار عمومي را از مهمترين وظايف روابط عمومي ها دانست و گفت: فعاليت در اين حوزه از حساسيت بالايي برخوردار مي باشد و برقراري تعامل موثر با رسانه ها در اين راستا امري ضروري است.

استاندار قم در ادامه با تاكيد بر اينكه از مجموعه ي دستگاه ها و نهادهاي اجرايي استان بايستي صداي واحدي شنیده شود افزود: روابط عمومي ها موظف هستند از بروز صداهای ضد و نقیض در فضاي رسانه اي كه موجب سردرگمي مخاطبين مي شود پرهیز نمایند.

وي در بخش پاياني سخنان خود با اشاره به در پيش بودن انتخابات مجلس شوراي اسلامي، بي طرفي مديران دولتي را يك امر اجتناب ناپذير دانست و با بيان اينكه در اين زمينه هيچ گونه ملاحظه ای نخواهيم داشت تصريح كرد: روابط عمومي ها بايستي از انتشار هرگونه خبري كه شائبه ي جانبداري مديران را ايجاد مي كند جلوگيري كنند.

استاندار قم در پايان اين نشست با اهداي لوح از خدمات كاركنان روابط عمومي و امور بين الملل استانداري و فرمانداري قم قدرداني نمود.

*پيام استاندار قم به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومي

«بسمه تعالي»

فرا رسيدن « 27 ارديبهشت» روز ملي ارتباطات و روابط عمومي را به همه فعالان و تلاشگران اين عرصه تبريك عرض مي نمايم. روابط عمومي به مفهوم امروزي، از الزامات عصر دانايي، عنصر اثرگذار چرخه اطلاع رساني و اصلي ترين حلقه اتصال و پيوند دو سويه سازمان ها با مخاطبين و جامعه هدف محسوب مي شود. روابط عمومي در خور چنين جايگاه و توصيفي، نقشي مهم و راهبردي در سازمان بر عهده داشته و مي كوشد تا با بکارگیری دانش، مهارت و خلاقيت، فضای سالم و مطلوبي را برای گردش شفاف، سريع و صحيح اطلاعات در جامعه، تنوير افكار عمومي و تسهيل تعاملات اجتماعي بر پايه اعتماد متقابل فراهم آورد. پيچده تر شدن روابط اجتماعي و سرعت بالاي تبادل اطلاعات در عصر جديد، روابط عمومي را به يك نياز اجتناب ناپذير و حياتي جامعه كنوني تبديل كرده است. تغيير و تحولي كه حركت تلاشگران عرصه روابط عمومي به سمت حرفه اي گرايي براي بقاء و اثرگذاري بيشتر در اين عرصه و پاسخگويي بهتر به نيازهاي مورد مطالبه جامعه از آنان را امري ضروري و غير قابل انكار كرده است. اما در واقعيت امروز روابط عمومي ها با كاركرد فعلي و ساختار موجود تا رسيدن به جايگاه واقعي خود فاصله بسيار دارند و قرار گرفتن در چنين جايگاه شايسته اي، مستلزم بازنگري در عملكرد گذشته، بهره گيري از دانش روز، برنامه ريزي و استفاده مناسب و بهينه از شیوه های نوين و مؤثر اطلاع رسانی و گفتمان سازي براي فرداي بهتر است. روز روابط عمومي، فرصت مناسبي براي واكاوي وضعيت موجود روابط عمومي در كشور و نيز بررسي نقاط ضعف و قوت و آسيب شناسي اقدامات و چالش هاي پيش روي اين حوزه با بهره مندي از نقطه نظرات و ايده هاي نخبگان و كارشناسان و اصحاب فن است. اينجانب ضمن تبريك مجدد اين روز، براي همه مديران روابط عمومي و دست اندركاران اين عرصه در استان قم از خداوند متعال آرزوي توفيق و سربلندي در راه انجام شايسته وظايف و مأموريت هاي محوله را خواستارم.

بهرام سرمستاستاندار قم

پایان پیام

true

true
false
true