- 3 خرداد 1400
- کد خبر 11124
- پرینت
- کپی لینک کوتاه
به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فردونیوز؛طی مراسمی که با حضور مدیران اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات ، ارتباطات زیرساخت ، مدیرکل تنظیم مقررات ،مخابرات ، پست و پست بانک و اپراتورهای ایرانسل و رایتل در سالن کنفرانس اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم بمناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد از اداره کل روابط عمومی مخابرات منطقه قم با اهداء لوح تقدیر تشکر بعمل آمد.
در این مراسم مسوول روابط عمومی مخابرات قم با اشاره به اهمیت و جایگاه روابط عمومی ها در شرکتها و سازمانها در شفاف سازی اطلاعات و اخبار افزود : روابط عمومی بعنوان ویترین تمام نمای یک سازمان ، بیانگر عملکرد و شفافیت آن سازمان بشمار میرود .
آقای سعید عزیزاللهی در ادامه به عملکرد مخابرات منطقه قم در سال جدید اشاره کرده و گفت : مخابرات منطقه قم توانسته است با تلاش متخصصین خود تعداد خرابی های تلفن ثابت را نسبت به سال گذشته 25% کاهش دهد همچنین در قسمت خرابی های دیتا و اینترنت امسال نسبت به سال گذشته 33% کاهش خرابی و مراجعین را داشته ایم.
در پایان این مراسم از سوی مهندس جوداد غلامپور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم با اهداء لوح تقدیر از روابط عمومی مخابرات منطقه قم به جهت هم افزایی و هم اندیشی با هدف توسعه ارتباطات انسانی و ایجاد فضایی سالم برای اطلاع رسانی وسیع و وثیق و ارتباطات صمیمانه و اثر بخش بین مردم و شرکت تقدیر و تشکر بعمل آمد.
پایان پیام
این مطلب بدون برچسب می باشد.